Dla wielu firm kody rabatowe są cennym narzędziem marketingowym, umożliwiającym nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale i budowę lojalności klienta. Nasz SAREscript oferuje intuicyjne i proste rozwiązanie, które pozwala generować unikalne kody rabatowe i przypisywać je do wybranej bazy lub konkretnych adresów e-mail. W poniższym tekście pokazujemy, jak z łatwością możesz to zrobić.
KROK 1: Tworzenie cechy
Po zalogowaniu do systemu, jednym z pierwszych kroków jest utworzenie dodatkowej cechy w strukturze bazy, do której mają być przypisane kody rabatowe. To proces prosty i intuicyjny, którego szczegółowy opis znajdziesz tutaj.
KROK 2: Definiowanie kodu
Z menu SAREscript wybieramy opcję uruchom, a następnie klikamy generuj kody rabatowe. Teraz, przed nami wybór grupy z bazą, którą określamy jako źródło danych, do której przypisane mają być kody.
KROK 3: Przypisanie do bazy kodów promocyjnych
W kolejnym kroku, w nowo wyświetlonym oknie, definiujemy szczegóły naszego kodu. Określamy rodzaj znaków, czyli cyfry i duże znaki, cyfry i małe znaki, duże znaki, małe znaki, albo tylko cyfry. Wprowadzamy liczbę znaków i cechę, do której mają się wpisać nasze kody. Po wprowadzeniu wszystkich danych, klikamy OK. Wygenerowany przez nas skrypt pojawi się automatycznie w ramce. Aby uruchomić skrypt, klikamy wykonaj skrypt → OK.
Uwaga: Jeżeli chcesz użyć kodu kreskowego (EAN13), pamiętaj, że maksymalna liczba znaków to 13.
Wykorzystanie kodu rabatowego
Generowanie kodów rabatowych to tylko jedna strona medalu. Druga, równie istotna, to ich efektywne wykorzystanie. Poniżej dowiesz się, jak wstawić wygenerowany kod do newslettera:
- Kod jako tekst
- Kod EAN
- Kod QR
Kody rabatowe to potężne narzędzie, które może przynieść Twojej firmie wiele korzyści. Dzięki SAREscript proces ich generowania jest szybki, łatwy i przyjemny. Zacznij korzystać z kodów rabatowych już dzisiaj!