Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Narzędzie do wysyłki follow-up – skonfiguruj swoje kampanie

Udoskonal swoje relacje z klientami dzięki efektywnym wysyłkom follow-up

Niezależnie od branży, w której działasz, wypracowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami jest kluczem do sukcesu. Nasze narzędzie do wysyłki typu follow-up to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na automatyczne uruchomienie serii wiadomości po spełnieniu określonego warunku. Możesz dostosować i modyfikować swoje kampanie w dowolnym momencie, a tym samym zbudować silniejsze więzi z klientami oraz poprawić efektywność Twojego marketingu e-mailowego.

Aby w pełni wykorzystać możliwości, które daje Ci nasze narzędzie, przygotowaliśmy serię kroków, które pomogą Ci skonfigurować swoje wysyłki follow-up.

Krok 1: Przygotowanie do wysyłki

  • Przejdź do zakładki Mailing → Wysyłanie.
  • Wybierz z listy dostępnych kreacji e-mail tą, która ma być wysyłana jako pierwsza w cyklu wysyłek follow-up.
  • Zdefiniuj rodzaj wysyłki jako follow-up.
  • Wprowadź pozostałe ustawienia wysyłki na 1 kroku wysyłania, podobnie jak dla wysyłki jednorazowej.

Krok 2: Ustawienie parametrów wysyłki

  • Po weryfikacji wyników SPAM testu kreacji przechodzisz do 3 i ostatniego kroku ustawienia wysyłki follow-up.
  • Nadaj nazwę wysyłki, która będzie dostępna po zaplanowaniu cyklu z poziomu zakładki Mailing → Zaplanowane.
  • Wybierz grupę adresową, która będzie uczestniczyć w cyklu wysyłek follow-up.
  • Określ termin realizacji pierwszej wysyłki, która wyzwala cały cykl. Ta wiadomość zostanie wysłana w zaplanowanej dacie i godzinie.

Krok 3: Dodanie kolejnej wiadomości do cyklu

  • Przejdź do zakładki Mailing → Zaplanowane.
  • Dodaj kolejną wiadomość do utworzonego cyklu follow-up’u wybierając “Dodaj kolejny follow-up” i powtórz ustawienia z pierwszego kroku – czyli wybierz kreację e-mail, która ma zostać wysłana jako druga w cyklu.

Krok 4: Konfiguracja warunków wysyłki

  • Dodaj nowo planowaną wysyłkę do już istniejącego cyklu follow-up’a wybierając go z listy.
  • Określ szczegóły wysyłki, a następnie warunki jej realizacji. Druga i każda kolejna wiadomość w cyklu follow-up jest realizowana w odniesieniu do poprzedniej wiadomości w cyklu.
  • Możesz na przykład określić, że druga wiadomość zostanie wysłana 1 dzień i 5 godzin po otwarciu poprzedniej wiadomości przez odbiorcę, albo po kliknięciu dowolnego linka w poprzedniej wiadomości, bądź po upływie określonego czasu od wysłania poprzedniej wiadomości.
  • Warunki te można łączyć ze sobą, pamiętając, że działają one na zasadzie “lub”.
  • W ten sam sposób ustawiaj każdą kolejną wiadomość w cyklu follow-up.

Nasz poradnik jest teraz kompletny! Mamy nadzieję, że te instrukcje pomogą Ci skutecznie skonfigurować swoje wysyłki typu follow-up. Pamiętaj, że skonfigurowanie i regularne monitorowanie swoich wysyłek follow-up jest kluczem do zbudowania silnych relacji z klientami i zwiększenia skuteczności Twoich kampanii e-mailowych.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy