Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Stwórz e-mail w 5 prostych krokach

Nowoczesne systemy e-mail marketingowe pozwalają nie tylko sprawnie komunikować się z naszymi odbiorcami, ale także tworzyć wiadomości od samych podstaw! Jeśli nie mamy gotowej kreacji e-maila, możemy skorzystać z edytora w systemie albo użyć jednego z gotowych szablonów. Ale to dopiero pierwszy krok. Stwórz e-mail szybko i skutecznie!

» Czytaj dalej

Dobre praktyki tworzenia CTA – wzywaj do działania!

Zadaniem każdego marketera jest przekonanie odbiorcy do swojego produktu czy usługi. Wśród całej koncepcji marketingowej szczególne miejsce zajmuje wezwanie do działania, które jest elementem niemal każdej kreacji. Dlaczego? Ponieważ to ono wskazuje użytkownikowi, co ma robić. CTA (Call To Action – wezwanie do działania), czyli link w formie przycisku, jest kierunkowskazem, za którym odbiorca powinien podążać, by trafić do wyznaczonego przez nas celu.

» Czytaj dalej

Jak dbać o relacje z klientem? 5 sprawdzonych metod

Dobre relacje z klientem są fundamentem naszego biznesu. Zadowolony konsument to taki, który do nas powraca oraz poleca nasze produkty czy usługi innym osobom, głównie znajomym. Obojętnie, czy działamy w sektorze B2B czy B2C — każdy człowiek, po drugiej stronie, powinien być dla nas równie ważny. W budowaniu trwałej więzi największą rolę odgrywa nasze podejście do klienta oraz poziom obsługi, na każdym etapie kontaktu z naszą marką – customer journey. Jak o to zadbać? Z pomocą przychodzą narzędzia marketingu automatycznego.

» Czytaj dalej

Mobile marketing w e-commerce — jak wykorzystać jego potencjał na Dzień Dziecka

Do wakacji tuż tuż, ale przed latem jeszcze jeden bardzo ważny punkt w kalendarzu każdego marketera. Bądź przygotowany na Dzień Dziecka! To święto budzi w nas mnóstwo dobrych skojarzeń, jak: miłość, beztroska, opieka, śmiech. Marki zachęcają do okazywania uczuć za pomocą prezentów dla najmłodszych, a konsumenci chętnie z tego korzystają. Warto już teraz zaplanować skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową z tej okazji! Nowy Marketing podaje, że największa liczba zapytań dotyczących Dnia Dziecka przypada między 25 maja a 1 czerwca[1]. Nie możemy tego przegapić!

» Czytaj dalej

Targetowanie reklam na Dzień Matki w kampaniach email marketingowych

Targetowanie, czyli kierowanie reklam do grup, które potencjalnie staną się nabywcami naszych usług[1], to podstawa skutecznych działań email marketingowych. Jest jednak kilka dni w roku, które mogą zupełnie odmienić nasze myślenie o standardowych grupach docelowych. To my mamy decydujący wpływ na zdobycie zupełnie nowych odbiorców dzięki specjalnym okazjom w kalendarzu. Jedną z takich możliwości jest Dzień Matki! Przed takim świętem nasz target rozszerza się do wszystkich osób, które 26 maja pomyślą o swojej mamie.

» Czytaj dalej

W jaki sposób PWA zmienia rynek e-commerce?

Niezależnie od branży w jakiej pracujemy – czy są to finanse, turystyka lub fashion, każdy marketer powinien iść za trendami, a nawet je wyprzedzać. Nie od dziś wiemy, że rynek zmierza w kierunku mobile i dostosowaniu platform dla tych małych i niepozornych urządzeń, które towarzyszą nam w każdej chwili – stały się nieodłącznym kompanem prawie każdego człowieka. Od dłuższego czasu możemy zauważyć, że trend “mobile is first” umocnił się w ostatnich latach, co również widzimy w działaniach różnych branż, w tym e-commerce. Obecnie równie widocznym zjawiskiem na rynku jest używanie PWA czyli Progressive Web Apps, których stosowanie przynosi rewelacyjne rezultaty, szczególnie w obrębie zaangażowania użytkownika na stronie. Dzieje się to za sprawą szybszego ładowania oraz zwiększonej konwersji. Zastanawiasz się nad wdrożeniem progresywnej aplikacji i czy sprawdzi się także w Twoim przypadku? Poznaj jakie korzyści niesie za sobą wprowadzenie aplikacji progresywnej i dostosowanie do niej narzędzi marketing automation na przykładzie systemu SAREhub. Przeczytaj, dowiedz się i zainspiruj!

» Czytaj dalej
Jak wpływać na efektywność rekrutacji — monitoring projektów HR w czasie rzeczywistym

Jak wpływać na efektywność rekrutacji — monitoring projektów HR w czasie rzeczywistym

Czynniki wpływające na efektywność procesu rekrutacji i selekcji pracowników to zestaw różnorodnych wskaźników zbieranych na każdym etapie rekrutacji. Ich bieżące monitorowanie pozwala mierzyć skuteczność naszych działań i wprowadzać odpowiednie optymalizacje związane z kosztami, czasem oraz jakością zatrudnienia w naszej firmie. To zróżnicowane dane, które warto uporządkować.

» Czytaj dalej

Cykl życia klienta – 3 sposoby na mierzenie zaangażowania

Klient zadowolony to klient lojalny czyli taki, który więcej kupuje? Marki coraz częściej stawiają więc na zadowolenie odbiorców. Ważny jest tutaj cały cykl życia klienta, każdy jego element. Satysfakcja na każdym etapie ścieżki zakupowej powoduje, że konsumenci przywiązują się do marki, chętniej do niej wracają i z przyjemnością polecają ją innym.

» Czytaj dalej

Bądź OMNI – magiczna wtyczka dla e-commerce

Na co dzień korzystamy z wielu urządzeń, które działają tylko dzięki podłączeniu ich do sieci elektrycznej. Nasze laptopy, komputery czy nawet ekspres pomagają nam w codziennych czynnościach w głównej mierze tylko dzięki wtyczkom. To właśnie za ich sprawą możemy cieszyć się aromatyczną kawą czy pysznym ciastem wprost z piekarnika. Również w wirtualnym świecie wtyczki służą nam pomocą na każdym kroku, jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z ich przydatności w pracy marketera czy właściciela e-commerce. Zdecydowanie warto wspomnieć o prawdziwej magii wtyczek, które pozwalają na automatyzację marketingu i tworzenie wielokanałowej komunikacji. Poznaj ich możliwości oraz zastosowanie na przykładzie wtyczki dla systemu SAREhub, którą od niedawna możesz znaleźć i zainstalować za pośrednictwem platformy shopGold.

» Czytaj dalej

Jak uchronić się przed folderem spam, prowadząc biznes w e-commerce?

Spam oznacza niechciane, niepotrzebne wiadomości elektroniczne. Co to spam według respondentów XV badania poczty elektronicznej? Blisko 70% badanych wskazało, że są to trafiające na ich skrzynki pocztowe wiadomości, których nie chcą otrzymywać. Blisko połowa badanych określa spamem wszystkie niezamówione informacje handlowe. Wszystko to wskazuje na wysoką świadomość użytkowników w zakresie korzystania z poczty elektronicznej.

» Czytaj dalej

Real time marketing w marketing automation

Czy planowanie działań za pomocą marketing automation pozwala na real time marketing? Marketing w czasie rzeczywistym reaguje na aktualne wydarzenia polityczne, kulturalne czy społeczne. Jednym z przykładów tego rodzaju realizacji są odpowiedzi marek na październikową aukcję z obrazem Banksy’ego w roli głównej[1]. Czy wśród naszych wszystkich zautomatyzowanych akcji jest możliwa szybka i spersonalizowana reakcja na newsy ze świata? Takich wydarzeń nie możemy przewidzieć. Ale ruchy użytkowników już tak.

» Czytaj dalej

Jakie są wady i zalety mailingów reklamowych?

Niemal połowa ankietowanych w XV Badaniu Poczty przyznała, że na swoją skrzynkę otrzymuje do 20 wiadomości dziennie. Jedna trzecia badanych odbiera nawet 40 mailingów reklamowych każdego dnia! W związku z taką popularnością tego kanału marketingowego nasuwa się pytanie, jakie są wady, a jakie zalety mailingów reklamowych.

» Czytaj dalej

7 niezawodnych sposobów na skuteczny email marketing w małych i średnich firmach.

W swych początkach email marketing wydawał się zarezerwowany dla dużych firm i korporacji. Dziś już wiemy, że to podstawowe narzędzie każdego przedsiębiorcy. Małe i średnie firmy powinny z niego korzystać, bo to właśnie takiej komunikacji oczekuje współczesny odbiorca. 77% ankietowanych w XV Badaniu Poczty przyznaje się do subskrypcji newsletterów. A jedynie niewiele ponad 20% firm wykorzystuje potencjał drzemiący w systematycznym kontakcie ze swoimi klientami!

» Czytaj dalej

Targetowanie behawioralne, czyli jak zwiększyć sprzedaż na Wielkanoc

Polacy wydają z okazji Wielkanocy ponad 500 zł. 49% przyznaje, że nie są to jedynie wydatki na zakupy spożywcze, ale także budżet na prezenty [1]. By dowiedzieć się, co kupują, postaw na targetowanie behawioralne! Dlaczego? Nawet najskuteczniejszy przekaz reklamowy bywa nietrafiony. A być może to właśnie Twoja oferta jest idealną odpowiedzią na ich wielkanocne potrzeby, tylko trzeba do nich dotrzeć.

» Czytaj dalej

Marketing automation a sprzedaż na Święta – jak wykorzystać funkcje systemu SAREhub?

Sklepy internetowe wyposażone w oprogramowanie do automatyzacji marketingu mogą liczyć w te Święta na większą liczbę transakcji. Wszystko za sprawą innowacyjnych narzędzi do personalizacji oferty e-sklepu, które wkrótce mogą stać się podstawą każdej działalności e-commerce. Systemem tego typu jest SAREhub, który poprzez segmentację odbiorców i działania wielokanałowe jest w stanie precyzyjnie i skutecznie docierać do klienta z produktami dopasowanymi do jego preferencji. Jakie funkcje posiada SAREhub i dlaczego warto je wykorzystać w sprzedaży na Święta i inne okazje w roku?

» Czytaj dalej

Jak zaprojektować skuteczny formularz zapisu do newslettera?

Dlaczego wysyłamy newslettery? Chcemy dzielić się specjalistyczną wiedzą, być w kontakcie z naszymi odbiorcami i przede wszystkim — sprzedawać nasze usługi. W czasach świetności kanału e-mail bardzo ważne jest systematyczne poszerzanie bazy adresów kontaktowych i regularna komunikacja z pozyskanymi zainteresowanymi. Dla budowania bazy kluczowy jest natomiast skuteczny formularz zapisu na newsletter.

» Czytaj dalej

Sprzedaż krzyżowa. 5 korzyści cross-sellingu, o jakich mogłeś nie wiedzieć

Sprzedaż krzyżowa zadebiutowała na polskim rynku e-commerce już dekadę temu [1]. Technika znana od lat w sprzedaży bezpośredniej jest skutecznie realizowana również online. Sprzedaż krzyżowa, zwana również komplementarną lub z angielskiego — cross-sellingiem, to strategia zakładająca proponowanie usług związanych z już nabytymi przez naszego klienta. Poznaj korzyści cross-sellingu, o jakich mogłeś nie wiedzieć!

» Czytaj dalej
Automatyzacja w HR? - oszczędzaj czas i zmniejszaj koszty rekrutacji

Automatyzacja w HR? – oszczędzaj czas i zmniejszaj koszty rekrutacji

Jakie wyzwania stoją przed współczesną rekrutacją? Gospodarka wolnorynkowa rozpostarła przed nami ogrom możliwości, ale i nowych zadań, także na polu walki o pracownika. Dynamiczny rozwój firm naturalnie prowadzi do tego, że rekrutacja obejmuje coraz to większe, droższe i bardziej czasochłonne procesy. Gdzie szukać rozwiązania? Odpowiedzią na te potrzeby jest automatyzacja w HR!

 

» Czytaj dalej

Jak buduje się lead scoring klientów?

Lead scoring pozwala ocenić, którzy użytkownicy są najbliżej finalizacji zakupów. Znając stopień zaangażowania potencjalnego klienta, możemy kierować do niego lepiej dopasowane komunikaty marketingowe i odpowiednio prowadzić go przez lejek sprzedażowy. Poznajmy więcej korzyści lead scoringu!

» Czytaj dalej

Optymalizator wysyłek — czyli jak podkręcić efektywność mailingów reklamowych

Ostatni Raport z XV Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej potwierdził, że mailingi reklamowe to w polskich firmach wciąż jeden z najchętniej używanych kanałów komunikacji z klientem. 77% ankietowanych przyznaje, że z chęcią subskrybuje newslettery od swoich ulubionych marek. To ogromna szansa dla każdego biznesu e-commerce na skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami. Jak w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Kluczem do sukcesu jest między innymi narzędzie zwane – optymalizator wysyłek.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies