Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Wszystko stało się niejasne… Dark mode, czyli ciemna strona e-maila

Ciemna strona maila… czyli tryb dark mode. Funkcjonuje już od ponad roku, kiedy to giganci z doliny krzemowej, iOS i Microsoft ogłosili obsługę trybu ciemnego w przeglądarkach. Kwestią czasu było wdrożenie ciemnego trybu również do naszych skrzynek @

» Czytaj dalej

E-mail marketing + copywriting = klienta miłość do słów

Mówiąc o e-mail marketingu najczęściej poruszamy temat dostarczalności, targetingu, segmentacji, idealnego timingu i nienagannego designu. Ale e-mail to przede wszystkim słowa do osób, które z jakiegoś powodu trafiły na listę Twoich odbiorców. A to oznacza, że to, czym się zajmujesz, ma dla nich znaczenie i chcą, abyś mówił więcej…

» Czytaj dalej

Dlaczego automatyzacja marketingu jest ważna? [INFOGRAFIKA]

Ostatnio poruszyliśmy temat automatyzacji marketingu w biznesie. Raport 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej obejmował między innymi to zagadnienie. Okazało się, że jeszcze wielu specjalistów nie korzysta z możliwości, jakie daje marketing automation.

» Czytaj dalej

Zabierz klienta w wyjątkową podróż – o customer journey słów kilka

Nie zawsze byłeś właścicielem e-commerce. Zanim zdecydowałeś się na dołączenie do e-sprzedawców sam także kiedyś „podróżowałeś” po różnych sklepach. Jednak zanim do nich dotarłeś, potrzebowałeś wskazówek i szlaków. Potem pewnie zwróciłeś uwagę na różne aspekty jego funkcjonowania – od zawartości oferty, przez szybkość działania strony, po komunikację transakcyjną… Jakie masz wspomnienia z Twoich customer journeys?

» Czytaj dalej

Uważaj, to pułapka! Spam trapy – czym są i jak ich unikać?

E-mail to jeden z najczęściej wykorzystywanych kanałów komunikacji z klientem. Dzięki niemu skutecznie możemy docierać z personalizowanym przekazem do konkretnej grupy docelowej. Dziś jednak odbiorcy naszych wiadomości uważniej patrzą na e-maile, które przychodzą na ich skrzynki, a providerzy programów i serwisów pocztowych chronią użytkowników, stawiając pułapki na spamerów, czyli tzw. spam trapy.

» Czytaj dalej

Nie musisz być piękny i kreatywny – jakie maile wysyłać w e-commerce?

Czy wiesz, że w Polsce działa ok. 40 tys. sklepów internetowych? Nasz rodzimy rynek jest zatem jednym z większych i najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Spójrz na te dane jednak z punktu widzenia właściciela e-commerce – konkurencja jest ogromna i jeśli chcesz w morzu sprzedaży internetowej wypłynąć na właściwy kurs – musisz się wyróżnić. Możesz to zrobić, wykorzystując e-mail marketing.

» Czytaj dalej

Omnichannel marketing – jak zbudować trwały związek ze swoim klientem?

Sposób komunikacji i obsługi klientów przez firmy zdecydowanie różni się od tego co było, chociażby 10 lat temu. Wtedy e-commerce w Polsce dopiero raczkował, a Polacy nieufnie podchodzili do zakupów w sieci – jeśli chcieli dowiedzieć się czegoś więcej o sprzedawcy lub produkcie, to chętniej dzwonili do firm po więcej informacji – niż wysyłali e-maila.

» Czytaj dalej

Open Rate a.k.a. OR – jak zwiększyć wskaźnik otwarć mailingu?

Osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii komunikacji marketingowej muszą znać i operować wieloma skrótami, które są kluczowe w ich pracy, szczególnie w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych. Wśród nich, najczęściej używane i analizowane są następujące:

OR – Open Rate – wskaźnik otwarć wiadomości.

» Czytaj dalej

Marketing automation – czy warto wdrożyć w e-commerce i dlaczego TAK?

Z powodu pandemii wiele biznesów musiało odrobić szybką lekcję z digitalizacji i przenieść swoją sprzedaż do sieci. Z perspektywy upływającego czasu to bardzo dobra decyzja – dziś rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, ponieważ zmieniły się nawyki zakupowe Polaków, którzy coraz chętniej robią zakupy w internecie.

» Czytaj dalej

[RAPORT] XVII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej

Jest i on – Raport z XVII badania wykorzystania poczty elektronicznej. Wyniki Badania po raz kolejny udowodniły, że e-mail marketing jest bardzo potrzebny w pracy marketerów. Prawie 80%. specjalistów wskazało e-maila jako najchętniej wykorzystywany kanał komunikacji.

» Czytaj dalej

Get dressed for success – jak ubrać komunikację email marketingową w skuteczne działania?

Jak rozmawiasz ze swoim klientem? Jak często do niego mówisz? Czy Twój klient Cię słucha? I finalnie, czy Twoja komunikacja email marketingowa z klientem jest skuteczna?

» Czytaj dalej

Słownik (nie)bezpiecznych pojęć w Internecie

Kończymy już nasz autorski cykl (nie)bezpiecznych czwartków z SARE. Podczas blogowych spotkań poruszaliśmy różne tematy. Od tworzenia bezpiecznych haseł i rozpoznania ataku hakerskiego, przez listę sposobów na zachowanie minimum bezpieczeństwa w sieci, po metody zachowania prywatności podczas przeglądania Internetu.

» Czytaj dalej

Twoje zachowanie wyryte na kartach… historii

Pokaż mi swoją przeglądarkę, a powiem Ci kim jesteś. Pozostać anonimowym w sieci jest bardzo trudno. Można skusić się na stwierdzenie, że dzisiaj jest to wręcz niemożliwe. Pozostaje nam jedynie pogodzić się z tym i ograniczyć do minimum dostęp do informacji o nas, którymi dzielić się po prostu nie chcemy. Jak to zrobić? Dziś właśnie o tym opowiemy w naszym kolejnym wpisie z cyklu: “(Nie)bezpieczne czwartki”.

» Czytaj dalej

Do rozbudowania bazy jeden kod, jeden jedyny kod i… coś więcej!

Branża e-commerce rozwija się w niesamowitym tempie. Pod koniec 2020 roku w Polsce było już 40 tys. zarejestrowanych sklepów internetowych (Bisnode).
Trwająca pandemia spowodowała decyzję o przeniesieniu wielu biznesów do Internetu, co z kolei wpłynęło na wzrost konkurencji i istną walkę o klienta. Dlatego wiele firm dwoi się i troi, aby pozyskać nowych klientów oraz pozostać w kontakcie z tymi, którzy wracają do e-sklepów na kolejne zakupy. 

» Czytaj dalej

Segmentacja nie tylko od święta

Kalendarz jest pełen ważnych dat i wydarzeń, które stają się kolejnymi inspiracjami dla każdego marketera. Już wkrótce święto wszystkich pań. Doskonała okazja na komunikację z Twoimi klientami.

» Czytaj dalej

Przezorny zawsze ubezpieczony – jak zachować minimum bezpieczeństwa i nie popłynąć w sieci?

Pewnie pomyślisz, że ten problem Cię nie dotyczy, bo przecież zabezpieczasz swój komputer czy smartfon silnym hasłem. Wiesz także, czym jest phishing i używasz oprogramowania antywirusowego zarówno prywatnie, jak i w swojej firmie.

» Czytaj dalej

Jak rozpoznać atak hakerski? [INFOGRAFIKA]

Bezpieczeństwo użytkownika internetu jest bardzo często bagatelizowanym tematem w społeczeństwie. Większość osób nie zachowuje nawet podstawowych środków ochrony, wierząc, że jedyną kradzieżą, która może się im przytrafić, jest włamanie do domu lub kradzież samochodu. Niestety, nie zauważamy tego problemu, dopóki atak hakerski nie przytrafi się właśnie nam, a wtedy jest już zwykle za późno!

» Czytaj dalej

E-mail i sms marketing w branży e-commerce!

Pandemiczne szaleństwo e-zakupowe nadal trwa w najlepsze! W samym 2020 roku Polacy wydali na zakupy internetowe ok. 100 mld złotych. Przewiduje się, że 2021 roku wynik ten wzrośnie do 120 mld złotych. Liczby te nie powinny jednak nas aż tak szokować. W dzisiejszych czasach online zamawiamy praktycznie wszystko – odzież, jedzenie, a nawet materiały budowlane. Jednak wraz ze wzrostem liczby e-konsumentów, wzrasta również liczba dostępnych sklepów na rynku e-commerce. Konkurencja zatem w każdej branży jest bardzo duża. Co należy zrobić, aby przekonać klientów do zakupów właśnie w Twoim sklepie? Odpowiedź jest bardzo prosta! Trzeba dobrze się promować. A w tym pomogą Ci kampanie sms i e-mail dostępne w SARE.

» Czytaj dalej

Za co kochamy email marketing? 8 najważniejszych zalet

Wiadomości e-mail są z nami już od ponad 50 lat! Pierwszy mail na świecie został wysłany z jednego komputera do drugiego w 1971 roku przez Raya Tomlisona, którego uznaje się za twórcę poczty elektronicznej. Od tego czasu wiele zmian zaszło w email marketingu. Początkowo ten kanał komunikacji służył jedynie do wysyłania prostych wiadomości, jednak z biegiem czasu zyskał dużą popularność w reklamie. Obecnie, email  jest najczęściej wykorzystywaną formą komunikacji. Codziennie ludzie na całym świecie wysyłają w sumie setki miliardów maili. Co kryje się więc za tak dużą popularnością tych wiadomości i za co tak naprawdę kochamy email marketing?

» Czytaj dalej

Co e-mail marketing może zaoferować bankowości?

W bankowości zarówno komunikacja zewnętrzna, jak i wewnętrzna oparte są na e-mail marketingu. Newslettery, mailingi ofertowe, czy wiadomości transakcyjne, zawierające hasła do logowania i potwierdzenia przelewów, służą bankom do sprawnej komunikacji z klientem i do podtrzymania z nim relacji. Co jeszcze e-mail marketing może zaoferować tej branży? Jakie skuteczne rozwiązania marketingowe w bankowości poleca SARE?

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies