Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Dodanie odbiorców do bazy oraz filtrowanie bazy adresowej

Zmiana lokalizacji funkcji zarządzania adresami

W związku z aktualizacją systemu, funkcje dotychczas dostępne w sekcji Adresy (tj. Przeglądaj wszystkie, Szukaj, Dodaj nowy) zostały przeniesione do nowej zakładki Odbiorcy > Wszyscy."Widok

Co się zmieniło?

  • Z prawej strony znajduje się opcja Dodaj nowego użytkownika.

 

  • filtrowanie odbiorców zastępuje wcześniejszą funkcję Szukaj,
  • szybkie przeszukanie bazy z poziomu strony i wpisania fraz,
  • zmiana układu strony, przez co układ jest teraz bardziej przejrzysty i minimalistyczny,
  • usunięto zbędne dane z listy głównej, a szczegółowe informacje (w tym cechy odbiorców) zostały przeniesione do osobnego widoku dostępnego po kliknięciu szczegóły rekordu,
  • uproszczono sposób przechodzenia do szczegółów oraz wykonywania operacji na pojedynczym odbiorcy.

Dzięki tej zmianie zarządzanie odbiorcami jest teraz bardziej intuicyjne i spójne z innymi częściami systemu.

Dostępne akcje dla każdego adresu:

Szczegóły adresu

  • podgląd szczegółów,
  • dodanie do segmentu,
  • usunięcie z segmentu,
  • zmiana statusu,
  • trwałe usunięcie z bazy.

Panel filtrowania w sekcji „Odbiorcy > Wszyscy”

W nowym widoku listy odbiorców dostępny jest rozbudowany panel filtrowania, który umożliwia
szybkie wyszukiwanie i zawężanie wyników.

Panel filtrowania

Dostępne filtry:

  • Użytkownik – możliwość filtrowania po adresie e-mail lub numerze GSM,
  • Status – filtrowanie według statusu rekordu,
  • Segment – dawna opcja „Grupa”,
  • Cechy – filtrowanie po cechach przypisanych do użytkownika,
  • Zwroty – filtrowanie po zwrotach i kodach zwrotu,
  • Zaawansowane – m.in. data dodania, data wypisania, liczba wysłanych wiadomości,
  • Przestrzenie informacyjne – jeśli są wykorzystywane w systemie,
  • Wysyłki – nowa opcja, która umożliwia filtrowanie odbiorców według wyników konkretnych wysyłek:
    • wybór typu zdarzenia (np. otwarte, kliknięte, wypisani, SMS dostarczone itd.),
    • możliwość podania konkretnego ID wysyłki.

    Filtr wysyłek - krok 1
    Filtr wysyłek - krok 2

Dodatkowe opcje dla zaznaczonych adresów:

  • dodanie do segmentu,
  • usunięcie z segmentu,
  • zmiana statusu,
  • zmiana wartości cechy,
  • trwałe usunięcie.

Zaznaczanie adresów

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy