Typ wysyłki – rezerwacja

Rezerwacja – jest to typ wysyłki, który pozwala na zaplanowanie kampanii do konkretnej grupy odbiorców bez konieczności określenia konkretnej wersji kreacji czy tematu. Funkcja przydatna jest w momencie, gdy z konta korzysta więcej niż jedna osoba i realizowane jest klika wysyłek jednocześnie. Ustawiając ten rodzaj wysyłki rezerwujemy grupę adresów, gwarantując tym samym, że nie zostanie zrealizowana inna kampania do tych odbiorców w tym samym czasie.

Planowanie wysyłki

W pierwszym kroku wysyłki należy wskazać „Rezerwacja” jako rodzaj wysyłki.


Przy planowaniu wysyłki okienko „nazwa newslettera” możemy pozostawić puste.

 

Wpisujemy przykładowy temat, który w późniejszym czasie możemy zmodyfikować.

 

Na trzecim kroku wysyłki określamy:

  • grupę adresów
  • filtry
  • tagi Google Analytics
  • opcje dodatkowe
  • wybieramy kampanię

 

Powyższe funkcje nie podlegają modyfikacji.

Wyznaczamy również termin realizacji wysyłki, który możemy zmienić.

Po kliknięciu w przycisk dalej wysyłka zostanie zaplanowana.

 

Aktualizacja wysyłki

Posiadając gotową kreację bądź temat, wysyłkę możemy aktualizować, przechodząc do zakładki mailing zaplanowane i klikając w modyfikuj.


Wyświetlony zostanie pierwszy krok wysyłania na którym wyznaczamy kreację, temat albo nadawcę (w zależności co chcemy zmienić). Przycisk dalej przeniesie nas do drugiego kroku, a następnie zaktualizuje wysyłkę.

Aby wysyłka rzeczywiście została zrealizowana należy ją aktywować. Przechodzimy do zakładki mailing zaplanowane, następnie wybieramy aktywacja rezerwacji.

 

Funkcja ta pozwala na uruchomienie mailingu oraz modyfikację terminu wysyłki.

 



Jak możemy Ci pomóc?