Ten moduł pozwala na porównanie zachowań wybranej grupy adresatów na tle wszystkich wysłanych mailingów. Raport obrazuje mi.in otwarcia i kliknięcia, jakich dokonywała interesująca nas część odbiorców (np. kobiety, mężczyźni, mieszkańcy Warszawy itd.).
Przedstawiony jest na samej górze wykres słupkowy z przebiegu mailingów a pod nim zestawienie tabelaryczne, w których znajdują się takie informacje jak:
- Nr wysyłki
- Typ wysyłki
- Nazwa newslettera
- Grupa
- Data
- Wysłane
- Zwroty
- Otwarcia uniq
- Wypisało się
- Kliknięcia uniq
- Ctr uniq %
- Szczegóły
Analizie specjalnej poddawane są adresy aktualnie znajdujące się w grupie „schowek”.
Moduł „analiza specjalna” pozwala na analizę identyczną jak w module „kampanie” (bez zakładki analizy zwrotów), jednak zawężając badanie do wybranych adresów e-mail. Należy kliknąć w Szczegóły.
Adresy można dodać do schowka poprzez:
– Adresy > wyniki wyszukiwania > Dodaj do grupy > Schowek
– Adresy > import adresów > krok 3 z 4 > Importuj tylko do schowka
Raport zostanie automatycznie wygenerowany w części „analiza specjalna”.
Raport można pobrać w formacie .doc (zasady jak w przypadku szczegółów raportów kampanii i wysyłek) lub szczegółowe informacje o wysyłkach w formacie .csv.