Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Jak przygotować skuteczny web push na Cyber Monday?

Cyber Monday, czyli Cybernetyczny Poniedziałek, to święto zakupów online. Dzięki zamawianiu rzeczy przez Internet unikamy tłumów i kolejek. To doskonała okazja, by upolować świąteczne prezenty, odświeżyć szafę czy w okazyjnej cenie zdobyć elektronikę lub perfumy. Wiedzą o tym wszyscy fani internetowych zakupów. A nasza — marketerów — w tym głowa, by klienci tego dnia zainteresowali się właśnie naszą ofertą. Sprawdźmy, jak w tym celu wykorzystać powiadomienia web push!

» Czytaj dalej

Marketing przez obsługę klienta – maile transakcyjne.

Maile transakcyjne kojarzone są z procesem domknięcia akcji ze strony: sprzedaży, udostępnienia ebooka czy innej, określonej aktywności Klienta. Czy to w sklepie online, czy przy zamówieniu usług lub wykonaniu zamówienia, ta forma komunikacji służy przede wszystkim realizacji umowy. Teraz, gdy rynek jest bardzo dynamiczny, a zakup towaru to nie tylko kwestia ceny i funkcjonalności, coraz częściej cały proces buduje doświadczenie klienta (customer experiance).

» Czytaj dalej

Jak usprawnić lejek sprzedaży przy pomocy marketing automation?

Lejek sprzedaży w e-commerce to droga, którą prowadzimy nowego leada przez kolejne etapy, kierując go do finalizacji transakcji. Kroki te mogą różnić się w zależności od danego biznesu, przyjętej strategii czy aktualnych celów firmy. Jednak nadrzędnym celem każdego przedsiębiorstwa jest zawsze sprzedaż określonych usług czy towarów. I do tego ostatecznie mają prowadzić nasze lejki sprzedażowe. Warto więc pracować nad ich udoskonalaniem.

» Czytaj dalej

Sprzedaż w e-commerce – jak ją generować?

Dla polskiej przedsiębiorczości, zarówno tej doświadczonej, jak i początkującej, e-commerce jest niczym obietnica dynamicznego rozwoju biznesu. Niższe koszty prowadzenia e-sklepu, prostsza logistyka, szerokie rynki zbytu… To wszystko prawda. W takim razie skąd narzekania, że „mój sklep nie sprzedaje tyle, ile potrzebuję, żeby się utrzymać?” Otóż przyczyn jest kilka.

» Czytaj dalej

Marketing automation. Oczekiwania vs rzeczywistość

Na temat marketing automation powstało wiele artykułów, poradników oraz szkoleń. Naturalnie narosło wokół tego zagadnienia również mnóstwo mitów czy wyobrażeń, które w zderzeniu z rzeczywistością mogą być przyczyną rozczarowania u marketerów, stawiających pierwsze kroki w świecie automatyzacji. Rozprawmy się z nimi już na początku, by później w pełni korzystać z możliwości naszego systemu!

» Czytaj dalej

Funkcje systemu SARE — najnowsze aktualizacje, które zwiększą skuteczność Twoich kampanii!

Pracując w e-commerce, powinniśmy być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, by nadążać za oczekiwaniami klientów, a nawet być o krok przed nimi. Wyręczyć nas w tym mogą odpowiednie narzędzia! Zebraliśmy w jednym miejscu nowe funkcje systemu SARE, które wspierają dotychczasowe rozwiązania, pozwalając wznieść się naszej komunikacji na wyższy poziom. O rozszerzonym pakiecie usług SARE wspominaliśmy w artykule Funkcje systemu mailingowego SARE, które warto znać. Dziś prezentujemy kolejne podsumowanie systematycznie wprowadzanych optymalizacji systemu.

» Czytaj dalej

Personalizacja w praktyce — co analizować, by być bliżej użytkownika?

Wraz z rozwojem digital marketingu obserwujemy też rosnący trend personalizacji, szczególnie w komunikacji. Nie zawsze jest ona możliwa, dotyczy to głównie sfery offline. Jednak w świecie Internetu, zbieranie i wykorzystywanie informacji na temat użytkowników jest o wiele prostsze i praktycznie w 100% możliwe, a tworzenie dedykowanych przekazów reklamowych jest na porządku dziennym! Treści szyte na miarę już od kilku lat królują na rynku e-commerce [1]. 

» Czytaj dalej

Autoresponder – newsletter bardzo szczególny

Email marketing po wielu sukcesach w e-commerce ma już całe rzesze zwolenników. Tak naprawdę lubią go nie tylko marketerzy, ale również ich adresaci. Odbierają oni spersonalizowane, wartościowe treści od swoich ulubionych marek i jednocześnie coraz lepiej bronią się przed spamem[1]. By coraz trafniej odpowiadać na oczekiwania klientów, stosujemy różnorodne rodzaje wysyłek, które zbiorczo nazywamy newsletterami. Autoresponder ma tu swoje szczególne miejsce, zatem dzisiaj przyjrzymy mu się bliżej.

» Czytaj dalej

Jak działa marketing automation? 5 przykładów

Liczba firm, które korzystają z marketingu automatycznego, stale rośnie. Nie wszystkie jednak w pełni wykorzystują potencjał, jaki drzemie w tych narzędziach! Z czego to wynika? Przez pośpiech, niedoinformowanie czy przeoczenie pewnych funkcji, marketerzy sami ograniczają swoje możliwości do niezbędnego minimum. Tracą okazję, by wynieść się na wyżyny obsługi oraz sprzedaży w sieci. Zebraliśmy dla Was 5 sposobów wykorzystania marketing automation w praktyce, które pozwolą Wam podnieść swoje kompetencje.

» Czytaj dalej

Czyszczenie bazy w SARE – jak zwiększyć skuteczność wysyłek mailingowych?

Email marketing jest mocną gałęzią digital marketingu, ale utrzymanie stałego, możliwie wysokiego poziomu konwersji wymaga stałych działań optymalizujących. Z pomocą przychodzą szerokie możliwości systemu SARE, który jako system do email marketingu udostępnia bogaty wachlarz narzędzi, które pomagają w działaniach optymalizujących wysyłki. Jedną z najważniejszych rzeczy w prowadzeniu kampanii mailingowych jest systematyczne czyszczenie bazy.

» Czytaj dalej

Kilka technicznych faktów o plug-in

Od pewnego czasu planujesz założyć własny sklep internetowy? Zastanawiasz się jak zacząć i na co warto zwrócić uwagę? Wtyczki zewnętrzne są dla Ciebie zagadką i nie wiesz, które z nich warto aktywować? Na podstawie systemu SAREhub omówimy działanie plug-ina, dedykowanego marketerom i dostępnego na platformie shopGold

» Czytaj dalej

Rusza XVI Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej!

Starujemy z kolejnym, XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail.

» Czytaj dalej

Rekomendacje produktowe, czyli jak zwiększyć sprzedaż na Dzień Chłopaka

Rekomendacje produktowe to narzędzie marketingu automatycznego, które warto wykorzystywać nie tylko od święta. Tym bardziej trzeba o nich pamiętać z okazji kilku szczególnych dni w roku każdego marketera. Jakich? Jednym z nich z pewnością jest Dzień Chłopaka! To święto chętnie obchodzone w Polsce, nie tylko w latach szkolnych, ale również później. Dzień Chłopaka świętujemy 30. września. Dowiedz się, jak przygotować do niego swoją ofertę e-commerce i jak dobrać narzędzia do rekomendacji produktowych.

» Czytaj dalej

Wysyłka mailingu — 7 praktycznych przykładów

Automatyzacja marketingu dostarcza nam wiele funkcji, z których marketerzy korzystają na co dzień. Zastanawiając się, jakie narzędzia przydadzą się w naszym biznesie, bierzemy pod uwagę potrzeby naszych klientów i to, jak chcemy na nie odpowiadać. E-mail marketing może być naprawdę przyjazny w tym zakresie: zarówno w obsłudze, jak i w odbiorze przez naszych klientów. Poznaj 7 praktycznych przykładów wykorzystania funkcji systemu SARE w wysyłkach mailingu.

» Czytaj dalej

Porzucone koszyki – podnoś współczynnik konwersji

Czym jest współczynnik konwersji, gdy analizujemy go pod kątem porzuconych koszyków w e-commerce? Śpieszymy z odpowiedzią. Jest to odsetek sfinalizowanych transakcji wśród wszystkich rozpoczętych procesów zakupowych w naszym e-sklepie. Ratowanie porzuconych koszyków to jeden ze sposobów na optymalizację tego współczynnika. Jak podnieść sprzedaż i tym samym zwiększyć konwersję w swoim sklepie? Zapraszamy do artykułu.

» Czytaj dalej

Jak nie tworzyć CTA? 7 grzechów głównych

Wezwanie do działania, czyli ang. call to action, to bardzo istotny element każdej kreacji marketingowej w e-commerce. Nie ma jednego przepisu na efektywne call to action. Mamy wiele możliwości i rozwiązań. Mimo że istnieje bardzo dużo publikacji o tym, jak tworzyć skuteczne CTA, marketerom wciąż zdarzają się potknięcia. Prezentujemy 7 najczęściej popełnianych błędów w tworzeniu angażującego call to action.

» Czytaj dalej

Lead nurturing — dlaczego działa?

Komunikacja oraz budowanie relacji z klientem jest bardzo istotną kwestią w biznesie. W jaki sposób robić to dobrze, tak aby więź była trwała? Lead nurturing to odpowiedź na potrzeby współczesnego rynku reklamowego. W nowoczesnym marketingu internetowym wiele agresywnych form reklamy przeszło do lamusa. Nasi odbiorcy są bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb. Dlatego, tworząc nachalne przekazy powodujemy, że zniechęcamy ich do siebie. „Łapanie” go na okazję ustępuje więc miejsca budowaniu trwałej relacji. Co jest sekretem lead nurturingu? To duża świadomość klienta na temat naszej marki oraz produktu, który chce kupić. Dzięki temu jest z niego zadowolony i wraca po więcej. 

» Czytaj dalej

SMS marketing — 7 skutecznych przykładów kampanii

Mobile marketing jest szybki, skuteczny i wciąż na tyle mało popularny, że wyróżnia naszą komunikację wśród konkurencji. Krótkie wiadomości SMS cechuje wysoka otwieralność i możliwość kontaktu z użytkownikami w czasie rzeczywistym, nawet gdy nie mają oni dostępu do internetu! O czym warto pamiętać przy wdrażaniu tego kanału, przeczytacie we wpisie SMS marketing w 3 krokach. Dzisiaj poznajcie 7 przykładów kampanii SMS, jakie możecie zastosować w swoim biznesie!

» Czytaj dalej

Web push – jak personalizować, by zwiększyć sprzedaż

Kluczem do skutecznej personalizacji jest znajomość preferencji i konkretnych cech, jak i zachowań naszego odbiorcy. Jak skutecznie tworzyć dedykowane komunikaty? Podstawą do tego jest zebranie danych o naszych użytkownikach oraz ich dokładna analiza. Jak efektywnie personalizować powiadomienia web push i zwiększać dzięki nim sprzedaż? Właściwie wykorzystajmy zebrane dane i zaproponujmy klientowi dokładnie to, czego potrzebuje! Możemy to zrobić w czasie rzeczywistym oraz na dowolnej przeglądanej przez niego witrynie internetowej po pewnym, ustalonym przez nas czasie.

» Czytaj dalej

Jak wdrożyć marketing automation? 5 kroków

Chcesz wdrożyć marketing automation do swojego biznesu, ale nie wiesz od czego zacząć? Implementacja wymaga przygotowania szczegółowej strategii oraz analizy potrzeb naszego biznesu. Jasne określenie celu wprowadzenia platformy marketingu automatycznego, pozwoli konsekwentnie realizować poszczególne etapy prac i co najważniejsze, oceniać ich efekty. Brzmi dosyć skomplikowanie, jednak jest to łatwiejsze, niż Ci się wydaje! Prezentujemy, jak wdrożyć system marketing automation w 5 krokach.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies