Logo Sare
Logo Sare
Rozwiązania
google analytics 4 Poradnik Nadchodzi Google Analytics 4. Co musisz o nim wiedzieć?
  • Omnichannel Marketing
  • CDP & Zarządzanie bazą
  • Marketing automation
  • Enterprise
  • Funkcjonalności
Wiedza
Scoring Channel SARE Ostatni post Channel Scoring - 8 korzyści dla Twojego e-biznesu
  • Blog
  • Raporty
  • FAQs
  • Case studies
  • Do pobrania
  • Poradniki
  • Baza wiedzy
Poznajmy się
Umów spotkanie Wybierz odpowiedni termin i przekonaj sie co możemy dla Ciebie zrobić.
  • O nas
  • Kariera
  • CSR
  • Program Partnerski
  • Polecają nas
  • Case studies
  • Cennik
  • Porozmawiajmy
  • Zaloguj się
  • Wypróbuj za darmo
  • Zaloguj się
  • Wypróbuj za darmo

Czego szukasz?

Blog

Channel Scoring – 8 korzyści dla Twojego e-biznesu

Omnichannel

Jak segmentować swoją bazę odbiorców, aby wycisnąć z komunikacji mailingowej oraz SMS-owej jak najwięcej? Jakie rozwiązania wdrożyć? Pewnie często pytasz o to Google’a albo GTP-3/3,5/4? My też mamy dla Ciebie odpowiedź – taką, która da Ci mierzalne efekty! W swoich działaniach zastosuj kampanie oparte o wynik Channel Scoringu.

Magdalena Niedobecka

Magdalena Niedobecka

20 marca, 2023
Czytaj dalej
Scoring Channel SARE
  • Badania ankietowe
  • Bezpieczeństwo w sieci
  • E-commerce
  • E-mail marketing
  • Marketing Automation
  • Omnichannel
  • Poradniki
  • SARE
  • SMS Marketing
  • Web-push
Double opt-in czy single opt-in — co wybrać? E-mail marketing

Od dobrych kilku już lat w e-mail marketingu toczy się niekończąca dyskusja: double opt-in czy single opt-in. Oba sposoby wykorzystywane w procesie akceptacji subskrypcji mają swoje wady i zalety. Wszystko jednak zależy od Ciebie, który z nich wybierzesz. Czym jest double opt-in i kiedy najlepiej skorzystać z podwójnej zgody — podpowiadamy!

wskaźniki CAC i LTV
Wskaźniki CAC i LTV — dlaczego warto je analizować? E-commerce

Klienci nie pojawią się ot tak w Twoim biznesie. Chociaż na pierwszy rzut oka przedsiębiorcy widzą tylko efekt w postaci faktury lub ostatniego click’u, to cały proces pozyskiwania klienta zaczyna się o wiele szybciej. Jego początek jest w momencie, gdy użytkownik dowiaduje się o istnieniu Twojego produktu lub usługi (wcale nie musi być jeszcze wtedy … Wskaźniki CAC i LTV — dlaczego warto je analizować?

Trendy w digitalu w 2023
Trendy w digitalu na 2023 rok okiem naszych ekspertów Marketing Automation

Co przyniósł 2022 rok w cyfrowym świecie? Jego początek to kontynuacja wzrostu popularności TikToka, który stał się wiodącym kanałem w social mediach wśród pokolenia Z.  Do najważniejszych wydarzeń bez wątpienia możemy zaliczyć rozwój NFT oraz stopniowe odchodzenie przez reklamodawców od opierania swojej komunikacji na 3rd party cookies.

mailing świąteczny
Mailing na Święta — inspiracje i protipy E-mail marketing

Przedświąteczna gorączka zakupowa ruszyła! Korki na drogach, kolejki w sklepach, Last Christmas w głośnikach i obciążenia na stronach sklepów internetowych… Mimo to kochamy Święta. Kochamy również obdarowywać prezentami najbliższych. Jak wynika z dziesiątej edycji raportu „E-commerce w Polsce 2022” odsetek internautów, którzy robią zakupy online wynosi obecnie 77% — czyli ponad 2/3 Polaków!

storytelling - przesyłka
„Przesyłka do rąk własnych” – storytelling dla marketerów i nie tylko! E-commerce

Przesyłka do rąk własnych to pierwsza w Polsce historia kryminalna wykorzystująca rozwiązania technologiczne z zakresu automatyzacji zarządzania komunikacją. Opowiadanie jest podane zarówno w formie audiobooka jak i e-booka. 

Model PESO
Osiągnij cel swojej podróży dzięki PESO – czyli jak dobrze zaplanować dystrybucję treści? Marketing Automation

Dobra strategia marketingowo-komunikacyjna jest niczym mapa. Dokładnie wskazuje cel podróży oraz drogę do jego osiągnięcia. Musisz jednak liczyć się z tym, że droga ta nie zawsze jest prosta, a własny środek transportu może nie wystarczyć. Czasami będziesz musiał złapać stopa, zapłacić za pociąg lub skorzystać z pomocy innych. Podobnie jest w planowaniu komunikacji marketingowej. Dlatego … Osiągnij cel swojej podróży dzięki PESO – czyli jak dobrze zaplanować dystrybucję treści?

badanie poczty
19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej – czas start! Badania ankietowe

Rozpoczynamy 19. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, którego celem jest monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w świecie e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Jakie są najnowsze trendy mailowe?

integracja woocommerce
Integracja SAREsystem i WooCommerce E-commerce

Prowadzisz e-sklep na WooCommerce? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Od teraz możesz zacząć budować swoją bazę klientów w SARE. Automatycznie. Dzięki zintegrowaniu platformy WooCommerce z kontem w SARE wzbogacisz się o dane dotyczące Twoich klientów, które możesz wykorzystać do automatyzacji marketingu. Zaprojektuj hiperspersonalizowaną komunikację w SARE i zwiększ swoją sprzedaż w Twoim sklepie!

black friday 2022
Black Friday 2022 – czy szaleństwo zakupów dopadnie konsumentów? E-commerce

Black Friday –  dla całego sektora e-commerce (ale nie tylko) jest jednym z najważniejszych dni w roku. Właśnie wtedy rozpocznie się zakupowe madness, które potrwa właściwie do końca roku. Black Friday – a zaraz po nim – Cyber Monday ‘otwierają’ sezonową walkę na najlepsze okazje zakupowe. A konsumenci chętnie z nich korzystają. Jak wykorzystać e-mail … Black Friday 2022 – czy szaleństwo zakupów dopadnie konsumentów?

google analytics 4
Nadchodzi Google Analytics 4. Co musisz o nim wiedzieć? Poradniki

W ostatnim czasie w świecie digitalu popularnym tematem jest nadchodząca zmiana w narzędziach analitycznych od Google. Mowa tutaj o wprowadzeniu Google Analytics 4 (GA4) i całkowite zastąpienie nim dotychczas obowiązującego Universal Analytics. Wielu użytkowników zadaje sobie pytanie, po co te zmiany? Jak mawia klasyk – jedyna stałą jest zmiana. Technologia daje nam nowe szanse i … Nadchodzi Google Analytics 4. Co musisz o nim wiedzieć?

hosting
Dlaczego nie warto wysyłać kampanii e-mail ze swojego hostingu? Poradniki

Kampania mailowa z konta mailowego utrzymywanego na Twoim hostingu? To nie jest dobry pomysł. Przedstawię Ci kilka powodów, które powinny Cię przekonać, że zdecydowanie lepszy będzie wybór zewnętrznego systemu do wysyłki newslettera, mailingów promocyjnych, e-maili transakcyjnych itd…

Dyrektywa Omnibus
Dyrektywa Omnibus – co zmienia w sprzedaży online? E-commerce

28 maja 2022 roku wprowadzono do życia Dyrektywę Omnibus na terenie Unii Europejskiej, która dotyczy lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony i prawa konsumenta.

Starsze
Strona główna » Blog
Logo Sare

Znamy się na marketingu. Projektujemy rozwiązania, czasami pod presją czasu i często tam, gdzie zawiedli inni. Zgłoś się do nas i stwórzmy razem solidną, opartą na automatyzacji komunikację.

Porozmawiajmy
Rozwiązania
  • Omnichannel Marketing
    • Mobilna aplikacja lead generation
    • E-mail marketing
    • Powiadomienia web push
    • Kampanie SMS
    • Testy A/B/X
    • Serwer SMTP
    • Badania marketingowe – ankiety
  • CDP & Zarządzanie bazą
    • Channel Scoring
    • Lead Scoring
    • Integracje
  • Marketing automation
    • Personalizacja
    • Segmentacja
    • Kampanie retargetingowe
  • Enterprise
    • Atrybucja
    • Powierz kampanie w ręce specjalistów
    • Dedykowane raporty
      i analityka
    • Systemy predykcyjne
      i rekomendacyjne
  • Funkcjonalności
Wiedza
    • Blog
    • Raporty
    • FAQs
    • Case studies
    • Do pobrania
    • Poradniki
    • Baza wiedzy
Poznajmy się
    • O nas
    • Kariera
    • CSR
    • Program Partnerski
    • Polecają nas

Copyright © 2005-2023 Digitree Group. All rights reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Polityka antyspamowa
  • Regulamin SMS

SAREsystem należy do Digitree Group S.A.