W Systemie SARE oferujemy Ci możliwość personalizacji wiadomości nie tylko poprzez tekst, ale również za pomocą dodawania załączników. Dzięki naszemu autorskiemu językowi SAREscript, załączniki mogą się wyświetlać odbiorcom w sposób dopasowany indywidualnie. Pragniemy zwrócić uwagę na dynamiczne załączniki – oto, jak w pełni wykorzystać ich potencjał.
Uruchamianie Dynamicznych Załączników w SARE
- W edytorze przechodzimy do: SAREScript → dynamiczne załączniki
Wykorzystanie funkcji Dynamicznych Załączników
Funkcja dynamicznych załączników posiada kilka kluczowych aspektów, które pozwalają na pełne dopasowanie do indywidualnych potrzeb Twoich klientów:
- Cecha – wybieramy cechę, na podstawie której ma nastąpić selekcja (np. płeć, firma).
- Wartość – wpisujemy wartość zapisaną w danej cesze (np. cecha: faktura; wartość: tak).
- Wybierz plik z folderu – jeśli chcesz dodać załącznik z serwera, skontaktuj się z konsultantem SARE, aby uzyskać dane do serwera sftp.
- Wybierz folder – ścieżka do plików na serwerze. Aby wrzucić załącznik na serwer, skontaktuj się z konsultantem SARE, aby uzyskać dane do serwera sftp.
- Wyślij plik, którego nazwa jest w cesze – wybieramy cechę, w której zapisana została nazwa pliku (załącznika), np. plik, nazwa_pliku. Pamiętaj, że nazwa pliku nie powinna przekraczać 260 znaków.
- Jeżeli nazwa pliku nie zawiera rozszerzenia, wpisz ją poniżej – tutaj wpisujemy rozszerzenie, jeżeli nie ma go w cesze, np. pdf, jpg (bez kropki).
Przykładowe zastosowanie Dynamicznych Załączników
Poniżej znajduje się przykład funkcji pobierającej plik pdf, umieszczonego w folderze in/folder_załacznikow:
- Gdy wartość cechy ‘Faktura’ wynosi ‘tak’, do wiadomości dodawany jest plik w rozszerzeniu .pdf (nazwa pliku jest zapisana w wartości cechy ‘Nazwa pliku’). Dzięki temu dla każdego użytkownika możemy wysłać inny plik, którego nazwa jest zaciągnięta z cechy, a rozszerzenie dopisane przez skrypt.
Wierzymy, że ten poradnik pomoże Ci w pełni wykorzystać potencjał dynamicznych załączników, tworząc wyjątkowo spersonalizowane wiadomości dla Twoich klientów. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami, a nasz zespół chętnie Ci pomoże.