Archiwizacja wysyłek jest procesem automatycznym, wykonywanym w celu optymalizacji działania konta w systemie SARE. Polega na ukryciu szczegółów kampanii starszych niż 13 miesięcy. Nadal dostępne są podstawowe wyniki kampanii, natomiast szczegółowe dane można podejrzeć w koncie po ich uprzednim zamówieniu.
Raport ogólny z zarchiwizowanej wysyłki
Po wyszukaniu wysyłki, która została objęta archiwizacją i wejściu w jej szczegóły, pojawia się raport w następującej formie:
Na samej górze pojawia się opcja „Zamów raport” (1) co pozwoli nam sprawdzić szczegóły wysyłki niedostępne w obecnym raporcie. Na dole pojawia się informacja, że wysyłka została zarchiwizowana (2).
Podstawową różnicą w raporcie z wysyłki zarchiwizowanej jest to, że nie ma możliwości podejrzenia jakie dokładnie adresy otrzymały mailing i weszły z nim w interakcję. Dostępne są jedynie dane liczbowe.
Dotyczy to wszystkich sekcji raportu, w tym analizy zwrotów.
Zamówiony raport z zarchiwizowanej wysyłki
Po użyciu przycisku „Zamów raport”, w sekcji Raporty > Zamówione raporty
pojawi się opcja pobrania szczegółowych danych dla konkretnej wysyłki
Dane mają formę pliku csv. W osobnych plikach mamy informacje o statystykach, zwrotach i urządzeniach, z których korzystał użytkownik. Takie dane można łatwo dalej przeanalizować.