Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Konfiguracja konta powiadomień web push – SAREpush

Konfiguracja Konta SAREpush

Chcielibyśmy zaprezentować proces konfiguracji konta SAREpush, który jest prosto zrozumiały i skonstruowany w sposób, aby służyć twoim potrzebom. Właściwa konfiguracja pomaga w maksymalizacji korzyści z oferowanych przez nas rozwiązań.

Zakładanie Konta i Logowanie

Komfort korzystania z naszych usług zaczyna się od łatwego procesu zakładania konta. Aby uruchomić usługę SAREpush, skontaktuj się z naszym Konsultantem albo wyślij maila na adres cs@sare.pl. Omówimy wszystkie szczegóły, dzięki czemu usługa zostanie skrojona na miarę twoich potrzeb i jak najszybciej aktywowana.

Logowanie do panelu SAREpush jest proste i szybkie. Po prostu zaloguj się na swoje konto SAREsystem za pomocą posiadanych danych. Znajdź zakładkę Zaawansowane i wybierz pozycję SAREpush. Cały proces jest zaprojektowany tak, abyś mógł skupić się na tym, co najważniejsze – komunikacji z Twoimi klientami.

Konfiguracja Strony WWW

Teraz, kiedy jesteś zalogowany, system automatycznie wyświetli stronę do konfiguracji strony WWW. Konfiguracja strony to klucz do skutecznej komunikacji push z Twoimi użytkownikami. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Wprowadź adres strony WWW.
  • Opcjonalnie, wgraj logo – plik z logiem możesz przesłać bezpośrednio z dysku swojego komputera.
  • Po dodaniu tych elementów, kliknij przycisk “Dodaj stronę”.

Integracja z naszym systemem jest łatwa, dzięki wygenerowanym przez nas kodom śledzącym. Wystarczy umieścić te kody na stronie i wgrać plik “service worker” do katalogu strony. Skopiuj wygenerowany przez nasz system kod i pobierz plik “Service Worker”. Plik ten powinien być dostępny publicznie pod adresem https://nazwadomeny/sarepush-worker.js. Jeśli nie zarządzasz stroną samodzielnie, wszystkie niezbędne dane możesz przesłać do programisty za pomocą odpowiedniego przycisku.

Po umieszczeniu informacji w kodzie oraz wgraniu pliku, korzystaj z przycisku Sprawdź integrację. Jeżeli wszystko zostało zrobione poprawnie, pojawi się informacja o udanej integracji. W ten sposób zyskujesz pewność, że wszystko jest prawidłowo skonfigurowane i możesz czerpać pełne korzyści z naszych usług.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy