Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Nie pozwól o sobie zapomnieć – kilka słów o utrzymywaniu kontaktu w czasie epidemii

Obecna epidemia zmieniła wiele aspektów życia, w tym komunikację – nie tylko tę międzyludzką, wewnątrz firmową, ale również tę na linii marka-klient. To, co teraz najważniejsze, to skupienie się na tym, by nie stracić kontaktu z naszymi codziennymi odbiorcami: klientami i pracownikami.

» Czytaj dalej

Praca zdalna – nowe wyzwanie dla wielu firm!

Nowa sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła trend widoczny w zatrudnieniu od wielu lat, czyli popularność pracy zdalnej. Firmy, które już wcześniej korzystały z takiego rozwiązania, mają ułatwione zadanie. Część przedsiębiorców musi się mierzyć ze zmianami i wdrażać nowe rozwiązania. Praca zdalna części pracowników czy wszystkich rodzi nowe wyzwania technologiczne, organizacyjne oraz komunikacyjne. Podpowiadamy, jak usprawnić komunikację w firmie z systemem SARE.

» Czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczny mailing w systemie SARE?

E-mail marketing mocno trzyma się w czołówce skutecznych działań marketingowych w e-commerce. Nic dziwnego — to kompleksowa opieka nad naszą bazą kontaktów. Od jej tworzenia i rozbudowy, poprzez zarządzanie adresami, przygotowywanie kreacji wiadomości, wysyłkę wraz z obsługą informacji zwrotnych, aż po analizę raportów i tworzenie nowych scenariuszy komunikacji. Prezentujemy, jak sprawnie i bez wysiłku stworzyć w systemie SARE skuteczny mailing, który przyniesie nam oczekiwane efekty! 

» Czytaj dalej

Marketing automation w dobie kwarantanny

Jak branża e-commerce zareagowała na koronawirusa? Jakie skutki kwarantanny obserwujemy w pierwszych tygodniach jej trwania i co będzie dalej? Jak w tym wszystkim najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia, w tym marketing automation? Każdy z nas zadaje sobie wiele pytań dotyczących obecnej nietypowej sytuacji. Zebraliśmy kilka wskazówek, które na ten moment mogą okazać się przydatne dla każdej firmy działającej w sieci oraz dla tych, które przygotowują się na wdrożenie takich działań.

» Czytaj dalej

Newsletter — docieraj do klienta poprzez ciekawy content

Od wieków nieodłącznym elementem budowania wizerunku marki jest snucie opowieści odbiorcom. Kiedyś pod postacią storytellingu, teraz również jako content marketing — opowiadanie pozwala zaprezentować historię marki, przedstawiać produkty i dzielić się specjalistyczną wiedzą. Przybiera to różne formy w zależności od kanału. Pojawia się dosłownie wszędzie: w naszych materiałach drukowanych dołączanych do przesyłki, w email marketingu jako newsletter, czy w social mediach jako historia opowiadana post po poście lub też jako mini-opowieści w relacjach na Instagramie. Content jest wszędzie!

» Czytaj dalej

Świadomy klient to klient kupujący więcej

Marketing online to nie tylko sprzedaż towarów w sieci, ale również wielostopniowa edukacja, która pozwala e-konsumentom poznać naszą markę, dowiedzieć się więcej na temat naszych usług oraz pokochać nasze produkty jeszcze przed ich zakupem. Edukowanie klientów, informowanie ich o marce i dzielenie się wartościową, specjalistyczną wiedzą nie tylko czyni ich bardziej świadomymi, ale również zwiększa nasze zyski!

 

» Czytaj dalej

Rozbudowa bazy mailingowej – kampania VIP SALE

Rozbudowa bazy mailingowej stanowi nieodłączny element skutecznego e-mail marketingu. Jak centrom Designer Outlet w Polsce udało się w przeciągu paru miesięcy powiększyć bazę o ponad 130%?

Poznajcie jedno z rozwiązań na przeprowadzenie kampanii, dzięki której firma pozyska nowych klientów.

 

» Czytaj dalej

3 sprawdzone sposoby na przetestowanie mailingu

Stworzenie skutecznej kreacji, ustawienie odpowiednich scenariuszy kampanii, a na koniec szczegółowa weryfikacja wysyłek oraz analiza wyników pozwalają na optymalizację naszego email marketingu, a w efekcie na bardzo skuteczną komunikację z naszymi klientami. Przetestowanie mailingu jest jedną z kluczowych kwestii przy każdej wysyłce. To ono pozwala wyeliminować podstawowe błędy i uniknąć niespodzianek w trakcie prowadzonych kampanii. Prezentujemy 3 sposoby na przetestowanie każdego mailingu, dzięki którym zrealizuje on nasze cele marketingowe.

» Czytaj dalej

Marketing online a marketing offline — nie musisz wybierać

Marketing w najprostszym ujęciu obejmuje wszystkie działania, które wspierają sprzedaż i w jakiś sposób wpływają na nabywcę, by ten dokonał zakupu[1]. Po otworzeniu się internetu na sprzedaż marketing tradycyjny przeniósł się częściowo do sieci i nazywamy go online marketingiem. Wiele firm traktuje swoją promocję dwutorowo, rozdzielając swoje działania online i offline. Jest to naturalnym efektem tego, że e-commerce powstał na gruncie tradycyjnej sprzedaży, to z niej czerpał wzorce i inspiracje, rozwijał się jednak swoim torem. Ale czy wciąż tak jest? Czy kanały te wraz ze swoją promocją funkcjonują samodzielnie? Idea omnichannel pozwala je połączyć!

» Czytaj dalej

XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport

Za nami już XVI Badanie poczty elektronicznej. Ankieta z wykorzystaniem modułu ankiet systemu SARE oraz Panelu Badawczego Biostat pozwoliła zebrać głosy użytkowników o różnych zainteresowaniach. Od lat celem badania jest monitorowanie preferencji internautów dotyczących poczty elektronicznej, komunikacji z ulubionymi markami, a także wykorzystania email marketingu w firmach z różnych branż. Co się zmienia, jakie tendencje się utrzymują, a co nie wzbudza już emocji? Dzięki uczestnikom badania poznaliśmy odpowiedzi na te pytania! 

» Czytaj dalej

3 sprawdzone scenariusze kampanii na walentynki

Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc walentynki niezależnie od naszej branży! To doskonały pretekst do zorganizowania dodatkowej promocji służącej rozbudowaniu bazy klientów, budowaniu relacji z obecnymi odbiorcami, a także podniesieniu sprzedaży.

» Czytaj dalej

Edytor Drag&Drop – jak stworzyć samodzielnie nowoczesny mailing?

Stworzenie mailingu nigdy jeszcze nie było tak proste. Narzędzie Drag&Drop,  dostępne w SAREsystem to łatwy w obsłudze edytor, dzięki któremu zaprojektujesz własny newsletter do swojej bazy odbiorców i to bez pomocy specjalistów od programowania, czy grafików. 

» Czytaj dalej

Lead nurturing — buduj relacje dzięki automatyzacji

Klasyczny lead nurturing polega na przeprowadzaniu potencjalnego klienta przez kolejne etapy jego ścieżki zakupowej: od wzbudzenia potrzeby, poprzez edukowanie i prezentowanie poszczególnych wariantów oferty, aż po ostateczny wybór produktu i finalizację transakcji. W e-commerce nieustannie poddajemy temu procesowi naszych e-konsumentów, by z sukcesem doprowadzać ich do świadomego zakupu, po którym z chęcią powrócą do naszego sklepu. Po takiej transakcji rozpoczynamy lead nurturing powtórnie, by budować trwałe relacje z odbiorcami.

» Czytaj dalej

Jak rozkręcić sprzedaż w e-commerce?

Sprzedaż internetowa rośnie w siłę. E-commerce w Polsce zawdzięcza swoją popularność nieskomplikowanym procedurom towarzyszącym zakładaniu pierwszego sklepu internetowego, niskim kosztom rozkręcenia takiego biznesu oraz oczywiście rosnącemu popytowi na tego typu usługi. Wciąż zwiększa się odsetek osób kupujących przez internet. Mamy też coraz mniej zastrzeżeń, by kupować na odległość nawet produkty o wysokiej wartości. To dobre wieści dla wszystkich, którzy planują oraz zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą w sieci.

» Czytaj dalej

Zakupy online zależą od wieku kupującego – wnioski z raportu „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie. Takie dane potwierdza także raport „Klikasz i kupujesz” wydany przez Digitree Group S.A. Badanie przeprowadzone zostało przez BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe na próbie 1000 respondentów, w sierpniu 2019. Raport analizuje preferencje zakupowe Polaków z uwzględnieniem podziału na generację X (39-54 lat), Y (24-38 lat), Z (18-23). Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online, jednak to, co jest punktem wspólnym to ogólny wzrost świadomości i wyedukowanie e-klienta. Tendencję tę widać bez względu na wiek.

» Czytaj dalej

Czas to pieniądz — czyli jak mieć i klientów, i czas z marketing automation

Wraz z rozwojem biznesu e-commerce rosną potrzebne do jego prowadzenia nakłady. Przychodzi moment, kiedy nie jesteśmy w stanie samodzielnie obsłużyć tylu klientów, ilu przynosi nam nasza działalność. Aby nie ograniczać potencjału swojej firmy, to najlepszy czas na rozważenie wprowadzenia marketing automation. Dzięki automatyzacji procesów sprzedaży jesteśmy w stanie otoczyć właściwą opieką wszystkich, którzy trafią do naszego lejka zakupowego. Przyjrzyjmy się procesom, w jakich wyręczy nas system do marketingu automatycznego.

» Czytaj dalej

Lepsze OR i CTR z wysyłek newslettera – czyszczenie bazy Jet Line

Ponad 7 razy mniejszy wskaźnik zwrotów, ponad 6 razy większy wynik unikalnych otwarć i 2 razy większy wskaźnik CTR z wysyłek e-mail marketingowych. Czy to możliwie? W jaki sposób został osiagnięty taki wynik? Przedstawiamy case study firmy Jet Line ze współpracy z SAREsytem.

 

» Czytaj dalej

Czym jest cold mailing w email marketingu?

Cold mailing — „zimne e-maile” to wiadomości elektroniczne od nieznajomej osoby. Jak stworzyć maila, którego odbiorca nie uzna za SPAM? Warto najpierw przeanalizować istotę takiej wysyłki i jej wartość dla naszej firmy. Cold mailing to przede wszystkim świetny sposób na nawiązanie relacji biznesowej. To wstęp do zbadania potrzeb drugiej strony, zbudowania więzi i wreszcie — przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty.

» Czytaj dalej

SMS marketing – z czym warto integrować?

Marketing SMS sprawdza się w wielu biznesach e-commerce. Zwykle wskazujemy na wysoką otwieralność oraz kontakt w czasie niemalże rzeczywistym jako największe walory tego kanału komunikacji. Równie ważna jest jednak możliwość przeprowadzenia integracji z innymi narzędziami marketing automation! Zobaczmy, z czym warto połączyć SMS marketing.

» Czytaj dalej

Jak skutecznie sprzedawać w internecie — 6 sprawdzonych sposobów

Nie jest tajemnicą, że nasza oferta oraz obsługa w sieci muszą nadążać za oczekiwaniami użytkowników. Tylko bieżąca obserwacja rynku e-commerce pozwala analizować i odkrywać istotne dla e-konsumenta kwestie. Wyjście naprzeciw tym potrzebom może zdecydować o naszym sukcesie. Prezentujemy 6 sprawdzonych sposobów na skuteczną sprzedaż w internecie: od tworzenia relacji z odbiorcami, poprzez budowanie spójnego doświadczenia konsumenta dzięki strategii omnichannel, aż po ciekawe akcje promocyjne.

 

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies