Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Wysyłka powitalna – jak ją zaplanować?

Twój przewodnik po Wysyłce Powitalnej w Systemie SARE

W SARE, stawiamy na efektywność, a nasza Wysyłka Powitalna jest wyrazem tego podejścia. Jest to specjalny typ wysyłki, który ułatwia zarządzanie pełnymi kampaniami, bez potrzeby wielokrotnego powtarzania tych samych kroków. Dzięki temu zyskujesz więcej czasu na strategię, a mniej na technikalności.

1. Wprowadzenie do Wysyłki Powitalnej

Wysyłka Powitalna w systemie SARE to klucz do tworzenia w pełni raportowanych kampanii z dowolną częstotliwością. Do tej pory, aby zrealizować kampanie powitalne, konieczne było stworzenie wielu wysyłek cyklicznych lub wysyłek typu follow up. Teraz, za sprawą Wysyłki Powitalnej, możemy weryfikować nowe adresy w grupie nawet co 5 minut, umożliwiając szybkie i skuteczne reagowanie na dynamikę rynku.

2. Przykładowe zastosowanie Wysyłki Powitalnej

Wysyłka Powitalna idealnie sprawdza się w kontekście kampanii skierowanych do nowych adresów w bazie. Po dodaniu nowego adresu do bazy, natychmiast realizowana jest wysyłka do osób o odpowiednim statusie. Dzięki temu Twoje powitalne komunikaty dotrą do odbiorców w optymalnym czasie, zwiększając ich skuteczność.

3. Jak uruchomić Wysyłkę Powitalną

Realizacja Wysyłki Powitalnej składa się z dwóch etapów:

  • Zaplanowanie wysyłki: Wybierasz kreację, ustalasz temat i nadawcę, a następnie określasz typ wysyłki jako “powitalna”. Zostaną Ci pokazane wyniki testu SPAM oraz możliwość podglądu kreacji.
  • Ustalenie parametrów wysyłki: W tym kroku różnią się opcje od standardowej wysyłki. Nadal masz możliwość zarządzania opcjami śledzenia i publikowania na profilu społecznościowym po połączeniu konta SARE. Jednakże, nie ma możliwości wskazania konkretnej daty i godziny wysyłki, zamiast tego ustawiasz okresy, w których wysyłka zostanie uruchomiona.

Twoja zaplanowana Wysyłka Powitalna będzie widoczna w sekcji MAILING → WYSYŁANIE. Będzie tam opisana numerem, nazwą newslettera, datą utworzenia oraz liczbą wysłanych komunikatów. Możesz ją tam anulować, sprawdzić szczegóły, ukryć w raportach, a także uruchomić, klikając w przycisk strzałki.

W nowym oknie decydujesz o godzinach i dniach, kiedy wysyłka zostanie uruchomiona. Wybierasz również grupę, do której realizowana będzie wysyłka, oraz tę, do której zostaną przeniesione adresy po wysłaniu wiadomości powitalnej. Po zatwierdzeniu tych ustawień, system o wskazanej porze będzie sprawdzać bazę i realizować wysyłki do nowych adresów w grupie. W razie potrzeby, możesz modyfikować ustawienia grupy oraz dni i godziny wysyłki.

Zaplanowana Wysyłka Powitalna to doskonały sposób na utrzymanie dynamiki i skuteczności Twojej komunikacji. Ciesz się swobodą zarządzania kampaniami i daj systemowi SARE zadbać o resztę.

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy