Ten moduł umożliwia porównanie zachowań wybranej grupy adresatów w kontekście wszystkich wysłanych mailingów. Raport prezentuje między innymi otwarcia i kliknięcia dokonywane przez interesującą nas część odbiorców, takich jak kobiety, mężczyźni, mieszkańcy Warszawy itd.
Na samej górze znajduje się wykres słupkowy przedstawiający przebieg wysłanych mailingów, a pod nim zestawienie tabelaryczne zawierające informacje takie jak:
- Numer wysyłki
- Typ wysyłki
- Nazwa newslettera
- Grupa
- Data
- Wysłane
- Zwroty
- Otwarcia (unikalne)
- Wypisało się
- Kliknięcia (unikalne)
- CTR (unikalne)
- Procent
Moduł analizy specjalnej bada adresy, które aktualnie znajdują się w grupie “schowek”. Pozwala na przeprowadzenie identycznej analizy jak w module “kampanie” (bez zakładki analizy zwrotów), skupiając się jednak na wybranych adresach e-mail. Aby uzyskać szczegóły, należy kliknąć “Szczegóły”.
Adresy można dodać do schowka poprzez:
- Adresy → wyniki wyszukiwania → Dodaj do grupy → Schowek
- Adresy → import adresów → krok 3 z 4 → Importuj tylko do schowka
Raport zostanie automatycznie wygenerowany w sekcji “analiza specjalna”. Można go pobrać w formacie .doc (zasady jak w przypadku szczegółów raportów kampanii i wysyłek) lub uzyskać szczegółowe informacje o wysyłkach w formacie .csv.
Wprowadzenie analizy specjalnej do swojego procesu pozwoli Ci lepiej zrozumieć zachowania Twoich odbiorców oraz dostosować Twoje mailingi do ich preferencji. Wykorzystaj ten moduł, aby osiągnąć lepsze wyniki i skuteczniejsze działania marketingowe!