Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Raporty z przeprowadzonych ankiet – jak je analizować?

Raportowanie ankiet: zrozumieć wyniki

W naszej platformie dostępne jest miejsce, gdzie możesz swobodnie przeglądać i analizować wyniki ankiet. Stworzone, aby ułatwić Ci wydobycie najważniejszych informacji z przeprowadzonych badań, dostarcza prostych w odczycie raportów i infografik.

Podstawowy widok raportów

Podstawowy widok raportów oferuje Ci przegląd kluczowych danych, które pomagają śledzić postępy Twojej ankiety. Prezentuje informacje takie jak:

  • Data publikacji ankiety,
  • Data zakończenia ankiety,
  • Liczba wypełnionych ankiet (rozpoczętych – zarówno ukończonych, jak i nieukończonych),
  • Liczba nieukończonych ankiet (te, które zostały otwarte, ale niewypełnione w całości),
  • Liczba wypełnionych w całości ankiet (ankiety, które zostały wypełnione od początku do końca).

Na ekranie głównym raportów zobaczysz także grafiki, które w przystępny sposób przedstawiają liczbę wypełnionych i nieukończonych ankiet. Wszystko to, aby jeszcze lepiej zrozumieć zachowania respondentów.

Analiza szczegółów

Dla każdej ankiety możesz sprawdzić więcej szczegółów. Po kliknięciu w “szczegóły”, zyskasz wgląd w odpowiedzi udzielane przez respondentów. Raporty prezentują treść pytania razem z liczbą udzielonych odpowiedzi, zarówno procentowo, jak i ilościowo.

Każde pytanie posiada dodatkowo wykres, który pomaga wizualizować zebrane dane. Dzięki temu szybko dostrzeżesz trendy i zauważysz najczęściej wybierane odpowiedzi.

Szczegółowe raporty można przeglądać bezpośrednio na naszej stronie, ale jeśli wolisz, możesz je także wyeksportować jako plik .doc lub .csv. W przypadku ankiet przeprowadzonych tylko dla zarejestrowanych użytkowników, plik .csv zawiera również adres e-mail osoby, która ankietę wypełniła. To dodatkowe udogodnienie, które ułatwia kontakt z respondentami.

Zaawansowane filtrowanie

Odpowiedzi w szczegółowym raporcie możesz dostosować do swoich potrzeb, stosując filtry. Dzięki temu w raporcie zostaną wyświetlone tylko te odpowiedzi, które spełniają określone przez Ciebie kryteria. Wykorzystaj jedno z poniższych sposobów filtrowania:

  • Pytanie – za pomocą tego filtra, w raporcie pozostaną te ankiety, w których na wybrane pytanie udzielono konkretnej odpowiedzi,
  • Pytania otwarte – filtr ten pozwala na wyświetlenie tych ankiet, w których na pytanie otwarte udzielono odpowiedzi zaczynającej się lub kończącej na wybrany ciąg znaków,
  • Data wypełnienia ankiety – filtr ten pozwala na wyświetlanie ankiet na podstawie daty wypełnienia. Możesz zdefiniować datę początkową i końcową, a wyświetlone zostaną ankiety wypełnione pomiędzy wybranymi datami,
  • Stan wypełnienia ankiety – filtr ten pozwoli na analizowanie ankiet, które zostały ukończone lub nie zostały ukończone.

Pamiętaj, że każda z tych funkcji ma na celu usprawnić Twoje doświadczenie z analizą wyników ankiet, abyś mógł w pełni wykorzystać zebrane dane i zrozumieć swoją grupę docelową.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy