Restart hasła / Zapomniałem/am hasła – instrukcja

Zmiana hasła wymagana jest w przypadku, gdy:

  • użytkownik nie pamięta swojego hasła do logowania
  • w ciągu ostatniego miesiąca nie nastąpiło logowanie do systemu

Krok 1

Wchodzimy na stronę logowania i klikamy w przycisk „PRZYPOMNIJ HASŁO”

 

 

Krok 2

Aby przypomnieć hasło do systemu, należy podać swój nr UID oraz Login i kliknąć przycisk ‘WYŚLIJ PONOWNIE HASŁO’.

 

Postępujemy zgodnie z komunikatem i przechodzimy do skrzynki mailowej wskazanej jako login.

 

 

Krok 3

Potwierdzamy restart hasała kliknięciem w link znajdujący się w mailu na skrzynce pocztowej.

Ważne ! Link do zmiany hasła jest jednorazowy i jest ważny 24 godziny od momentu jego wygenerowania.

Krok 4

Po kliknięciu zostajemy przekierowani na stronę nadania nowego hasła. Wpisujemy nowe hasło w dwóch okienkach i klikamy „ZMIEŃ HASŁO”

Ważne: hasło musi spełniać ustalone reguły dotyczące długości i złożoności.

Minimum 12 znaków i w tym:  1 litera duża i litera mała, 1 cyfra i znak specjalny.

Wskazówka

Wskazówka: jeśli wiadomość z linkiem do zmiany hasła nie trafiła do Twojej skrzynki, należy sprawdzić pozostałe foldery np. Inne, Powiadomienia, SPAM itp.



Jak możemy Ci pomóc?