Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

„Przesyłka do rąk własnych” – storytelling dla marketerów i nie tylko!

Przesyłka do rąk własnych to pierwsza w Polsce historia kryminalna wykorzystująca rozwiązania technologiczne z zakresu automatyzacji zarządzania komunikacją. Opowiadanie jest podane zarówno w formie audiobooka jak i e-booka. 

» Czytaj dalej

Osiągnij cel swojej podróży dzięki PESO – czyli jak dobrze zaplanować dystrybucję treści?

Dobra strategia marketingowo-komunikacyjna jest niczym mapa. Dokładnie wskazuje cel podróży oraz drogę do jego osiągnięcia. Musisz jednak liczyć się z tym, że droga ta nie zawsze jest prosta, a własny środek transportu może nie wystarczyć. Czasami będziesz musiał złapać stopa, zapłacić za pociąg lub skorzystać z pomocy innych. Podobnie jest w planowaniu komunikacji marketingowej. Dlatego musisz poznać model komunikacji PESO!

» Czytaj dalej

19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej – czas start!

Rozpoczynamy 19. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, którego celem jest monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w świecie e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Jakie są najnowsze trendy mailowe?

» Czytaj dalej

Integracja SAREsystem i WooCommerce

Prowadzisz e-sklep na WooCommerce? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Od teraz możesz zacząć budować swoją bazę klientów w SARE. Automatycznie. Dzięki zintegrowaniu platformy WooCommerce z kontem w SARE wzbogacisz się o dane dotyczące Twoich klientów, które możesz wykorzystać do automatyzacji marketingu. Zaprojektuj hiperspersonalizowaną komunikację w SARE i zwiększ swoją sprzedaż w Twoim sklepie!

» Czytaj dalej

Black Friday 2022 – czy szaleństwo zakupów dopadnie konsumentów?

Black Friday –  dla całego sektora e-commerce (ale nie tylko) jest jednym z najważniejszych dni w roku. Właśnie wtedy rozpocznie się zakupowe madness, które potrwa właściwie do końca roku. Black Friday – a zaraz po nim – Cyber Monday ‘otwierają’ sezonową walkę na najlepsze okazje zakupowe. A konsumenci chętnie z nich korzystają. Jak wykorzystać e-mail marketing do wsparcia sprzedaży w tym okresie? Podpowiadamy!

» Czytaj dalej

Nadchodzi Google Analytics 4. Co musisz o nim wiedzieć?

W ostatnim czasie w świecie digitalu popularnym tematem jest nadchodząca zmiana w narzędziach analitycznych od Google. Mowa tutaj o wprowadzeniu Google Analytics 4 (GA4) i całkowite zastąpienie nim dotychczas obowiązującego Universal Analytics. Wielu użytkowników zadaje sobie pytanie, po co te zmiany? Jak mawia klasyk – jedyna stałą jest zmiana. Technologia daje nam nowe szanse i wraz z postępem analityka też musi się rozwijać. W tym wpisie przybliżymy Ci, czym dokładnie jest Google Analytics 4 i co możesz zyskać po jego wdrożeniu. 

» Czytaj dalej

Dlaczego nie warto wysyłać kampanii e-mail ze swojego hostingu?

Kampania mailowa z konta mailowego utrzymywanego na Twoim hostingu? To nie jest dobry pomysł. Przedstawię Ci kilka powodów, które powinny Cię przekonać, że zdecydowanie lepszy będzie wybór zewnętrznego systemu do wysyłki newslettera, mailingów promocyjnych, e-maili transakcyjnych itd…

» Czytaj dalej

Dyrektywa Omnibus – co zmienia w sprzedaży online?

28 maja 2022 roku wprowadzono do życia Dyrektywę Omnibus na terenie Unii Europejskiej, która dotyczy lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony i prawa konsumenta.

» Czytaj dalej

ROPO vs reverse ROPO – jakimi ścieżkami chodzi klient?

Zjawisko ROPO – pewnie je znasz… Wyobraź sobie, że od kilku tygodni szukasz idealnej pary jeansów od amerykańskiego producenta, o klasycznym kroju, takim jak lubisz, w kolorze Pantone 2022 roku. Znajdujesz je na stronie e-sklepu. Jednak, zanim zdecydujesz się na zakup produktu, sprawdzasz jego parametry – rozmiar, materiał i cenę, prawda?

» Czytaj dalej

Automatyzacja marketingu w komunikacji e-mail – dlaczego tak?

Z czym kojarzy Ci się słowo “automatyzacja”? Dla wielu osób pierwsze konotacje przywołują roboty, skomplikowane algorytmy i sztuczną inteligencję. Należy jednak pamiętać, że oczywiście – marketing automation nie jest prostym procesem i jest związany z nowoczesną technologią i ogromem danych – w automatyzacji bardzo ważny jest także człowiek.

» Czytaj dalej

Owned media – największa wartość w dobie zakazu wykorzystywania 3rd party cookies

Koniec z 3rd party cookies. To nie fake news. W ostatnich miesiącach w marketingowym świecie coraz głośniej na temat zaprzestania udostępniania 3rd party cookies. Działanie to na pewno zwiększy bezpieczeństwo i prywatność użytkowników internetu, ale i stawia nie lada wyzwanie przed większością marketerów. Jak więc poradzić sobie z zakazem wykorzystywaniu 3rd party cookies? Czy owned media to najlepsze rozwiązanie? Podpowiadamy!

» Czytaj dalej

SAREsystem i PrestaShop – integracja systemów

Prowadzisz e-sklep na PrestaShop? Od teraz możesz zacząć budowę swojej bazy adresowej w SAREsystem. Szybko i wygodnie. Dodawaj automatycznie nowe kontakty i uzupełnij dane już istniejących. Dzięki temu uzyskasz więcej szczegółowych informacji na temat swoich klientów. Dowiesz się m.in. jak często robią zakupy w e-sklepie, czy otwierają Twoje wiadomości e-mail i czy klikają w linki tam zamieszczone. 

» Czytaj dalej

Dlaczego potrzebujesz marketing automation w swoim e-commerce?

Przejdźmy od razu do sedna sprawy – nie możesz zrobić wszystkiego sam. Lista zadań związanych z marketingiem w każdym sklepie internetowym wydaje się nie mieć końca: oferty specjalne, opisy produktów, newslettery, e-maile, social media, SEM, SEO, remarketing – tego jest za dużo. Dlatego działy marketingu szukają skutecznych sposobów, aby realizować swoje zadania znacznie szybciej, nie tracąc przy tym na jakości. 

» Czytaj dalej

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Myślisz o założeniu sklepu internetowego? A może właśnie go uruchomiłeś lub prowadzisz dobrze prosperujący e-biznes? Niezależnie od tego, w którym miejscu procesu budowania i rozwijania e-commerce jesteś, na pewno rozumiesz, jak ważne jest, aby kierować coraz większy ruch do swojego sklepu i robić to systematycznie.

» Czytaj dalej

„Budowa” i „dobudówka” w e-mail marketingu. O rozwijaniu zasobów bazodanowych

W idealnym świecie klienci nie mogą się już doczekać, aby otrzymać od Ciebie e-maila lub nową ofertę. W prawdziwym świecie sprawy nie wyglądają tak optymistycznie, a zbudowanie jakościowej bazy mailingowej z gotowymi do zakupu klientami jest długim i czasochłonnym procesem.

» Czytaj dalej

[RAPORT] 18. Badanie poczty elektronicznej. E-mail – złote medium digitalu

Już kolejny rok z rzędu e-mail jest uznawany za główny kanał komunikacji wśród wielu właścicieli firm i marketerów. Klienci zaś oczekują hiperspersonalizowanych wiadomości e-mailowych, dopasowanych do ich potrzeb i zainteresowań. Czego jeszcze dowiedzieliśmy się w tym roku o e-mail marketingu? Czytaj najnowszy – 18. Raport z Badania poczty elektronicznej przeprowadzony przez SARE. 

» Czytaj dalej

Spersonalizowany prezent na Dzień Kobiet – email marketing

Przed nami kolejne ważne święto w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie marketingu kontekstowego, który stosuje coraz więcej marek. Dlaczego?

» Czytaj dalej

E-mail marketing automation – dobre praktyki 

Zwiększone zaangażowanie klientów w zautomatyzowaną komunikację e-mail marketingową to dobra wiadomość dla marketerów. Dziś chcemy Ci zapreznetować swoisty plan działań około email marketingowych akcentując to, czego unikać w prowadzeniu tego typu kampanii i na czym się koncentrować.

» Czytaj dalej

5 scenariuszy email marketing automation na Walentynki

Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc Walentynki niezależnie od branży!

» Czytaj dalej

User Generated Content – siła rekomendacji użytkowników

Czym są treści tworzone przez użytkowników? Jak User Generated Content może wpłynąć na markę i jej marketing? Czy UGC jest zarezerwowany wyłącznie dla Social Media? Odpowiadamy.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies

Nasz newsletter to nie spam. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z wysyłką Newsletteru jest Digitree Group S.A., z siedzibą w Rybniku, ul. Raciborska 35a, 44 – 200 Rybnik, NIP: 642-28-84-378, KRS: 0000369700, REGON: 240018741. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce prywatności.