Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Zarządzanie użytkownikami w systemie mailingowym

System SARE umożliwia łatwe zarządzanie użytkownikami poprzez panel administracyjny. Możesz tworzyć nowe konta użytkowników oraz edytować istniejące. To daje Ci pełną kontrolę nad poziomami uprawnień dla pracowników w Twojej organizacji.

Tworzenie nowego użytkownika

Aby stworzyć nowego użytkownika w systemie SARE, wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się do panelu SARE i przejdź do swojego konta. Kliknij na swoją nazwę użytkownika i wybierz opcję “Moje konto”.
  2. Kliknij na ikonę dodawania nowego użytkownika.
  3. Wypełnij pola na nowej stronie, wprowadzając następujące informacje:
    • Adres e-mail – będzie jednocześnie loginem użytkownika.
    • Hasło – podaj tymczasowe hasło, które użytkownik będzie musiał zmienić przy pierwszym logowaniu.
    • Język – wybierz preferowany język systemu.
    • Strefa – określ strefę czasową, w której użytkownik będzie pracował.
    • Uprawnienia – wybierz jedno z predefiniowanych uprawnień lub dostosuj je według potrzeb.
    • Grupy – wybierz grupy, do których użytkownik ma mieć dostęp. Jeśli nie wybierzesz żadnej, użytkownik będzie miał dostęp do wszystkich grup.
  4. Zatwierdź dane, klikając przycisk “ZAPISZ”.

Edycja uprawnień istniejących użytkowników

W zakładce “Zarządzaj użytkownikami” możesz edytować uprawnienia istniejących użytkowników. Oto dostępne opcje:

  • Dodaj użytkownika na podstawie istniejącego – tworzy nowego użytkownika na podstawie istniejącego, zachowując uprawnienia i ustawienia.
  • Zmień hasło – resetuje hasło użytkownika, wymagając zmiany po pierwszym logowaniu.
  • Edytuj – umożliwia edycję języka, strefy użytkownika i dostępu do grup.
  • Uprawnienia – pozwala zmienić uprawnienia użytkownika na predefiniowane lub dostosowane.
  • Skopiuj uprawnienia do – kopiuje uprawnienia wybranego użytkownika do innego istniejącego.
  • Usuń – usuwa użytkownika z systemu.

Opis uprawnień

Oto opis poszczególnych poziomów uprawnień w systemie:

Własne

Użytkownik definiuje samodzielnie, do jakich zasobów ma dostęp.

Administrator

Dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu SARE i pełna kontrola nad grupami.

Redaktor-Zarządca

Możliwość zarządzania mailingami, eksportu adresów, raportowania kampanii i innych związanych z nimi działań.

Redaktor-Zarządca (bez wysyłania)

Takie same uprawnienia jak Redaktor-Zarządca, z wyłączeniem możliwości wysyłki.

Zarządzający

Może przeglądać raporty, zarządzać grupami, importować adresy i korzystać z funkcji SMS.

Redaktor

Może tworzyć mailingi, przeglądać raporty, zarządzać kampaniami i korzystać z zaawansowanych funkcji mailingowych.

Analityk

Może analizować raporty kampanii, zarządzać mailingami i korzystać z innych funkcji analitycznych.

Faktura

Ma dostęp do preferencji ogólnych, raportów kampanii i innych funkcji związanych z fakturami.

Historia logowania

W sekcji “Preferencje” → “Zarządzanie użytkownikami” znajduje się historia logowania użytkowników. Klikając na ikonę “więcej”, możesz zobaczyć szczegóły logowania, takie jak:

  • Adres IP – z którego zostało dokonane logowanie.
  • Czas zalogowania – data i godzina logowania.
  • Czas ostatniej aktywności – data i godzina ostatniej akcji użytkownika w systemie.
  • Czas wylogowania – data i godzina wylogowania.
  • Czas trwania – czas między zalogowaniem a wylogowaniem.
  • Lokalizacja – oszacowana na podstawie adresu IP.

Dzięki historii logowania możesz śledzić, kto i kiedy miał dostęp do systemu, co wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa Twoich danych.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy