Lead Generation w Afiliacji, czyli jakiej jakości są leady generowane w polskiej afiliacji
Salelifter (Grupa SARE SA), spółka specjalizująca się w marketingu efektywnościowym przeprowadziła analizę 98 tys. formularzy kontaktowych. Celem było sprawdzenie najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników pozostawiających swoje dane do dalszego kontaktu. Analiza została wykonana z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Expectus.
5 najważniejszych dla e-commerce trendów w e-mail marketingu
Tymczasem w e-commerce efektywność kosztowa jest szczególnie istotna, dlatego warto podążać za trendami i wykorzystywać coraz to nowsze możliwości oferowane przez systemy do e-mail marketingu. Aby wskazać właściwą drogę, krótko opiszę najważniejsze trendy:
Jak się bronić przed folderem spam?
Mimo, że od kilku lat widoczna jest tendencja zmniejszania się liczby otrzymywanych wiadomości typu spam (raport z 10. edycji badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE), ciągle mamy z nimi do czynienia w naszych skrzynkach pocztowych.