E-mail marketing
Możliwość tworzenia unikalnych kreacji
Udostępniamy różne modele tworzenia kreacji: możesz korzystać ze swojego gotowego newslettera, jeśli masz go w formie kodu HTML lub pod adresem URL. Jeśli jednak nie masz gotowej...
Budowanie relacji
System SARE pozwala na skuteczną budowę relacji poprzez narzędzia marketing automation. Wysyłki cykliczne, okazjonalne, wiadomości typu follow up czy maile transakcyjne to tylko niektóre...
Segmentacja bazy – targetowanie
Dobre prowadzenie strategii e-mail marketingowej wymaga segmentacji baz. Znając profil i preferencje swoich odbiorców, lepiej skomponujesz treść przekazu. Targetowanie i segmentacja...
Analiza raportów
Stała analiza raportów, czyli statystyk realizacji kampanii ma znaczenie dla optymalizacji strategii i powinna podlegać stałej weryfikacji. System SARE posiada rozbudowany moduł...
Testy A/B/X
W systemie SARE dostępne są testy A/B/X pokazujące skuteczność danych mailingów, test kreacji sprawdzający, jak dana wiadomość będzie wyglądać na różnych urządzeniach i...
Dostosowanie systemu
SAREscript to otwarta platforma deweloperska, dzięki której samodzielne stworzysz nowe funkcjonalności odpowiadające Twoim aktualnym potrzebom. W połączeniu z interfejsami API i SOAP...
Integracje z platformami e-commerce i nie tylko
System SARE posiada dwa interfejsy wymiany danych z innymi aplikacjami. Jest to REST API i SOAP API. Doskonale integruje się z narzędziami social media, z Twoimi systemem CRM i CMS oraz...
Kontrola nad dostarczalnością
Dzięki rozproszonej architekturze osiągnęliśmy wydajność, która pozwala na zarządzanie wielomilionowymi bazami adresowymi i wysyłanie setek tysięcy wiadomości na godzinę. W...
Personalizacja wiadomości
Precyzyjne targetowanie i personalizacja to „być albo nie być” strategii marketingowej. System SARE umożliwia personalizację imienną, generowanie unikalnych kodów rabatowych,...

SMS
Personalizacja wiadomości
SARE umożliwia wysyłanie wiadomości SMS z elementami personalizowanymi pod klientów. Możesz zwrócić się imiennie, zaproponować wyjątkową promocję albo zaprosić klienta na...
Branding SMS
W komunikacji z klientem przedstaw siebie i swoją firmę: zarejestruj nazwę nadawcy i wysyłaj podpisane wiadomości - wykorzystaj branding SMS. Klient nie pomyli Cię z nikim innym,...
Dwukierunkowość SMS
Wykorzystaj funkcję kanału zwrotnego i uzyskuj odpowiedzi na akcje SMS, a raporty gromadź w SARE. Dzięki komunikacji dwukierunkowej masz okazję zwiększyć efektywność swoich działań,...
Optymalizacja kampanii
Osiągaj jeszcze lepsze efekty w kanale mobile! Dzięki zaawansowanym danym raportowym sprawdzisz skuteczność swoich działań, a optymalizacja kampanii będzie możliwa. Monitoruj wysyłki,...
Informowanie klienta
Sprzedajesz przez Internet? Wykorzystaj opcję automatycznych SMS-ów transakcyjnych w SARE, wysyłanych tuż po zakończeniu konkretnej akcji w sklepie. To świetna okazja, aby przekazywać...
Budowanie relacji – wysyłki cykliczne
Z poziomu systemu zdefiniujesz automatyczne wysyłki cykliczne. W ten sposób wypracujesz stałą relację z klientem i zadbasz o lojalność odbiorcy. Do tych działań wykorzystaj także...
SMTP
Analiza skuteczności
Planowanie i realizacja kampanii marketingowej w naszym systemie możliwe są z poziomu Outlooka, Thunderbirda lub Windows Live Maila. Realizując wysyłki z użyciem naszych serwerów...
Dedykowane uprawnienia użytkowników
Realizując wysyłkę z poziomu programu pocztowego, nadawca ma w systemie SARE do dyspozycji tylko określoną grupę odbiorców, z którą może się kontaktować za pośrednictwem funkcji...

Ankiety
Indywidualne dostosowanie pytań
Zadawaj klientowi adekwatne pytania poprzez indywidualne dostosowanie pytań. W SARE to proste, dzięki opcji stworzenia ankiety zawierającej pytania warunkowe. Stwórz różne warianty...
Optymalizacja czasu
Poznaj możliwości konfiguracji badania ankietowego! Różne opcje pytań, dedykowany wygląd ankiety, zagnieżdżenie w treści maila, dodanie pytania o adres e-mail i optymalizacja czasu...
Własny szablon
Posiadasz własny szablon ankiety? SARE pozwala na publikację ankiety nie tylko według szablonów dostępnych w systemie, ale też własnych. Dzięki temu będą wizerunkowo związane z...