Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Analiza specjalna – zaawansowane raporty mailingowe

Ten moduł umożliwia porównanie zachowań wybranej grupy adresatów w kontekście wszystkich wysłanych mailingów. Raport prezentuje między innymi otwarcia i kliknięcia dokonywane przez interesującą nas część odbiorców, takich jak kobiety, mężczyźni, mieszkańcy Warszawy itd.

Na samej górze znajduje się wykres słupkowy przedstawiający przebieg wysłanych mailingów, a pod nim zestawienie tabelaryczne zawierające informacje takie jak:

  • Numer wysyłki
  • Typ wysyłki
  • Nazwa newslettera
  • Grupa
  • Data
  • Wysłane
  • Zwroty
  • Otwarcia (unikalne)
  • Wypisało się
  • Kliknięcia (unikalne)
  • CTR (unikalne)
  • Procent

Moduł analizy specjalnej bada adresy, które aktualnie znajdują się w grupie “schowek”. Pozwala na przeprowadzenie identycznej analizy jak w module “kampanie” (bez zakładki analizy zwrotów), skupiając się jednak na wybranych adresach e-mail. Aby uzyskać szczegóły, należy kliknąć “Szczegóły”.

Adresy można dodać do schowka poprzez:

  • Adresy → wyniki wyszukiwania → Dodaj do grupy → Schowek
  • Adresy → import adresów → krok 3 z 4 → Importuj tylko do schowka

Raport zostanie automatycznie wygenerowany w sekcji “analiza specjalna”. Można go pobrać w formacie .doc (zasady jak w przypadku szczegółów raportów kampanii i wysyłek) lub uzyskać szczegółowe informacje o wysyłkach w formacie .csv.

Wprowadzenie analizy specjalnej do swojego procesu pozwoli Ci lepiej zrozumieć zachowania Twoich odbiorców oraz dostosować Twoje mailingi do ich preferencji. Wykorzystaj ten moduł, aby osiągnąć lepsze wyniki i skuteczniejsze działania marketingowe!

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy