Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

HTTPS:// – kiedy technologia może być przeszkodą?

Planując kampanie online, często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele czynników technologicznych determinuje wyniki. Nie szukając daleko: kwestia spamu i tego, co wpływa na to, że wiadomość będzie dostarczona jest rozbudowana bardziej niż centrum Nowego Jorku.

» Czytaj dalej

Od lejka do relacji, czyli jak uszczęśliwić sprzedawcę i marketera?

Kilkuetapowy proces sprzedaży, w jakim chcemy wykorzystać możliwie niskie budżety, osiągając maksymalnie wysoki zwrot z inwestycji, jest jednym z najtrudniejszych zadań, jakie stoją przed działami sprzedaży i marketingu.

» Czytaj dalej

Jak portal biznesradar.pl wykorzystuje marketing automation do analizy behawioralnej?

Celem wykorzystania platformy SAREhub do marketing automation i multichannel było pozyskiwanie wiedzy o preferencjach użytkownika i optymalizacja treści wysyłanych drogą elektroniczną. Ponadto, wdrożenie miało prowadzić do nawiązanie bliższej relacji z użytkownikami poprzez wykorzystanie kanału e-mail.

» Czytaj dalej

Zarządzanie bazą. Jak robić to dobrze?

Analizując wyniki wysyłek, klienci pytają dlaczego procent otwarć i klików często jest na bardzo niskim poziomie. Skoro działają na potwierdzonej bazie to osoby, które się w niej znajdują powinny być zainteresowane mailingiem, który od nas otrzymują. Teoretycznie tak powinno być.

» Czytaj dalej

Mechanizm systemu ankiet – II Badanie Zjawiska Spamu w Polsce

Mechanizm systemu ankiet został wykorzystany w celu zebrania informacji do analizy w ramach II Badania zjawiska spamu w Polsce. Badanie ma charakter cykliczny, jego celem jest monitorowanie zmian w zakresie występowania spamu w komunikacji elektronicznej, a także w świadomości użytkowników Internetu. Badanie skupia się również na zagrożeniach i złych praktykach w kanale online. Dodatkowym celem było budowanie grupy docelowej, zainteresowanej działalnością Fundacji FORCE, w szczególności w zakresie przeciwdziałania spamowi.

» Czytaj dalej

Wszystko na temat RODO podczas webinarium

Czy na pewno Twoja wiedza na temat RODO jest już kompletna? Przekonaj się o tym, biorąc udział w webinarium, podczas którego eksperci z Fundacji FORCE i SARE zwrócą uwagę na kluczowe aspekty Nowego Rozporządzenia.

» Czytaj dalej

Podwójna satysfakcja – Twoja i Klienta. Jak to zrobić?

Wiara w produkt, nastawienie sprzedawcy na uzyskanie sukcesu jest elementarnym budulcem sprzedaży. Jeżeli zadajesz sobie pytanie „jak to sprzedać?” i nie znasz odpowiedzi, może warto je po prostu odwrócić? Czyli „co zrobić, żeby to klient kupił dany produkt?”

» Czytaj dalej

E-mail marketing w raporcie interaktywnie.com

Jak wygląda e-mail marketing AD 2017? Dlaczego komunikacja omnichannel jest absolutnie konieczna do skutecznej komunikacji z użytkownikami? Zapraszamy do lektury raportu przygotowanego przez interaktywnie.com. Oczywiście w raporcie znalazł się również tekst autorstwa SARE.

» Czytaj dalej

Video mailing: gdzie działa i jak umieścić go w kodzie?

Video marketing cieszy się ogromną popularnością. Internauci dużo częściej sięgają po video-tutoriale niż instrukcje pisane. Video zapada w pamięć, jest łatwe do przyswojenia i może wzbudzić u odbiorcy silne emocje. Dlaczego w takim razie nie wykorzystać by tego w e-mail marketingu? Ograniczeniem może być nadal dość mała ilość klientów pocztowych, u których video działa. Z tego artykułu dowiesz się na jakich konkretnie pocztach działa video mailing, jak należy go umieścić oraz jak w prosty sposób poradzić sobie z pocztami, gdzie ta technologia jeszcze nie funkcjonuje?

» Czytaj dalej

OR większy o 400%, a CTR o 250% w sklepie Deni Cler Milano za sprawą marketing automation

Marka DENI CLER MILANO to elegancka, włoska marka odzieżowa. Od otwarcia pierwszego salonu w 1972 roku, przy prestiżowej Via Monte Napoleone w Mediolanie, DENI CLER ubiera kobiety świadome własnej kobiecości a przez to również wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku wprowadzając nową jakość do rodzimego świata mody. Współcześnie DENI CLER to doskonale rozwinięta sieć sprzedaży stacjonarnej, a także – od 2014 roku – internetowej.

 

» Czytaj dalej

Analiza wyników kampanii – rzecz święta. Jak czytać i badać raporty, aby wyniki kampanii były jeszcze lepsze?

Nareszcie! Wysyłka mailingowa została zaplanowana! Wiemy, że wyjdzie o określonej godzinie i będzie wysłana do bazy odbiorców, którą tak skutecznie dobraliśmy licząc na wysoką efektywność wysyłki. I w tym momencie można powiedzieć – praca została zakończona, można iść śmiało w kierunku kolejnych projektów i zadań. Czyżby? Tak naprawdę jesteśmy tylko w połowie drogi, a nawet na jej początku, ponieważ czeka nas jeszcze analiza zaplanowanej wysyłki. Właśnie od tego, na ile dokładnie przeanalizujemy raporty i jakie wyciągniemy wnioski, zależy sukces kolejnych kampanii.

» Czytaj dalej

Błędy w budowaniu bazy mailingowej. Co zrobić, aby ich uniknąć?

Wszystkie poradniki i artykuły proponują tysiące wskazówek w temacie skutecznego budowania bazy mailingowej. Niektóre metody okazują się bardziej, niektóre mniej skuteczne. W efekcie każda branża i każdy przedsiębiorca musi znaleźć dla siebie złoty środek. W tym tekście chcę pokazać najczęściej popełniane błędy. Sprawdź, czy również je popełniasz.

» Czytaj dalej

RODO czyli rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Jakie zmiany nas czekają?

Już 25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO, czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych, które ma na celu ujednolicenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Nowe przepisy będą dotyczyć wszystkich podmiotów, które na terenie UE przetwarzają dane osobowe. Warto zapoznać się z najważniejszymi zmianami, które będą obowiązywały już wkrótce i rozpocząć przygotowania już teraz, w szczególności po to by uniknąć dotkliwych kar finansowych.

» Czytaj dalej

Skuteczna komunikacja w modelu omnichannel. Jak to zrobić?

Wyobraźmy sobie sytuację, w której użytkownik wchodzi po raz pierwszy na stronę www firmy turystycznej w poszukiwaniu idealnych wakacji, ale nie potrafi się zdecydować. Potencjalny klient opuszcza stronę. Otrzymuje maila z spersonalizowaną ofertą wakacji, klika, jednak wciąż nie finalizuje transakcji. W tym momencie system marketing automation odnotowuje aktywność użytkownika na stronie i wysyła SMSa z rabatem zachęcającym do zakupu. Ostatecznie klient dokonuje transakcji. Mało tego, aby klient poczuł się całkowicie ukontentowany, otrzymuje pocztą tradycyjną torbę plażową z logo firmy i podziękowaniem za zakup. Witaj w świecie omnichannel!

» Czytaj dalej

Zrabatowani.pl są Zaangażowani w nowy wymiar pomagania

Wspaniała wiadomość dla organizacji pożytku publicznego! Dzięki programowi Zaangażowani istnieje możliwość pozyskania nieograniczonej ilości zwrotów procentowych za zakupy w serwisie Zrabatowani.pl.

» Czytaj dalej

Mailing to nie tylko ładne grafiki, czyli dlaczego tekst jest tak ważny?

Tak naprawdę wszystkie działania związane z e-mail marketingiem zaczynają się od tekstu (dobrego!). Wybieramy nazwę nadawcy, jego adres, temat (który w zasadzie decyduje o powodzeniu kampanii), następnie przechodzimy do tworzenia treści, która może być skupiona zarówno na czystej sprzedaż, edukowaniu odbiorcy, jak i zwykłym przekazywaniu informacji.

» Czytaj dalej

Zaczynamy ogólnopolskie badanie e-maila!

Właśnie wystartowała 14. edycja Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce!

  • Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie?
  • Mail o 9:00 we wtorek czy raczej w niedzielny wieczór?
  • Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam?
  • Dlaczego chętnie zapisujesz się na newsletter,  a z jakiego powodu najczęściej się wypisujesz?
» Czytaj dalej

Wiele kanałów, jeden klient

I cel też jeden: sprzedać w taki sposób, żeby klient wracał. Światem rządzą dziś ekrany: małe, średnie, duże. Ludzie żyją szybko i mają coraz większe potrzeby. Są otaczani tysiącami komunikatów o produktach i usługach. W sieci, prasie, telewizji… To, czy i w jaki sposób klient dokona wyboru, zależy w dużej mierze od marketerów. Ważna jest więc sprawna synchronizacja działań prowadzonych we wszystkich kanałach, którymi dysponuje firma.

» Czytaj dalej

Jak Politan zorganizował konkurs i stworzył Klub Ambasadorek Marki Gosia?

Marka Gosia to produkty do sprzątania, pieczenia i przechowywania żywności. Wyróżniają je „sprytne patenty”, czyli oryginalne rozwiązania, dzięki którym można sprawnie zadbać o dom. W maju 2017 r. odbyła się akcja testowania produktów.

» Czytaj dalej

Klient jak Robinson Crusoe

Są sytuacje, w których klient przychodzi do salonu i po prostu mówi, że chce kupić konkretny model sportowego samochodu. Nie potrzebuje specjalnego traktowania i dodatkowego wysiłku handlowca. Po prostu marzenie. Wróćmy jednak na ziemię – takie sytuacje nie zdarzają się zbyt często. Prowadząc sprzedaż przez internet, zadanie jest dodatkowo utrudnione. Nie widzimy klienta, nie jesteśmy w stanie odczytać jego potrzeb, a co za tym idzie – trudniej przekonać go do zakupu. Szczególnie, że konkurencja w internecie jest ogromna i klient w każdym momencie może porzucić koszyk. Co zrobić, aby utrzymać jego zainteresowanie i finalnie skłonić do zakupu?

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies