Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Zdobądź Certyfikat Marketing Automation i zostań ekspertem

Automatyzacja marketingu polega na usprawnianiu procesów sprzedażowych za pomocą specjalnego oprogramowania. Dlaczego warto zgłębić jej tajniki i zdobyć Certyfikat Marketing Automation? Jeszcze do niedawna profesjonalne narzędzia i systemy postrzegano jako dedykowane jedynie dużym firmom e-commerce. Obecnie, gdy prawie każdy biznes funkcjonuje w sieci, marketing automatyczny staje się niezbędny niemal w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego profesjonalni marketerzy i właściciele firm powinni go znać. Wiedzieć, na czym on polega i jak go wykorzystywać. Tym bardziej, że 54% przedsiębiorstw, które wdrożyło już MA, odnotowało wzrost sprzedaży [1].

» Czytaj dalej

Zintegrowana komunikacja mailingowa – jak ją prowadzić?

E-mail już dawno przestał służyć wyłącznie prostej wymianie korespondencji pomiędzy indywidualnymi osobami. Wraz z postępem technologicznym stał się użytecznym narzędziem prowadzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej. W jaki sposób jest wykorzystywany przez profesjonalnych menedżerów?

» Czytaj dalej

Budowanie bazy odbiorców zintegrowanej komunikacji marketingowej

Prowadzenie działań marketingowych nie jest prostą sztuką. Firmy funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji muszą bardzo dobrze znać swoich klientów, aby sprostać ich oczekiwaniom. Dotarcie z przekazem staje się prostsze, gdy uda się zbudować odpowiednią bazę odbiorców zintegrowanej komunikacji. Jak to zrobić?

» Czytaj dalej

Jak zarządzać bazą odbiorców, czyli segmentacja na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet to kolejny ważny dzień w kalendarzu każdego e-marketera. Z dedykowaną kampanią możemy dotrzeć do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Ale by te działania przyniosły zamierzone skutki — potrzebna jest odpowiednia segmentacja użytkowników — segmentacja na Dzień Kobiet. To efektywny sposób na spersonalizowaną komunikację i sukces naszej sprzedaży!

» Czytaj dalej

Email marketing – spersonalizowany prezent na Dzień Kobiet

Przed nami kolejny ważny punkt w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie Real Time Marketingu, które stosuje coraz więcej marek. Dlaczego? Email marketing to sposób na dotarcie do wielu odbiorców, poprawienie wizerunku marki, a do tego podarowanie klientom wyjątkowego, spersonalizowanego prezentu na Dzień Kobiet.

» Czytaj dalej
sarehr jak skutecznie prowadzić rekrutacje pracowników przykłady

Rekrutacja pracowników — jak zadbać o wizerunek po jej zakończeniu?

Rekrutacja pracowników to bardzo żywy temat w czasach, gdy przechodzi ona swoistą metamorfozę. Tzw. rynek pracownika dotyczy coraz większej liczby branż i sprawia, że pracodawcy muszą wkładać więcej wysiłku nie tylko w oferowanie konkurencyjnych warunków pracy, ale i w sam proces rekrutacji.

» Czytaj dalej

Skąd się biorą porzucone koszyki? Rady dla e-commerce

Jak pokazują badania – aż 67% rozpoczętych transakcji kończy jako porzucone koszyki[1]. Każdy biznes e-commerce jest na to narażony. Dlatego dziś zastanowimy się nad tym, skąd się biorą porzucone koszyki i jak zminimalizować ich odsetek w naszym sklepie.

» Czytaj dalej

Funkcje systemu mailingowego SARE, które warto znać

Czy znasz już zalety korzystania z profesjonalnych systemów email marketingowych? Zwiększanie sprzedaży za pomocą skutecznych wysyłek to już pewien standard działań w e-commerce. Chcemy dziś przybliżyć rozszerzony pakiet usług SARE niezbędnych dla każdego biznesu w sieci. Rozszerza on podstawową ofertę o takie funkcjonalności, które dodadzą skrzydeł każdemu przedsiębiorcy, a o których być może nie masz pojęcia.

» Czytaj dalej

Web-push na walentynki – dlaczego warto?

Zbliża się kolejne ważne święto w kalendarzu każdego marketera. Już czas szykować się do walentynkowych działań w e-commerce! Dziś przyjrzymy się, jak wykorzystać do tego skuteczne i lubiane powiadomienia web-push. Cenimy je, bo trudno je przeoczyć, doskonale działają na większości przeglądarek, również mobile, i wyświetlają się użytkownikowi na dowolnej przeglądanej przez niego stronie. A w SAREhub, specjalnie z tej okazji, pushe są w atrakcyjnej ofercie.

 

» Czytaj dalej

Cross-selling i up-selling – czyli jak sprzedawać więcej?

W jaki sposób maksymalizować zyski z jednej transakcji? Cross-selling i up-selling odpowiadają na to pytanie! Dzięki tym technikom zwiększanie wyników naszej sprzedaży jest o wiele łatwiejsze, niż się wydaje. Włączenie ich do naszej strategii sprzedażowej i wykorzystanie potencjału marketing automation pozwala działać w sposób automatyczny, a do tego w pełni spersonalizowany.

 

» Czytaj dalej

Jak przeprowadzić kampanię SMS?

Chcesz docierać do odbiorcy szybko i skutecznie? Odpowiedzią jest wysyłka marketingowa zamknięta w 160 znakach. Wypróbuj kampanie sms i przekonaj się o ich skuteczności. Do takich działań zachęca wysoki wskaźnik otwieralności wiadomości oraz stosunkowo niskie koszty wysyłki. Kampanie mobile to idealny sposób na przekazywanie krótkich informacji. Docierają one do klienta natychmiast, niezależnie od tego, czy aktualnie korzysta z Internetu. Dziś zastanowimy się, na co zwrócić szczególną uwagę, by podjęte kroki przyniosły najlepsze rezultaty.

» Czytaj dalej

Raport Badania poczty elektronicznej w Polsce

Za nami XV Ogólnopolskie Badanie wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi i podsumowując badanie, możemy zaprzeczyć plotkom, że email marketing czasy świetności ma już za sobą. Nadal zajmuje on pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej!

» Czytaj dalej

Jak zastosować dynamiczną treść w e-mail marketingu?

E-mail marketing ma na tyle bogatą tradycję, że powinniśmy już wiedzieć o nim wszystko. Nic bardziej mylnego! Nowe technologie pozwalające na ciągłe optymalizacje zakazują nam zwalniać tempa w odkrywaniu nowych możliwości tego kanału. Jak udoskonalać nasze wysyłki i wyróżniać się wśród konkurencji? W dobie personalizacji coraz większą rolę odgrywa dynamiczna treść, która jeszcze bardziej dopasowuje komunikację do zainteresowań odbiorcy. Z SARE jej stosowanie jest łatwe i skuteczne.

» Czytaj dalej

Jak ratować porzucone koszyki? – przykładowy e-mail dla e-commerce

Porzucone koszyki to bolączka marketerów. Warto jednak dostrzec w nich szansę! Użytkownik, który rozpoczął zakupy w naszym sklepie, jest bardzo wartościowym leadem. Zostawił swoje dane oraz informację, czym jest zainteresowany. Dotarcie do potencjalnego klienta, który jest już gotowy do zakupu, to must have każdego sprzedawcy. Z badania przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że wiadomość o porzuconym koszyku działa na około 40% respondentów [1]! Jak zrobić to efektywnie? Najskuteczniejszym sposobem jest e-mailowa kampania porzuconych koszyków. Sprawdziliśmy, co powinien zawierać przykładowy e-mail.

 

» Czytaj dalej

Kampania SMS — dlaczego warto mierzyć jej skuteczność?

Aby nasze działania marketingowe były skuteczne, musimy stale monitorować i analizować ich efekty. Mierzenie rezultatów kampanii mobile pozwala na optymalizację w zakresie tego niedocenianego kanału dotarcia. W jaki sposób? Udoskonalenia możliwe są dzięki wiedzy o tym, jak na otrzymane wiadomości reagują nasi odbiorcy.

» Czytaj dalej

Jak powinien wyglądać skuteczny newsletter? Trendy na 2019 rok!

Przyszedł czas, gdy można już śmiało szukać inspiracji na nadchodzący rok. Co będzie modne w email marketingu w sezonie 2019? Szukamy odpowiedzi, jak w najbliższej przyszłości powinien wyglądać skuteczny e-mail — newsletter, który zachęca odbiorców do czytania i reagowania.

» Czytaj dalej

Jak stworzyliśmy aplikację do zbierania zgód i podpisów dla firmy L’Occitane

Zadaniem SARE było stworzenie aplikacji, z której L’Occitane korzysta w swoich salonach w celu zbierania zgód i podpisów nowych Klientów, przy zapisie do Klubu L’Occitane. 

» Czytaj dalej

Świąteczny direct mailing — czy opłaca się w dobie digitalizacji?

Przedświąteczny czas to gorący okres dla każdego e-marketera. Szukamy nowych rozwiązań, by wyróżnić się wśród konkurencji i trafić do naszego odbiorcy. Czy poświęcać więc uwagę tradycyjnym kanałom komunikacji? Wiele firm właśnie raz w roku stosuje klasyczny świąteczny direct mailing, czyli list lub kartkę wysłane pocztą tradycyjną. Czy w dobie prężnie rozwijającego się marketingu internetowego to się jeszcze opłaca? Spróbujemy dziś odpowiedzieć na to pytanie.

» Czytaj dalej

Email marketing na święta — dlaczego warto?

Dobre wykorzystanie zbliżającego się okresu to gratka dla każdego marketera. Przedsmakiem świątecznej gorączki jest już dzień 6 grudnia. Ale to przygotowania do świąt Bożego Narodzenia są prawdziwą ceremonią zakupów. 85% badanych przez serwis Ceneo.pl deklaruje, że będzie kupować prezenty przez Internet [1]. To wielkie wyzwanie dla e-commerce. Jak wyróżnić się i przyciągnąć najwięcej zainteresowanych? Przedstawiamy kilka świątecznych inspiracji, w jaki sposób wykorzystać do tego email marketing.
» Czytaj dalej

Jak wygląda skuteczny mailing reklamowy?

Dobry mailing reklamowy jest nowoczesny, przyjazny dla odbiorcy i przede wszystkim — przynosi zamierzony efekt. Jaki jest jego cel? Oczywiście ma on za zadanie zachęcić odbiorców do wykonania określonej czynności: zapisu do newslettera, kupna nowego produktu czy skorzystania z oferty specjalnej. Zastanówmy się, co decyduje o jego skuteczności.
» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies