Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Zastosowanie skryptów do analizy wyników kampanii

Tworzenie kampanii z już istniejących wiadomości

Aby stworzyć kampanię, która zawierać będzie istniejące wysyłki, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Otwórz menu Raporty > Kampanie.
  2. Wybierz wysyłki, które chcesz połączyć, i przeciągnij jedną na drugą, gdy kolor wysyłki zmieni się na zielony.
  3. Aby nadać kampanii nazwę, kliknij dwukrotnie w jej obecną nazwę, wprowadź nową nazwę, a następnie kliknij OK.

Tworzenie kampanii podczas planowania wysyłki

Możesz również utworzyć kampanię podczas planowania nowej wysyłki, postępując zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Na dole strony planowania wysyłki, znajduje się sekcja Kampanie.
  2. Zaznacz opcję “Dodaj wysyłkę do kampanii”.
  3. Wybierz opcję “do nowej” lub “do istniejącej” kampanii.
  4. Jeśli wybierzesz opcję “do nowej”, wpisz nazwę kampanii w polu “Nazwa kampanii”.
  5. Jeśli wybierzesz opcję “do istniejącej”, wybierz kampanię, do której chcesz dodać wysyłkę.

Zastosowanie zaawansowanych filtrów

Aby dokonać wysyłki opartej na wynikach konkretnej kampanii e-mail, możesz utworzyć filtr zaawansowany oparty na skrypcie SAREscript. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zaznacz opcję “Użyj SAREscript” w trzecim kroku wysyłki.
  2. Kliknij “Dodaj nowy filtr zaawansowany”.
  3. Wybierz odpowiedni skrypt z listy dostępnych skryptów.

Wybór adresów, które otworzyły wiadomość w danej kampanii

Aby wybrać adresy osób, które otworzyły wiadomość w konkretnej kampanii, wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz skrypt “Wyniki kampanii”.
  2. Kliknij drugą zakładkę – “Otwarte”.
  3. Określ odpowiednie parametry, takie jak kampania, której dotyczy filtr.

Wybór adresów, które kliknęły w linki w danej kampanii

Aby wybrać adresy osób, które kliknęły w linki w konkretnej kampanii, wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz skrypt “Wyniki kampanii”.
  2. Kliknij trzecią zakładkę – “Kliknięte”.
  3. Określ odpowiednie parametry, takie jak kampania, której dotyczy filtr.

Inne możliwości zaawansowanych filtrów

Na podstawie opisanych filtrów, możesz również tworzyć filtry odpowiadające zdarzeniom przeciwnym. Wystarczy zmienić opcję “Tak” na “Nie” w celu wybrania adresów, które nie dokonały danej czynności.

Wybór adresów, które kliknęły w linki w danej wiadomości

Aby wybrać adresy osób, które kliknęły w linki w konkretnej wiadomości, wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz trzecią zakładkę – “Kliknięte”.
  2. Określ odpowiednie parametry, takie jak wiadomość, której dotyczy filtr.

Wybór adresów, które otworzyły daną wiadomość

Aby wybrać adresy osób, które otworzyły konkretne wiadomości, wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz skrypt “Wyniki wysyłek”.
  2. Kliknij drugą zakładkę – “Otwarte”.
  3. Określ odpowiednie parametry, takie jak nazwa wiadomości, której dotyczy filtr.

Mając na uwadze powyższe informacje, możesz skorzystać z różnych skryptów i filtrów SAREscript, aby analizować wyniki wysyłek i kampanii e-mail oraz wybierać odpowiednie grupy odbiorców.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy