Zbieraj feedback od swoich klientów

Ankiety można wykorzystać na wiele sposobów. Pytając klientów o doświadczenia z Twoją marką – potransakcyjne, na temat produktu lub usługi, czy też dotyczące jakości obsługi – tworzysz sobie przestrzeń do udoskonalania działań marketingowych, sprzedażowych i budujących lojalność. Dostępne w systemie różne rodzaje pytań, pozwolą Ci dokładnie poznać potrzeby, oczekiwania i preferencje zakupowe Twoich odbiorców.

Ponadto:

  • Wykorzystanie własnych szablonów

  • Rozbudowany moduł raportowania oraz filtrowania

  • Możliwość określenia terminu rozpoczęcia i zakończenia ankiety

  • Zaawansowane warunkowanie scenariusza badania

Anna Małecka

Customer Success Manager

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy