Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

E-mail marketing + e-commerce = Best Friends Forever ❤

Czym byłby e-commerce bez e-mail marketingu? Niczym… niczym Szybcy i wściekli 9 bez Vin’a Diesel’a – po prostu nie miałby sensu. Dobrze przemyślana strategia marketingowa przyniesie wiele korzyści KAŻDEMU BIZNESOWI. Newslettery pomagają rozwijać świadomość marki, budować wiarygodność i nawiązywać relacje z klientem. Komunikacja mailingowa jest także doskonałym sposobem na generowanie leadów, napędzanie sprzedaży w e-commerce i zwiększanie ruchu na stronie.

» Czytaj dalej

Inteligencja emocjonalna w email marketingu – jak wpływa na zaangażowanie klientów i sprzedaż?

Działając jako marketer, handlowiec, opiekun klienta (często w jednej osobie) – na pewno nie raz czułeś się sfrustrowany tym, że Twoja komunikacja, którą wysyłasz do swoich odbiorców, pozostaje bez echa. 

» Czytaj dalej

Bo zależy nam na Twojej opinii – klientocentryczność a badania ankietowe w email marketingu

Opinie klientów są jak złoto w biznesie. Badając satysfakcję z usług, firmy chcą móc dawać z siebie więcej, umacniać pozycję na rynku, w tych (bądź co bądź) niepewnych czasach. Dlaczego? Po to, abyś Ty, jako właściciel swojej firmy, mógł być spokojny o swój biznes. Najlepszym źródłem wiedzy o tym, czy potrzeby Twoich klientów są zaspokajane są właśnie oni. To w nich drzemie Twoja siła! 

» Czytaj dalej

Pokaż nam swoją dostarczalność, a powiemy Ci co robisz źle

Jako marketer starasz się, aby Twoja marka przyciągała coraz więcej odbiorców, Twoje działania email marketingowe pobudzały zaangażowanie, a Twoje treści były szeroko share’owane w sieci. Z takimi działaniami ściśle wiąże się z dostarczalność Twoich maili. 

» Czytaj dalej

Trzy twarze email marketingu – o kluczowych rolach emaila

Transformacja, reinkarnacja, (r)ewolucja – mówiąc o email marketingu i jego znaczeniu dzisiaj możemy określić jego rolę właśnie tak. Email marketing przeżył swoje gorsze czasy, kiedy to był wysyłany masowo, bez grama personalizacji, często traktowany jako spamerskie działanie. Dziś natomiast mówimy o jego (r)ewolucji. Dlaczego nadal warto inwestować w email marketing i dlaczego jest uznawany jako jeden z kluczowych kanałów komunikacji?

» Czytaj dalej

Haker – pojawia się i znika, ma na Twym punkcie bzika… [E-BOOK o bezpieczeństwie w sieci]

Temat bezpieczeństwa w sieci… Nuuuda, przecież to Ciebie nie dotyczy… Jesteś ostrożny, starasz się nie klikać w podejrzane linki, masz różne hasła w każdym miejscu, złożone z co najmniej 12 znaków. Korzystasz z oprogramowania antywirusowego, etc…

» Czytaj dalej

Call to Action – jak skutecznie wezwać do działania? [INFOGRAFIKA]

Generowanie leadów – jedno z najważniejszych działań każdego marketera. W każdym materiale musi być miejsce na zachęcenie Twojego odbiorcy do działania i  kliknięcia – czy to na stronie internetowej, reklamie display, czy też w mailingu.

» Czytaj dalej

Zafunduj swojej komunikacji lifting – optymalizacja email marketingu w sezonie „ogórkowym”

Niemal w każdej branży mamy do czynienia z sezonowością, czyli z wybranym przedziałem czasu, w którym sprzedaż danego asortymentu jest na wysokim poziomie. Tak, jak na przykład jesienią i zimą – firmy prześcigają się z ofertami promocyjnymi na sprzęt sportowy, odzież zimową, przygotowaniami związanymi ze świętami Bożego Narodzenia (home decor i zabawki dla dzieci), ale także remontowo-budowlaną – ten czas sprzyja bowiem majsterkowaniu.

» Czytaj dalej

Zakładka „Oferty” w Gmailu nie taka straszna jak ją malują

Pamiętasz ten czas, kiedy Google wprowadził zakładki w Gmailu, które klasyfikowały wiadomości na GłówneOferty? Stało się tak w 2013 roku. Wtedy to marketerzy mieli setki obaw, że ich komunikacja nie będzie powodowała dotychczasowego zaangażowania, dostarczalność spadnie, a e-mail marketing po prostu umrze śmiercią tragiczną.

» Czytaj dalej

Wszystko stało się niejasne… Dark mode, czyli ciemna strona e-maila

Ciemna strona maila… czyli tryb dark mode. Funkcjonuje już od ponad roku, kiedy to giganci z doliny krzemowej, iOS i Microsoft ogłosili obsługę trybu ciemnego w przeglądarkach. Kwestią czasu było wdrożenie ciemnego trybu również do naszych skrzynek @

» Czytaj dalej

E-mail marketing + copywriting = klienta miłość do słów

Mówiąc o e-mail marketingu najczęściej poruszamy temat dostarczalności, targetingu, segmentacji, idealnego timingu i nienagannego designu. Ale e-mail to przede wszystkim słowa do osób, które z jakiegoś powodu trafiły na listę Twoich odbiorców. A to oznacza, że to, czym się zajmujesz, ma dla nich znaczenie i chcą, abyś mówił więcej…

» Czytaj dalej

Dlaczego automatyzacja marketingu jest ważna? [INFOGRAFIKA]

Ostatnio poruszyliśmy temat automatyzacji marketingu w biznesie. Raport 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej obejmował między innymi to zagadnienie. Okazało się, że jeszcze wielu specjalistów nie korzysta z możliwości, jakie daje marketing automation.

» Czytaj dalej

Zabierz klienta w wyjątkową podróż – o customer journey słów kilka

Nie zawsze byłeś właścicielem e-commerce. Zanim zdecydowałeś się na dołączenie do e-sprzedawców sam także kiedyś „podróżowałeś” po różnych sklepach. Jednak zanim do nich dotarłeś, potrzebowałeś wskazówek i szlaków. Potem pewnie zwróciłeś uwagę na różne aspekty jego funkcjonowania – od zawartości oferty, przez szybkość działania strony, po komunikację transakcyjną… Jakie masz wspomnienia z Twoich customer journeys?

» Czytaj dalej

Uważaj, to pułapka! Spam trapy – czym są i jak ich unikać?

E-mail to jeden z najczęściej wykorzystywanych kanałów komunikacji z klientem. Dzięki niemu skutecznie możemy docierać z personalizowanym przekazem do konkretnej grupy docelowej. Dziś jednak odbiorcy naszych wiadomości uważniej patrzą na e-maile, które przychodzą na ich skrzynki, a providerzy programów i serwisów pocztowych chronią użytkowników, stawiając pułapki na spamerów, czyli tzw. spam trapy.

» Czytaj dalej

Nie musisz być piękny i kreatywny – jakie maile wysyłać w e-commerce?

Czy wiesz, że w Polsce działa ok. 40 tys. sklepów internetowych? Nasz rodzimy rynek jest zatem jednym z większych i najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Spójrz na te dane jednak z punktu widzenia właściciela e-commerce – konkurencja jest ogromna i jeśli chcesz w morzu sprzedaży internetowej wypłynąć na właściwy kurs – musisz się wyróżnić. Możesz to zrobić, wykorzystując e-mail marketing.

» Czytaj dalej

Omnichannel marketing – jak zbudować trwały związek ze swoim klientem?

Sposób komunikacji i obsługi klientów przez firmy zdecydowanie różni się od tego co było, chociażby 10 lat temu. Wtedy e-commerce w Polsce dopiero raczkował, a Polacy nieufnie podchodzili do zakupów w sieci – jeśli chcieli dowiedzieć się czegoś więcej o sprzedawcy lub produkcie, to chętniej dzwonili do firm po więcej informacji – niż wysyłali e-maila.

» Czytaj dalej

Open Rate a.k.a. OR – jak zwiększyć wskaźnik otwarć mailingu?

Osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii komunikacji marketingowej muszą znać i operować wieloma skrótami, które są kluczowe w ich pracy, szczególnie w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych. Wśród nich, najczęściej używane i analizowane są następujące:

OR – Open Rate – wskaźnik otwarć wiadomości.

» Czytaj dalej

Marketing automation – czy warto wdrożyć w e-commerce i dlaczego TAK?

Z powodu pandemii wiele biznesów musiało odrobić szybką lekcję z digitalizacji i przenieść swoją sprzedaż do sieci. Z perspektywy upływającego czasu to bardzo dobra decyzja – dziś rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, ponieważ zmieniły się nawyki zakupowe Polaków, którzy coraz chętniej robią zakupy w internecie.

» Czytaj dalej

[RAPORT] XVII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej

Jest i on – Raport z XVII badania wykorzystania poczty elektronicznej. Wyniki Badania po raz kolejny udowodniły, że e-mail marketing jest bardzo potrzebny w pracy marketerów. Prawie 80%. specjalistów wskazało e-maila jako najchętniej wykorzystywany kanał komunikacji.

» Czytaj dalej

Get dressed for success – jak ubrać komunikację email marketingową w skuteczne działania?

Jak rozmawiasz ze swoim klientem? Jak często do niego mówisz? Czy Twój klient Cię słucha? I finalnie, czy Twoja komunikacja email marketingowa z klientem jest skuteczna?

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies