Centrum pomocy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Tworzenie i wykorzystanie kodów rabatowych za pomocą SAREscript

Dla wielu firm kody rabatowe są cennym narzędziem marketingowym, umożliwiającym nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale i budowę lojalności klienta. Nasz SAREscript oferuje intuicyjne i proste rozwiązanie, które pozwala generować unikalne kody rabatowe i przypisywać je do wybranej bazy lub konkretnych adresów e-mail. W poniższym tekście pokazujemy, jak z łatwością możesz to zrobić.

KROK 1: Tworzenie cechy

Po zalogowaniu do systemu, jednym z pierwszych kroków jest utworzenie dodatkowej cechy w strukturze bazy, do której mają być przypisane kody rabatowe. To proces prosty i intuicyjny, którego szczegółowy opis znajdziesz tutaj.

KROK 2: Definiowanie kodu

Z menu SAREscript wybieramy opcję uruchom, a następnie klikamy generuj kody rabatowe. Teraz, przed nami wybór grupy z bazą, którą określamy jako źródło danych, do której przypisane mają być kody.

KROK 3: Przypisanie do bazy kodów promocyjnych

W kolejnym kroku, w nowo wyświetlonym oknie, definiujemy szczegóły naszego kodu. Określamy rodzaj znaków, czyli cyfry i duże znaki, cyfry i małe znaki, duże znaki, małe znaki, albo tylko cyfry. Wprowadzamy liczbę znaków i cechę, do której mają się wpisać nasze kody. Po wprowadzeniu wszystkich danych, klikamy OK. Wygenerowany przez nas skrypt pojawi się automatycznie w ramce. Aby uruchomić skrypt, klikamy wykonaj skryptOK.

Uwaga: Jeżeli chcesz użyć kodu kreskowego (EAN13), pamiętaj, że maksymalna liczba znaków to 13.

Wykorzystanie kodu rabatowego

Generowanie kodów rabatowych to tylko jedna strona medalu. Druga, równie istotna, to ich efektywne wykorzystanie. Poniżej dowiesz się, jak wstawić wygenerowany kod do newslettera:

  • Kod jako tekst
  • Kod EAN
  • Kod QR

Kody rabatowe to potężne narzędzie, które może przynieść Twojej firmie wiele korzyści. Dzięki SAREscript proces ich generowania jest szybki, łatwy i przyjemny. Zacznij korzystać z kodów rabatowych już dzisiaj!

Czy ten artykuł był pomocny?

Anna Małecka

Business Development Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy