Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Życie na przełomie epok zwykle obfituje w doświadczenia, które wymykają się jednoznacznym opisom. Jednak to, co z pewnością wyróżnia Millenialsów to ich silne poczucie indywidualizmu i pewność siebie. Idą własną drogą utrzymując równowagę między ważną dla nich karierą a czasem wolny.
Magdalena Niedobecka
Nie ma wątpliwości, że pokolenia różnią się od siebie, ale jedno z nich w szczególności ukształtowało świat, w którym obecnie żyjemy. Mówimy tu o Pokoleniu X, tym, które urodziło się w latach 1965-1980. Jeśli kiedykolwiek słyszałeś termin „pokolenie buntowników”, to właśnie o nich mowa.
Leniwe Zetki, roszczeniowi i egocentryczni Millenialsi, powolne Iksy i konserwatywni Boomerzy. Pokoleniowe stereotypy mają się dobrze. Sprawdzamy ile w nich prawdy. Zetki to leniwe pokolenie, które trwoni pieniądze na ostentacyjny konsumpcjonizm. Millenialsi skaczą z kwiatka na kwiatek zmieniając pracę jak rękawiczki i porozumiewają się skrótami. Dodatkowo zajadają się bezwstydnie awokado – także w formie grzanek … Od Boomera do Zoomera. Stereotypy w postrzeganiu pokoleń
Kwestie prawne korzystania z narzędzi AI: Jak nie wpakować się w kłopoty? Podczas pracy z pomocą narzędzi AI, czy to w tworzeniu grafiki, pisania czy kodowania, ważne jest, aby pamiętać o pewnych zasadach. Nasza kolejna infografika przeprowadzi Cię przez kluczowe aspekty prawne, które warto mieć na uwadze i uniknąć niespodzianek. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy! … Narzędzia AI – kluczowe aspekty prawne – INFOGRAFIKA
Zanurz się w świecie generowania kodu IT z AI Nasza infografika poprowadzi Cię przez innowacyjne narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję. Dowiedz się, jak AI może przyspieszyć proces tworzenia oprogramowania, ułatwić debugowanie, generować testy i dokumentację oraz wiele więcej. Odkryj dostępne narzędzia, ryzyka i najlepsze praktyki. Rozpocznij swoją podróż w świat sztucznej inteligencji i zobacz, jak możesz … Narzędzia AI do generowania kodu IT – INFOGRAFIKA
Wejdź z nami do fascynującego świata AI w generowaniu grafiki, z najnowszą infografiką z cyklu „Wakacje z AI”. Zrozum i naucz się w pełni wykorzystywać możliwości narzędzi takich jak Adobe Firefly, Midjourney, i BlueWillow. Nasz przewodnik wyjaśni, jak kluczowe parametry wpływają na generowanie obrazów, jak skonstruować efektywny prompt, oraz jak uzyskać pożądane efekty z pomocą … Narzędzia AI do generowania grafiki – INFOGRAFIKA
Odkrywamy tajniki najpopularniejszych narzędzi AI do generowania treści, pokazujemy, jak zwiększyć ich efektywność oraz omawiamy wyniki najnowszych badań dotyczących świadomości użytkowników na temat AI. Z tą infografiką stawisz czoło nowym technologiom z uśmiechem na twarzy 🙂 Odkryj wyniki badań na temat świadomości na temat narzędzi AI wśród dorosłych w USA. Przejrzyj zalety i wady najpopularniejszych … Narzędzia AI do generowania treści – INFOGRAFIKA
Dynamicznie zmieniające się środowisko cyfrowe doprowadziło do tego, że wiele firm stoi przed nowymi problemami. Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w przedsiębiorstwie szukają coraz to skuteczniejszych sposobów, aby dotrzeć ze swoim komunikatem prosto do klienta i przekonać go do zakupu, w dodatku wykorzystując do tego kilka narzędzi jednocześnie. Bez odpowiedniej strategii działania te mogą okazać … Jak skutecznie komunikować się w modelu omnichannel?
Jak segmentować swoją bazę odbiorców, aby wycisnąć z komunikacji mailingowej oraz SMS-owej jak najwięcej? Jakie rozwiązania wdrożyć? Pewnie często pytasz o to Google’a albo GTP-3/3,5/4? My też mamy dla Ciebie odpowiedź – taką, która da Ci mierzalne efekty! W swoich działaniach zastosuj kampanie oparte o wynik Channel Scoringu.
Od dobrych kilku już lat w e-mail marketingu toczy się niekończąca dyskusja: double opt-in czy single opt-in. Oba sposoby wykorzystywane w procesie akceptacji subskrypcji mają swoje wady i zalety. Wszystko jednak zależy od Ciebie, który z nich wybierzesz. Czym jest double opt-in i kiedy najlepiej skorzystać z podwójnej zgody — podpowiadamy!
Klienci nie pojawią się ot tak w Twoim biznesie. Chociaż na pierwszy rzut oka przedsiębiorcy widzą tylko efekt w postaci faktury lub ostatniego click’u, to cały proces pozyskiwania klienta zaczyna się o wiele szybciej. Jego początek jest w momencie, gdy użytkownik dowiaduje się o istnieniu Twojego produktu lub usługi (wcale nie musi być jeszcze wtedy … Wskaźniki CAC i LTV — dlaczego warto je analizować?
Co przyniósł 2022 rok w cyfrowym świecie? Jego początek to kontynuacja wzrostu popularności TikToka, który stał się wiodącym kanałem w social mediach wśród pokolenia Z. Do najważniejszych wydarzeń bez wątpienia możemy zaliczyć rozwój NFT oraz stopniowe odchodzenie przez reklamodawców od opierania swojej komunikacji na 3rd party cookies.
Przedświąteczna gorączka zakupowa ruszyła! Korki na drogach, kolejki w sklepach, Last Christmas w głośnikach i obciążenia na stronach sklepów internetowych… Mimo to kochamy Święta. Kochamy również obdarowywać prezentami najbliższych. Jak wynika z dziesiątej edycji raportu „E-commerce w Polsce 2022” odsetek internautów, którzy robią zakupy online wynosi obecnie 77% — czyli ponad 2/3 Polaków!