System SARE to wszechstronna platforma umożliwiająca efektywną komunikację z odbiorcami. Jednym z wielu zaawansowanych narzędzi, które oferuje, jest możliwość dodawania załączników do wiadomości. Dzięki temu mogą Państwo dzielić się z klientami istotnymi dokumentami, prezentacjami czy obrazkami bezpośrednio poprzez wiadomość email.
Wymogi dotyczące załączników
System SARE jest zaprojektowany z myślą o jak największej wygodzie użytkowania, ale wymagane są pewne parametry, aby zapewnić bezpieczeństwo i wydajność. Oto lista wymagań, które muszą spełniać pliki, które chcesz załączyć:
- Muszą posiadać jedno z następujących rozszerzeń: pdf, jpg, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx lub csv.
- Pojedynczy plik nie może ważyć więcej niż 1 MB. Jeśli planujesz załączyć więcej plików, ich łączna waga nie powinna przekroczyć 10 MB.
- Nazwa pliku może składać się z maksymalnie 32 znaków.
- Zaleca się, aby nazwa pliku nie zawierała znaków diakrytycznych ani specjalnych. W przypadku spacji, zalecamy zastąpienie jej znakiem podkreślenia (_).
Dodawanie załączników do wiadomości – krok po kroku
Załączenie plików do wiadomości jest proste i intuicyjne. Wystarczy, że śledzisz poniższe kroki:
- Otwórz kreację w jednym z dostępnych edytorów:
- standardowym
- drag&drop
- Następnie, podążaj za instrukcjami wyświetlanymi przez system.
W systemie SARE istnieje również możliwość wykorzystania funkcji dynamicznych załączników za pomocą SAREscript, co daje jeszcze większą elastyczność i dostosowanie do indywidualnych potrzeb.