Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
W poprzedniej części artykułu przedstawiliśmy kilka najczęściej popełnianych błędów podczas tworzenia newslettera. Dzisiaj kontynuujemy temat i pokazujemy, czego jeszcze należy unikać, a o czym warto pamiętać wysyłając wiadomości. Pamiętaj, że każdy pozorny drobiazg może zaważyć na konwersji! Sprawdźmy…
SAREteam
Walka o konsumenta w e-commerce toczy się na różnych poziomach. Klient oczekuje od przedsiębiorców znajomości jego potrzeb, intuicyjnych rozwiązań, dopasowanej oferty, ale przede wszystkim: szybkości. Same day delivery to odpowiedź na te oczekiwania. W świecie zakupów internetowych króluje trend natychmiastowych reakcji i płynnej komunikacji. Użytkownicy chcą mieć dostęp do wszystkiego w tej chwili. Do oferty, … Nowość w e-commerce – SAME DAY DELIVERY
Jak tworzyć newsletter, żeby ktoś go czytał? A dlaczego ktoś ma go przeczytać? No właśnie – w pierwszej kolejności ustalmy cel wysyłki newslettera. Czy ma on budować obraz naszej marki w oczach odbiorcy? A może ma pełnić jedynie funkcje promocyjne? Kiedy już odpowiemy sobie na to pytanie, będziemy wiedzieć, jakie treści umieścimy w mailu do … Najczęstsze błędy w newsletterach, cz. I
Skoro opowiedzieliśmy już o kuluarach zakładania sklepu internetowego w poprzednich artykułach, to nadszedł czas na zagraniczną sprzedaż online. Oczywiście w pierwszej kolejności kluczowe będzie poznanie przepisów obowiązujących w innym kraju. Ale po ich analizie obce rynki stają przed nami otworem. Raport firmy DHL Express[1] dowodzi, że po uruchomieniu sprzedaży międzynarodowej przedsiębiorcy mogą liczyć na zysk … Sprzedaż online globalnie? Czemu NIE!
Lead scoring to istotny element działań marketingowych. Każdego z nas cieszy ruch na stronie. Ale czy zawsze wiemy, jaka jest jego realna wartość? Żeby ją poznać, warto podjąć pewien wysiłek i zacząć przyznawać punkty użytkownikom. Lead scoring polega na ocenie potencjalnych klientów pod kątem stopnia zainteresowania naszą ofertą i gotowości do zakupu. Czy warto?
W poprzedniej części przedstawiliśmy nieco danych na temat email marketingu. Dziś pokrewna dziedzina e-commerce w liczbach: marketing automation. Jak wyglądają najświeższe dane i prognozy? Branża rozwija się bardzo dynamicznie, ale udało nam się uchwycić kilka nowości. A może już o tym wiedzieliście? Sprawdźcie sami.
Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych faktów z branży marketingowej. Dzisiaj pierwsza garść statystyk e-commerce, które z pewnością zainteresują każdego przedsiębiorcę.
E-mail marketing jest jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych działań marketingowych w sieci. A jego podstawą jest odpowiednia segmentacja bazy danych. Włożenie w to zadanie odrobiny wysiłku owocuje lepszymi wynikami sprzedażowymi. A to bardzo proste! Narzędzia marketingu automatycznego usprawniają pracę każdego marketera. I pozwalają wzbić się na wyższy level w zarządzaniu naszymi bazami.
W poprzednich częściach wskazaliśmy na podstawowe kroki w zakładaniu sklepu internetowego. Wszystko gotowe do sprzedaży? Rodzina i znajomi już odwiedzili naszą stronę? Zastanówmy się więc, jak z pomocą marketing automation pozyskać nowych zainteresowanych.
Ostatnio zebraliśmy podstawowe informacje o zakładaniu sklepu internetowego. Wiemy już, dlaczego rynek e-commerce rozwija się tak prężnie. I że warto w niego zainwestować. Sprzedaż internetowa to przyszłość handlu. Ale przy każdym biznesie warto zadbać o solidne fundamenty. W sklepie internetowym jest to odpowiednio dobrany hosting.
Już po raz piętnasty SARE przeprowadza badanie, które ma celu przedstawienie wykorzystania poczty elektronicznej. Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie? Jakie znaczenie ma RODO w kontekście rozwoju e-mail marketingu?? Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam? Oto pytania, które zadajemy w tym roku użytkownikom Internetu w całym kraju.
Zastanawiasz się, czy warto otworzyć sklep internetowy? A może już działasz na rynku e-commerce i szukasz nowych rozwiązań? Niezależnie od tego, w którym momencie swojej sprzedaży internetowej się znajdujesz – przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek. Wskazówek, które ułatwią Ci życie.
Prowadzenie marketingu online nie jest łatwym zadaniem. Nie dość, że musisz na bieżąco administrować bazę danych, zbierać informacje o klientach, pozyskiwać nowe kontakty oraz pilnować aktualności danych, to jeszcze monitorować statystyki i poczynania konkurencji. W tym celu potrzebujesz sprawdzonych narzędzi i wsparcia specjalistów. Sprawdź jak skutecznie i legalnie zarządzać swoją bazą marketingową oraz dodatkowo na … Skutecznie zarządzaj i zarabiaj na własnej bazie