Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

SAREsystem i PrestaShop – integracja systemów

Prowadzisz e-sklep na PrestaShop? Od teraz możesz zacząć budowę swojej bazy adresowej w SAREsystem. Szybko i wygodnie. Dodawaj automatycznie nowe kontakty i uzupełnij dane już istniejących. Dzięki temu uzyskasz więcej szczegółowych informacji na temat swoich klientów. Dowiesz się m.in. jak często robią zakupy w e-sklepie, czy otwierają Twoje wiadomości e-mail i czy klikają w linki tam zamieszczone. 

» Czytaj dalej

Dlaczego potrzebujesz marketing automation w swoim e-commerce?

Przejdźmy od razu do sedna sprawy – nie możesz zrobić wszystkiego sam. Lista zadań związanych z marketingiem w każdym sklepie internetowym wydaje się nie mieć końca: oferty specjalne, opisy produktów, newslettery, e-maile, social media, SEM, SEO, remarketing – tego jest za dużo. Dlatego działy marketingu szukają skutecznych sposobów, aby realizować swoje zadania znacznie szybciej, nie tracąc przy tym na jakości. 

» Czytaj dalej

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Myślisz o założeniu sklepu internetowego? A może właśnie go uruchomiłeś lub prowadzisz dobrze prosperujący e-biznes? Niezależnie od tego, w którym miejscu procesu budowania i rozwijania e-commerce jesteś, na pewno rozumiesz, jak ważne jest, aby kierować coraz większy ruch do swojego sklepu i robić to systematycznie.

» Czytaj dalej

„Budowa” i „dobudówka” w e-mail marketingu. O rozwijaniu zasobów bazodanowych

W idealnym świecie klienci nie mogą się już doczekać, aby otrzymać od Ciebie e-maila lub nową ofertę. W prawdziwym świecie sprawy nie wyglądają tak optymistycznie, a zbudowanie jakościowej bazy mailingowej z gotowymi do zakupu klientami jest długim i czasochłonnym procesem.

» Czytaj dalej

[RAPORT] 18. Badanie poczty elektronicznej. E-mail – złote medium digitalu

Już kolejny rok z rzędu e-mail jest uznawany za główny kanał komunikacji wśród wielu właścicieli firm i marketerów. Klienci zaś oczekują hiperspersonalizowanych wiadomości e-mailowych, dopasowanych do ich potrzeb i zainteresowań. Czego jeszcze dowiedzieliśmy się w tym roku o e-mail marketingu? Czytaj najnowszy – 18. Raport z Badania poczty elektronicznej przeprowadzony przez SARE. 

» Czytaj dalej

Spersonalizowany prezent na Dzień Kobiet – email marketing

Przed nami kolejne ważne święto w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie marketingu kontekstowego, który stosuje coraz więcej marek. Dlaczego?

» Czytaj dalej

Email marketing automation – dobre praktyki 

Zwiększone zaangażowanie klientów w automatyzowanie email marketing to dobra wiadomość dla marketerów. Dziś chcemy Ci zapreznetować swoisty plan działań około email marketingowych akcentując to, czego unikać w prowadzeniu tego typu kampanii i na czym się koncentrować.

» Czytaj dalej

5 scenariuszy email marketing automation na Walentynki

Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc Walentynki niezależnie od branży!

» Czytaj dalej

User Generated Content – siła rekomendacji użytkowników

Czym są treści tworzone przez użytkowników? Jak User Generated Content może wpłynąć na markę i jej marketing? Czy UGC jest zarezerwowany wyłącznie dla Social Media? Odpowiadamy.

» Czytaj dalej

SAREsystem + Shoper. Integracja systemów

Twój sklep jest zbudowany na platformie Shoper? Zintegruj go z SAREsystem, zapewnij sobie zautomatyzowaną synchronizację swojej bazy danych pomiędzy platformą Shoper i naszym systemem.

» Czytaj dalej

Be trendy! Czyli trendy w email marketing automation na 2022 [INFOGRAFIKA]

Potrendsettujemy razem? Koniec roku to dobry czas na podsumowania, ale także idealny moment na wskazanie tego, co będzie HOT trendem w nowym roku. Dziś przybliżymy 8 obszarów email marketingu, które prawdopodobnie będą dominować w 2022 roku. Dowiedz się o nich nieco więcej i koniecznie rozważ wprowadzenie do swojej strategii marketingowej.

» Czytaj dalej

Bo Mikołaj patrzy… Świąteczne porządki w bazie adresowej

Święta – zapach choinki, spokój, rozmowy przy wspólnym stole, smaczna strawa i prezenty. Ale zanim jednak dojdzie do tych wszystkich pozytywnych chwil…

» Czytaj dalej

Powiadomienia webpush – popchnij klienta do finalizacji zamówienia

One small step for man, one giant leap for mankind. Słynne słowa Armstronga o małym kroku do zrobienia czegoś wielkiego, znajdują odzwierciedlenie również w obszarze skalowania biznesu. W tym przypadku, takim „small step’em” mogą być powiadomienia webpush dostępne w SAREsystem. Sprawią one, że zaangażowanie Twoich odbiorców się zwiększy, co w przyszłości pozytywnie wpłynie na konwersję.

» Czytaj dalej

Psst… Black Friday coraz bliżej! Poradnik email marketingowy [INFOGRAFIKA]

Przed Tobą Black Friday i Cyber Monday. W 2020 roku co czwarty Polak wydał w tym czasie  niemal pół tysiąca złotych! Wykorzystaj system do email marketing automation na maxa i dobrze przygotuj się na najgorętszy wyprzedażowy czas w roku!

» Czytaj dalej

Let’s get it started! 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej rusza właśnie teraz

Tradycji stało się… pełnoletność! Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzamy już po raz 18. Wspólnie z naszym Partnerem, firmą BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym, przyjrzymy się zmianom i nowym trendom związanym z korzystaniem z poczty email wśród użytkowników Internetu.

» Czytaj dalej

Karma wraca? TAK, ale z DHL tylko ta dobra. Wstęp do case study

Kochamy akcje, które mają na celu zrobić coś dobrego dla innych – tych którzy dają głos, ale tak naprawdę go nie mają. Od 18 października, nasz Partner biznesowy – DHL Parcel Polska – rozpoczął inicjatywę dla czworonogów w szczytnym celu i o wspaniałej nazwie: DOBRA KARMA WRACA.

» Czytaj dalej

Zanim będzie za późno. Email ostatniej szansy – last chance email

Działasz w marketingu, prowadzisz różnorakie kampanie reklamowe, korzystasz z różnych kanałów, aby trafić do nowych użytkowników i utrzymać tych lojalnych, ale także aktywizować pasywnych? Świetnie! Dziś zaprezentujemy Ci sposoby i przykłady emaili ostatniej szansy, tzw. last chance email – czyli takie wiadomości, które wywołują u odbiorcy poczucie, że omija go coś naprawdę wyjątkowego.

» Czytaj dalej

Nie wróż z fusów – jak przewidzieć kolejny krok Twojego klienta? Marketing predykcyjny

Prowadzenie własnej firmy w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie. Konkurencja jest przecież ogromna, zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes online. Aby ją wyprzedzić, potrzebujesz nienagannej strategii działań marketingowo-sprzedażowych, która skupia się na dogłębnym poznaniu  konsumentów i umiejętności przewidywania ich kolejnego ruchu.

» Czytaj dalej

E-mail marketing + e-commerce = Best Friends Forever ❤

Czym byłby e-commerce bez e-mail marketingu? Niczym… niczym Szybcy i wściekli 9 bez Vin’a Diesel’a – po prostu nie miałby sensu. Dobrze przemyślana strategia marketingowa przyniesie wiele korzyści KAŻDEMU BIZNESOWI. Newslettery pomagają rozwijać świadomość marki, budować wiarygodność i nawiązywać relacje z klientem. Komunikacja mailingowa jest także doskonałym sposobem na generowanie leadów, napędzanie sprzedaży w e-commerce i zwiększanie ruchu na stronie.

» Czytaj dalej

Inteligencja emocjonalna w email marketingu – jak wpływa na zaangażowanie klientów i sprzedaż?

Działając jako marketer, handlowiec, opiekun klienta (często w jednej osobie) – na pewno nie raz czułeś się sfrustrowany tym, że Twoja komunikacja, którą wysyłasz do swoich odbiorców, pozostaje bez echa. 

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies