Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Integracja Facebook dla większej skuteczności Twojej kampanii

Zintegruj swój system SARE z popularnym oprogramowaniem do Social Media, takim jak Facebook, aby móc prowadzić efektywną komunikację wielokanałową z klientami. Dzięki integracji z Facebookiem możesz automatycznie publikować formularze subskrypcji na swoim fanpage’u. Dodatkowo, możesz zamieszczać wysyłane newslettery na swoim profilu, zwiększając zasięg kampanii.

Jak dokonać integracji z kampaniami Lead Ads? Oto kroki:

KROK I. Autoryzacja aplikacji

  1. Zaloguj się do systemu SARE i przejdź do sekcji wtyczek.
  2. Wybierz opcję “Zaloguj się przez Facebooka” i zatwierdź autoryzację.
    • Jeśli nie jesteś zalogowany/a do Facebooka, zostanie wyświetlony formularz logowania.
    • Jeśli jesteś już zalogowany/a, zobaczysz informacje o swoim koncie i opcję zmiany.

KROK II. Konfiguracja kampanii

  1. Po utworzeniu integracji z Facebookiem, przejdź do panelu kampanii w SARE.
  2. Wybierz opcję “Utwórz nową kampanię“.
  3. Wybierz fanpage, na którym chcesz uruchomić kampanię Lead Ads.
  4. Wybierz jeden z dostępnych formularzy.

Uwaga! Jeśli na fanpage’u nie masz jeszcze żadnej kampanii Lead Ads, najpierw utwórz ją w panelu Facebooka.

  1. Skonfiguruj podstawowe elementy:
    • Nazwij kampanię (będzie służyć do identyfikacji w SARE).
    • Wybierz grupę kontaktów w bazie SARE, do której będą zapisywane dane.
    • Dokonaj mapowania cech, czyli przyporządkuj dane z formularza do odpowiednich cech kontaktu w SARE.
    • W przypadku dodawania nowych cech, skorzystaj z przycisku “Dodaj pole“.
  2. Po ustawieniu mapowania, zapisz ustawienia. Dane zaczynają być zapisywane w SARE, pod warunkiem aktywnej kampanii na Facebooku.
  3. Aby wrócić do listy integracji, skorzystaj z nawigacji na górnym pasku. Nowa kampania będzie widoczna na liście.

KROK III. Konfiguracja w panelu Lead Ads

  1. Konfiguracja po stronie Facebooka nie wymaga dodatkowych działań związanych z integracją z SARE.
  2. Przejdź do odpowiedniej sekcji ustawień na Facebooku i skonfiguruj formularz, który będzie widoczny w SARE.

Więcej informacji:

Problemy podczas integracji

Podczas integracji SARE z Facebookiem mogą pojawić się pewne problemy. Jednym z nich jest próba integracji przez osobę, która nie jest administratorem żadnego fanpage’u. W takim przypadku otrzymasz komunikat informujący, że nie masz uprawnień administratora.

Zintegruj swoje SAREsystem z Facebookiem już dziś i ciesz się większą skutecznością swoich kampanii marketingowych.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy