Zmiana lokalizacji funkcji zarządzania adresami
W związku z aktualizacją systemu, funkcje dotychczas dostępne w sekcji Adresy (tj. Przeglądaj wszystkie, Szukaj, Dodaj nowy) zostały przeniesione do nowej zakładki Odbiorcy > Wszyscy.
Co się zmieniło?
- Z prawej strony znajduje się opcja Dodaj nowego użytkownika.
- filtrowanie odbiorców zastępuje wcześniejszą funkcję Szukaj,
- szybkie przeszukanie bazy z poziomu strony i wpisania fraz,
- zmiana układu strony, przez co układ jest teraz bardziej przejrzysty i minimalistyczny,
- usunięto zbędne dane z listy głównej, a szczegółowe informacje (w tym cechy odbiorców) zostały przeniesione do osobnego widoku dostępnego po kliknięciu szczegóły rekordu,
- uproszczono sposób przechodzenia do szczegółów oraz wykonywania operacji na pojedynczym odbiorcy.
Dzięki tej zmianie zarządzanie odbiorcami jest teraz bardziej intuicyjne i spójne z innymi częściami systemu.
Dostępne akcje dla każdego adresu:
- podgląd szczegółów,
- dodanie do segmentu,
- usunięcie z segmentu,
- zmiana statusu,
- trwałe usunięcie z bazy.
Panel filtrowania w sekcji „Odbiorcy > Wszyscy”
W nowym widoku listy odbiorców dostępny jest rozbudowany panel filtrowania, który umożliwia
szybkie wyszukiwanie i zawężanie wyników.
Dostępne filtry:
- Użytkownik – możliwość filtrowania po adresie e-mail lub numerze GSM,
- Status – filtrowanie według statusu rekordu,
- Segment – dawna opcja „Grupa”,
- Cechy – filtrowanie po cechach przypisanych do użytkownika,
- Zwroty – filtrowanie po zwrotach i kodach zwrotu,
- Zaawansowane – m.in. data dodania, data wypisania, liczba wysłanych wiadomości,
- Przestrzenie informacyjne – jeśli są wykorzystywane w systemie,
- Wysyłki – nowa opcja, która umożliwia filtrowanie odbiorców według wyników konkretnych wysyłek:
- wybór typu zdarzenia (np. otwarte, kliknięte, wypisani, SMS dostarczone itd.),
- możliwość podania konkretnego ID wysyłki.
Dodatkowe opcje dla zaznaczonych adresów:
- dodanie do segmentu,
- usunięcie z segmentu,
- zmiana statusu,
- zmiana wartości cechy,
- trwałe usunięcie.