Preheader wiadomości to niezwykle ważna, choć krótka treść, która pojawia się obok tematu wiadomości w wybranych programach pocztowych, np. Gmail. Wykorzystywany jest jako dodatkowa zachęta dla odbiorcy do odczytania wiadomości, podkreślając jej atrakcyjność. W systemie SARE preheader możesz ustawić na dwóch etapach: podczas tworzenia wiadomości i bezpośrednio w procesie wysyłki. Pamiętaj, by do każdej wiadomości dodać preheader – to proste, a znacznie zwiększa skuteczność komunikacji.
Konfiguracja preheadera na etapie tworzenia wiadomości
Podczas tworzenia i zapisywania wiadomości w systemie SARE, możesz ustawić pole preheadera. Po wybraniu opcji “zapisz”, system wyświetli formularz z podstawowymi polami, takimi jak nazwa i opis. Dodatkowo, system oferuje pola opcjonalne, które po wypełnieniu są używane jako domyślne wartości przy planowaniu wysyłki. Do takich pól należą informacje o nadawcy, temat wiadomości i preheader. Skorzystaj z tej opcji, aby zaplanować najważniejsze elementy swojej wiadomości już na tym etapie.
Edycja nagłówków zapisanej wiadomości
Wiadomość zapisana w systemie może być edytowana w dowolnym momencie. Dostępne są do edycji takie elementy jak nazwa wiadomości, opis oraz utworzony nagłówek. Dzięki tej funkcji, możesz dostosować wiadomość zapisaną w “roboczych” lub “gotowych”, ale jeszcze nie wysłaną, do aktualnych potrzeb. Wybierając odpowiednią ikonę, możesz także edytować nagłówek z preheaderem. Po wprowadzeniu zmian, pamiętaj o kliknięciu “zapisz”, aby je zatwierdzić.
Konfiguracja preheadera na etapie realizacji wysyłki
Preheader jest używany również w procesie wysyłki. W pierwszym kroku wysyłania, w sekcji “Ustawienia dodatkowe”, znajduje się pole do jego uzupełnienia. W zależności od wybranej wiadomości, pole to może zostać automatycznie uzupełnione treścią z nagłówka zapisanej wiadomości, lub pozostać puste. Niezależnie od tego, czy pole zostało wypełnione automatycznie, czy jest puste, możesz je edytować tuż przed wysłką. Pamiętaj jednak, że preheader jest ograniczony do 100 znaków.