Tworzenie kampanii z już istniejących wiadomości
Aby stworzyć kampanię, która zawierać będzie istniejące wysyłki, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
- Otwórz menu Raporty > Kampanie.
- Wybierz wysyłki, które chcesz połączyć, i przeciągnij jedną na drugą, gdy kolor wysyłki zmieni się na zielony.
- Aby nadać kampanii nazwę, kliknij dwukrotnie w jej obecną nazwę, wprowadź nową nazwę, a następnie kliknij OK.
Tworzenie kampanii podczas planowania wysyłki
Możesz również utworzyć kampanię podczas planowania nowej wysyłki, postępując zgodnie z poniższymi krokami:
- Na dole strony planowania wysyłki, znajduje się sekcja Kampanie.
- Zaznacz opcję “Dodaj wysyłkę do kampanii”.
- Wybierz opcję “do nowej” lub “do istniejącej” kampanii.
- Jeśli wybierzesz opcję “do nowej”, wpisz nazwę kampanii w polu “Nazwa kampanii”.
- Jeśli wybierzesz opcję “do istniejącej”, wybierz kampanię, do której chcesz dodać wysyłkę.
Zastosowanie zaawansowanych filtrów
Aby dokonać wysyłki opartej na wynikach konkretnej kampanii e-mail, możesz utworzyć filtr zaawansowany oparty na skrypcie SAREscript. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Zaznacz opcję “Użyj SAREscript” w trzecim kroku wysyłki.
- Kliknij “Dodaj nowy filtr zaawansowany”.
- Wybierz odpowiedni skrypt z listy dostępnych skryptów.
Wybór adresów, które otworzyły wiadomość w danej kampanii
Aby wybrać adresy osób, które otworzyły wiadomość w konkretnej kampanii, wykonaj następujące czynności:
- Wybierz skrypt “Wyniki kampanii”.
- Kliknij drugą zakładkę – “Otwarte”.
- Określ odpowiednie parametry, takie jak kampania, której dotyczy filtr.
Wybór adresów, które kliknęły w linki w danej kampanii
Aby wybrać adresy osób, które kliknęły w linki w konkretnej kampanii, wykonaj następujące czynności:
- Wybierz skrypt “Wyniki kampanii”.
- Kliknij trzecią zakładkę – “Kliknięte”.
- Określ odpowiednie parametry, takie jak kampania, której dotyczy filtr.
Inne możliwości zaawansowanych filtrów
Na podstawie opisanych filtrów, możesz również tworzyć filtry odpowiadające zdarzeniom przeciwnym. Wystarczy zmienić opcję “Tak” na “Nie” w celu wybrania adresów, które nie dokonały danej czynności.
Wybór adresów, które kliknęły w linki w danej wiadomości
Aby wybrać adresy osób, które kliknęły w linki w konkretnej wiadomości, wykonaj następujące czynności:
- Wybierz trzecią zakładkę – “Kliknięte”.
- Określ odpowiednie parametry, takie jak wiadomość, której dotyczy filtr.
Wybór adresów, które otworzyły daną wiadomość
Aby wybrać adresy osób, które otworzyły konkretne wiadomości, wykonaj następujące czynności:
- Wybierz skrypt “Wyniki wysyłek”.
- Kliknij drugą zakładkę – “Otwarte”.
- Określ odpowiednie parametry, takie jak nazwa wiadomości, której dotyczy filtr.
Mając na uwadze powyższe informacje, możesz skorzystać z różnych skryptów i filtrów SAREscript, aby analizować wyniki wysyłek i kampanii e-mail oraz wybierać odpowiednie grupy odbiorców.