Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Adresy odbiorców e-mail – rodzaje statusów

W naszym systemie posiadamy różne rodzaje statusów adresów, które pomagają w zarządzaniu danymi osobowymi subskrybentów. Oto krótki opis każdego z tych statusów:

Zapomniany RODO

Status “Zapomniany RODO” jest przypisywany osobom, które zgłosiły administratorowi danych chęć usunięcia swoich informacji. Można go wybrać tylko poprzez edycję konkretnego adresu (w szczegółach adresu). Zmiana na ten status jest nieodwracalna i prowadzi do zaszyfrowania danych osobowych subskrybenta. Pola takie jak email, numer telefonu GSM oraz nazwa są domyślnie uznawane za dane osobowe, a pozostałe cechy są oznaczane na podstawie umowy PPDO.

Zapisany i potwierdzony

Status “Zapisany i potwierdzony” oznacza, że właściciel danego adresu e-mail zapisuje się na listę mailingową i potwierdza swoje zainteresowanie otrzymywaniem newsletterów. Jest to jedyny status, który umożliwia wysyłanie zwykłych newsletterów na dany adres.

Adres zablokowany

Status “Adres zablokowany” oznacza, że użytkownik zablokował ten adres w programie. Próba automatycznego ponownego dodania do bazy danych przez nasz system będzie niemożliwa, chyba że użytkownik odblokuje ten adres.

Zapisany niepotwierdzony

Status “Zapisany niepotwierdzony” oznacza, że na podany adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie chęci otrzymywania newsletterów, ale odbiorca nie kliknął w link potwierdzający.

Brak weryfikacji

Status “Brak weryfikacji” oznacza, że adres w bazie nie został w żaden sposób potwierdzony i nie została wysłana prośba do jego właściciela o potwierdzenie. Jeśli w naszej bazie znajdują się adresy z tym statusem, istnieje możliwość wysłania maila administracyjnego z prośbą o potwierdzenie chęci.

Wypisanie (opcjonalnie)

Status “Wypisanie” jest automatycznie ustawiany, jeśli odbiorca newslettera wyrazi chęć wypisania się z listy mailingowej poprzez kliknięcie na dołączony do newslettera link. Link ten może zostać dodany do newslettera za pomocą opisanej funkcji edytora (opcja “Dodaj stopkę”).

Wypisał się

Status “Wypisał się” służy do oznaczenia sytuacji, gdy właściciel adresu zgłasza chęć rezygnacji z otrzymywania informacji w sposób innny niż automatyczny (np. poprzez przysłanie maila do nas). Ten status może być ustawiony tylko ręcznie przez użytkownika. W przeciwieństwie do statusu “Adres zablokowany”, właściciel adresu może ponownie zapisać się automatycznie do naszej bazy.

UWAGA! Newslettery są wysyłane jedynie na adresy e-mail posiadające status “Zapisany i potwierdzony”.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy