Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Automatyzacja z cykliczną wysyłką – rozwiązanie dla Twojej kampanii

Automatyzacja z Cyklicznym Mailingiem

Nasz cykliczny mailing jest doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą automatyzować swoje kampanie. Oferuje prostotę i wygodę w wysyłaniu powtarzalnej treści do różnych odbiorców, pozwalając na skupienie się na innych ważnych aspektach biznesu.

Realizacja Wysyłki Cyklicznej

Przygotowanie wysyłki cyklicznej jest proste i podobne do realizacji wysyłki jednorazowej, z kilkoma dodatkowymi funkcjami. Na pierwszym etapie, jedyną różnicą jest wybór rodzaju wysyłki. Przebieg realizacji wysyłki jednorazowej omówiony jest tutaj.

Po zdefiniowaniu rodzaju wysyłki, możemy przystąpić do skonfigurowania szczegółów wysyłki cyklicznej:

  • Termin wysyłki → Tutaj dokładnie określamy, kiedy ma być realizowana wysyłka. Wybieramy konkretne dni tygodnia, dni miesiąca lub poszczególne miesiące. Wszystko zależy od naszych potrzeb. Wysyłka jest realizowana raz dziennie, a także możemy zdefiniować okres aktywności wysyłki, wyznaczając daty rozpoczęcia i zakończenia.
  • Traktowanie duplikatów → Określamy, jak często konkretny użytkownik może otrzymać daną wysyłkę (raz na dzień, tydzień, miesiąc, rok) lub decydujemy, że nie może jej otrzymać ponownie.
  • Opóźnienie realizacji po teście → To opcja umożliwiająca opóźnienie finalnej wysyłki po wykonaniu testów. Przykładowo, jeśli wybierzemy realizację wysyłki o 10:00 i opóźnienie 30 minut, to test zostanie wykonany o 10:00, a finalna wysyłka zostanie wysłana o 10:30.

Wysyłki cykliczne mogą być planowane z wykorzystaniem testów ABX, filtrów prostych i zaawansowanych, a także dodawane do kampanii, co ułatwia późniejszą analizę ich efektywności.

Edycja Wysyłki Cyklicznej

Możliwość edycji wysyłki cyklicznej dostępna jest w dwóch obszarach:

  • Zmiana zawartości wysyłki (kreacja, nadawca, dane, temat, preheader) → Aby wprowadzić zmiany, kliknij na ikonę ołówka obok zaplanowanej wysyłki. Zostaniesz przeniesiony do kreatora, gdzie będziesz mógł wprowadzić potrzebne zmiany. Po wprowadzeniu zmian, potwierdź je, klikając ‘dalej’. Po sprawdzeniu testu, kontynuuj proces, klikając ‘dalej’ aż do otrzymania stosownego komunikatu.
  • Edycja harmonogramu wysyłki → Jeżeli chcesz zmienić harmonogram, kliknij w sekcji Mailing > Zaplanowane na datę i godzinę realizacji. Otworzy się okno z możliwością zmiany założeń harmonogramu, np. dat, dni tygodnia, czy godziny.

Proces realizacji i edycji wysyłki cyklicznej jest intuicyjny i łatwy do nauczenia, co sprawia, że zarządzanie kampaniami e-mailowymi staje się prostsze i efektywniejsze.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy