Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Poradnik wykorzystania funkcji ‘Mailing robocze’ w systemie SARE

Często zapominamy, że korzystanie z narzędzi e-mail marketingowych to nie tylko tworzenie i wysyłanie newsletterów, ale także zarządzanie nimi na każdym etapie ich życia. Właśnie o tym będzie ten artykuł – przyjrzymy się funkcji ‘Mailing’ dostępnej w systemie SARE, omawiając jej cechy i korzyści.

Komponenty funkcji ‘Mailing’

  • Ostatni Newsletter: Dokument, który jest aktualnie edytowany. Warto zwrócić uwagę, że otwarcie innego newslettera do edycji spowoduje zastąpienie poprzedniej wersji bieżąco edytowanym. Dlatego ważne jest, aby regularnie zapisywać swoją pracę.
  • Zapisane Newslettery: Wszystkie wiadomości, które zostały zapisane w systemie. Ważne jest, że każdy użytkownik ma swoje “ostatnie newslettery”, podczas gdy zapisane newslettery są dostępne dla wszystkich.

Interakcje z newsletterami

Funkcja ‘Mailing’ umożliwia wykonanie różnych czynności z newsletterami. Szczegółowe możliwości to:

  • Podgląd newslettera: Po kliknięciu na nazwę newslettera, otworzy się on w formie najbardziej zbliżonej do tej, którą zobaczy odbiorca.
  • Edycja newslettera: Aby dokonać zmian w newsletterze, wystarczy kliknąć na przycisk ‘edytuj’.
  • Edycja nazwy/opisu newslettera: Chcąc zmienić nazwę lub opis, kliknij na przycisk ‘edytuj nazwę’.
  • Usuwanie newslettera: Jeśli chcesz usunąć newsletter, kliknij na polecenie ‘kasuj’.
  • Przeniesienie newslettera do ‘gotowych’: Gdy newsletter jest gotowy do wysyłki, wystarczy kliknąć na przycisk ‘przenieś do gotowych’. Pojawi się powiadomienie systemowe z pytaniem, czy na pewno chcesz zamrozić ten newsletter. Kliknij ‘OK’, a twoja wiadomość zostanie przeniesiona do sekcji ‘Mailing → gotowe’.
  • Tworzenie komunikatu subskrypcji: Klikając ‘utwórz komunikat subskrypcji’, system automatycznie przeniesie Cię do sekcji ‘Komunikaty subskrypcji’, gdzie znajdziesz nowy komunikat. To narzędzie umożliwia przeniesienie utworzonego wcześniej mailingu do sekcji ‘Preferencje → komunikaty subskrypcji’.

Niezależnie od tego, czy jesteś nowym użytkownikiem systemu SARE, czy doświadczonym marketerem, mamy nadzieję, że ten przewodnik pomoże Ci efektywnie zarządzać swoimi newsletterami i w pełni wykorzystać potencjał narzędzia ‘Mailing’.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy