Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Konsultant prawdę Ci powie

Konsultant SARE to taki Specjalista od brudnej roboty, który może Cię wyręczyć w wielu aktywnościach marketingowych. Jego ekspercka wiedza zapewnia wsparcie merytoryczne, a jego rekomendacje i działania dodatkowe pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele biznesowe. Zobacz, na co możesz liczyć.

» Czytaj dalej

E-mail marketing w świecie social media

Jak integrować działania mailingowe i social media? Dziś trudno wyobrazić sobie, że firma nie posiada fanpage’a na Facebooku, konta na Twitterze, Instagramie, LinkedInie lub coraz częściej Snapchatcie. Marketerzy starannie opracowują strategię komunikacji w wyżej wymienionych kanałach, aby skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców i napędzać entuzjazm wokół marki.

» Czytaj dalej

RODO – najczęściej zadawane pytania i nasze odpowiedzi

Temat RODO jest gorący od dłuższego czasu. Teraz, kiedy Rozporządzenie już obowiązuje (25 maja 2018) szczególnie należy zwracać uwagę, czy wysyłana komunikacja nie naraża userów na niepożądane działania. A czy Ty wciąż zastanawiasz się, czy Twój biznes jest na nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych dobrze przygotowany i czy Twój online marketing także?

» Czytaj dalej

Spam – jak z nim walczyć?

Kilka porad o tym, jak skutecznie zwalczać SPAM, dając szansę rzetelnym nadawcom. Jak świadomie i rozsądnie korzystać z dostępnych narzędzi?

» Czytaj dalej

Automatyzacja w rekrutacji i HR? Nowe możliwości, nowy system SAREhr

Czy automatyzacja w procesach rekrutacji jest niezbędna? Nowoczesne technologie niewątpliwie mają wpływ na pracę specjalistów z różnych dziedzin, również HR-owca. Przede wszystkim pozwalają oszczędzić cenny czas.

» Czytaj dalej

Lecimy ze zmianami! Nowe oblicze systemu SARE

Już wkrótce, po wielu miesiącach pracy, testów i optymalizacji zaprezentujemy nowy wygląd systemu do mailingu SARE.

» Czytaj dalej

SARE gotowe na RODO

RODO spędza sen z powiek zarówno małym przedsiębiorcom, jak i dużym korporacjom, działom marketingu, kadrom, jak i niezależnym księgowym. Każdy do maja 2018 chce być gotowy na zmiany. Niektórzy zastanawiają się czy zdążą, a niektórzy już odpoczywają po gorącym okresie wdrożeń.

» Czytaj dalej

Lifting newslettera – co testować, jak modyfikować i kiedy wysyłać, aby porwał (i przyniósł) miliony

Był sobie newsletter. To fakt, kiedyś był tylko sobie. Wysyłany do wszystkich, bez względu na dzień i jego porę, totalnie bez znaczenia czy wychodził codziennie czy raz na dwa miesiące. Bez grama personalizacji. Jak dobrze, że ten czas już za nami.

» Czytaj dalej

Remarketing w mailingu. To możliwe.

Termin remarketingu na stałe zagościł w słowniku marketerów dzięki reklamom Google Adwords. Pojawiła się więc możliwość realizacji w postaci wyświetlania reklam tym użytkownikom, którzy byli na konkretnej stronie.

» Czytaj dalej

Jak w łatwy i szybki sposób zacząć personalizować mailingi?

We współczesnym świecie zewsząd otoczeni jesteśmy natłokiem informacji, które napływają 24h na dobę. Otwierając swoją pocztę – czy to prywatną, czy to służbową, jesteśmy bombardowani setkami wiadomości. Jednak tylko garstka potrafi nas na tyle zainteresować, aby skłonić do otwarcia.

» Czytaj dalej

Porzucone koszyki = zmarnowana szansa?

Porzucone koszyki zakupowe to zmora dzisiejszych e-sprzedawców, a ich ratowanie i odzyskanie klienta jest czasochłonne oraz wymaga obrania naprawdę dobrej strategii.

» Czytaj dalej

Raport: XIV edycja Badania poczty elektronicznej w Polsce

W ubiegłym roku, Natalia Hatalska, autorka bloga Hatalska.com tak skomentowała wyniki Badania poczty SARE: „widać, że przeżywamy renesans newsletterów”. I tak rzeczywiście się dzieje. SARE właśnie opublikowało raport XIV edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, który potwierdził, że 90% ankietowanych subskrybuje newslettery!

» Czytaj dalej

HTTPS:// – kiedy technologia może być przeszkodą?

Planując kampanie online, często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele czynników technologicznych determinuje wyniki. Nie szukając daleko: kwestia spamu i tego, co wpływa na to, że wiadomość będzie dostarczona jest rozbudowana bardziej niż centrum Nowego Jorku.

» Czytaj dalej

Od lejka do relacji, czyli jak uszczęśliwić sprzedawcę i marketera?

Kilkuetapowy proces sprzedaży, w jakim chcemy wykorzystać możliwie niskie budżety, osiągając maksymalnie wysoki zwrot z inwestycji, jest jednym z najtrudniejszych zadań, jakie stoją przed działami sprzedaży i marketingu.

» Czytaj dalej

Jak portal biznesradar.pl wykorzystuje marketing automation do analizy behawioralnej?

Celem wykorzystania platformy SAREhub do marketing automation i multichannel było pozyskiwanie wiedzy o preferencjach użytkownika i optymalizacja treści wysyłanych drogą elektroniczną. Ponadto, wdrożenie miało prowadzić do nawiązanie bliższej relacji z użytkownikami poprzez wykorzystanie kanału e-mail.

» Czytaj dalej

Zarządzanie bazą. Jak robić to dobrze?

Analizując wyniki wysyłek, klienci pytają dlaczego procent otwarć i klików często jest na bardzo niskim poziomie. Skoro działają na potwierdzonej bazie to osoby, które się w niej znajdują powinny być zainteresowane mailingiem, który od nas otrzymują. Teoretycznie tak powinno być.

» Czytaj dalej

Mechanizm systemu ankiet – II Badanie Zjawiska Spamu w Polsce

Mechanizm systemu ankiet został wykorzystany w celu zebrania informacji do analizy w ramach II Badania zjawiska spamu w Polsce. Badanie ma charakter cykliczny, jego celem jest monitorowanie zmian w zakresie występowania spamu w komunikacji elektronicznej, a także w świadomości użytkowników Internetu. Badanie skupia się również na zagrożeniach i złych praktykach w kanale online. Dodatkowym celem było budowanie grupy docelowej, zainteresowanej działalnością Fundacji FORCE, w szczególności w zakresie przeciwdziałania spamowi.

» Czytaj dalej

Wszystko na temat RODO podczas webinarium

Czy na pewno Twoja wiedza na temat RODO jest już kompletna? Przekonaj się o tym, biorąc udział w webinarium, podczas którego eksperci z Fundacji FORCE i SARE zwrócą uwagę na kluczowe aspekty Nowego Rozporządzenia.

» Czytaj dalej

Podwójna satysfakcja – Twoja i Klienta. Jak to zrobić?

Wiara w produkt, nastawienie sprzedawcy na uzyskanie sukcesu jest elementarnym budulcem sprzedaży. Jeżeli zadajesz sobie pytanie „jak to sprzedać?” i nie znasz odpowiedzi, może warto je po prostu odwrócić? Czyli „co zrobić, żeby to klient kupił dany produkt?”

» Czytaj dalej

E-mail marketing w raporcie interaktywnie.com

Jak wygląda e-mail marketing AD 2017? Dlaczego komunikacja omnichannel jest absolutnie konieczna do skutecznej komunikacji z użytkownikami? Zapraszamy do lektury raportu przygotowanego przez interaktywnie.com. Oczywiście w raporcie znalazł się również tekst autorstwa SARE.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies