Zmiana hasła wymagana jest w przypadku, gdy:
- użytkownik nie pamięta swojego hasła do logowania
- w ciągu ostatniego miesiąca nie nastąpiło logowanie do systemu
Krok 1
Wchodzimy na stronę logowania i klikamy w przycisk „PRZYPOMNIJ HASŁO”
Krok 2
Aby przypomnieć hasło do systemu, należy podać swój nr UID oraz Login i kliknąć przycisk ‘WYŚLIJ PONOWNIE HASŁO’.
Postępujemy zgodnie z komunikatem i przechodzimy do skrzynki mailowej wskazanej jako login.
Krok 3
Potwierdzamy restart hasała kliknięciem w link znajdujący się w mailu na skrzynce pocztowej.
Ważne ! Link do zmiany hasła jest jednorazowy i jest ważny 24 godziny od momentu jego wygenerowania.
Krok 4
Po kliknięciu zostajemy przekierowani na stronę nadania nowego hasła. Wpisujemy nowe hasło w dwóch okienkach i klikamy „ZMIEŃ HASŁO”
Ważne: hasło musi spełniać ustalone reguły dotyczące długości i złożoności.
Minimum 12 znaków i w tym: 1 litera duża i litera mała, 1 cyfra i znak specjalny.
Wskazówka
Wskazówka: jeśli wiadomość z linkiem do zmiany hasła nie trafiła do Twojej skrzynki, należy sprawdzić pozostałe foldery np. Inne, Powiadomienia, SPAM itp.