Wiedza

Chcesz wiedzieć więcej o e-mail marektingu? Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów SARE!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online

Automatyzacja w rekrutacji i HR? Nowe możliwości, nowy system SAREhr

Czy automatyzacja w procesach rekrutacji jest niezbędna? Nowoczesne technologie niewątpliwie mają wpływ na pracę specjalistów z różnych dziedzin, również HR-owca. Przede wszystkim pozwalają oszczędzić cenny czas.

» Czytaj dalej

Lecimy ze zmianami! Nowe oblicze systemu SARE

Już wkrótce, po wielu miesiącach pracy, testów i optymalizacji zaprezentujemy nowy wygląd systemu do mailingu SARE.

» Czytaj dalej

SARE gotowe na RODO

RODO spędza sen z powiek zarówno małym przedsiębiorcom, jak i dużym korporacjom, działom marketingu, kadrom, jak i niezależnym księgowym. Każdy do maja 2018 chce być gotowy na zmiany. Niektórzy zastanawiają się czy zdążą, a niektórzy już odpoczywają po gorącym okresie wdrożeń.

» Czytaj dalej

Lifting newslettera – co testować, jak modyfikować i kiedy wysyłać, aby porwał (i przyniósł) miliony

Był sobie newsletter. To fakt, kiedyś był tylko sobie. Wysyłany do wszystkich, bez względu na dzień i jego porę, totalnie bez znaczenia czy wychodził codziennie czy raz na dwa miesiące. Bez grama personalizacji. Jak dobrze, że ten czas już za nami.

» Czytaj dalej

Remarketing w mailingu. To możliwe.

Termin remarketingu na stałe zagościł w słowniku marketerów dzięki reklamom Google Adwords. Pojawiła się więc możliwość realizacji w postaci wyświetlania reklam tym użytkownikom, którzy byli na konkretnej stronie.

» Czytaj dalej

Jak w łatwy i szybki sposób zacząć personalizować mailingi?

We współczesnym świecie zewsząd otoczeni jesteśmy natłokiem informacji, które napływają 24h na dobę. Otwierając swoją pocztę – czy to prywatną, czy to służbową, jesteśmy bombardowani setkami wiadomości. Jednak tylko garstka potrafi nas na tyle zainteresować, aby skłonić do otwarcia.

» Czytaj dalej

Porzucone koszyki = zmarnowana szansa?

Porzucone koszyki zakupowe to zmora dzisiejszych e-sprzedawców, a ich ratowanie i odzyskanie klienta jest czasochłonne oraz wymaga obrania naprawdę dobrej strategii.

» Czytaj dalej

Raport: XIV edycja Badania poczty elektronicznej w Polsce

W ubiegłym roku, Natalia Hatalska, autorka bloga Hatalska.com tak skomentowała wyniki Badania poczty SARE: „widać, że przeżywamy renesans newsletterów”. I tak rzeczywiście się dzieje. SARE właśnie opublikowało raport XIV edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, który potwierdził, że 90% ankietowanych subskrybuje newslettery!

» Czytaj dalej

HTTPS:// – kiedy technologia może być przeszkodą?

Planując kampanie online, często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele czynników technologicznych determinuje wyniki. Nie szukając daleko: kwestia spamu i tego, co wpływa na to, że wiadomość będzie dostarczona jest rozbudowana bardziej niż centrum Nowego Jorku.

» Czytaj dalej

Od lejka do relacji, czyli jak uszczęśliwić sprzedawcę i marketera?

Kilkuetapowy proces sprzedaży, w jakim chcemy wykorzystać możliwie niskie budżety, osiągając maksymalnie wysoki zwrot z inwestycji, jest jednym z najtrudniejszych zadań, jakie stoją przed działami sprzedaży i marketingu.

» Czytaj dalej

Jak portal biznesradar.pl wykorzystuje marketing automation do analizy behawioralnej?

Celem wykorzystania platformy SAREhub do marketing automation i multichannel było pozyskiwanie wiedzy o preferencjach użytkownika i optymalizacja treści wysyłanych drogą elektroniczną. Ponadto, wdrożenie miało prowadzić do nawiązanie bliższej relacji z użytkownikami poprzez wykorzystanie kanału e-mail.

» Czytaj dalej

Zarządzanie bazą. Jak robić to dobrze?

Analizując wyniki wysyłek, klienci pytają dlaczego procent otwarć i klików często jest na bardzo niskim poziomie. Skoro działają na potwierdzonej bazie to osoby, które się w niej znajdują powinny być zainteresowane mailingiem, który od nas otrzymują. Teoretycznie tak powinno być.

» Czytaj dalej

Mechanizm systemu ankiet – II Badanie Zjawiska Spamu w Polsce

Mechanizm systemu ankiet został wykorzystany w celu zebrania informacji do analizy w ramach II Badania zjawiska spamu w Polsce. Badanie ma charakter cykliczny, jego celem jest monitorowanie zmian w zakresie występowania spamu w komunikacji elektronicznej, a także w świadomości użytkowników Internetu. Badanie skupia się również na zagrożeniach i złych praktykach w kanale online. Dodatkowym celem było budowanie grupy docelowej, zainteresowanej działalnością Fundacji FORCE, w szczególności w zakresie przeciwdziałania spamowi.

» Czytaj dalej

Wszystko na temat RODO podczas webinarium

Czy na pewno Twoja wiedza na temat RODO jest już kompletna? Przekonaj się o tym, biorąc udział w webinarium, podczas którego eksperci z Fundacji FORCE i SARE zwrócą uwagę na kluczowe aspekty Nowego Rozporządzenia.

» Czytaj dalej

Podwójna satysfakcja – Twoja i Klienta. Jak to zrobić?

Wiara w produkt, nastawienie sprzedawcy na uzyskanie sukcesu jest elementarnym budulcem sprzedaży. Jeżeli zadajesz sobie pytanie „jak to sprzedać?” i nie znasz odpowiedzi, może warto je po prostu odwrócić? Czyli „co zrobić, żeby to klient kupił dany produkt?”

» Czytaj dalej

E-mail marketing w raporcie interaktywnie.com

Jak wygląda e-mail marketing AD 2017? Dlaczego komunikacja omnichannel jest absolutnie konieczna do skutecznej komunikacji z użytkownikami? Zapraszamy do lektury raportu przygotowanego przez interaktywnie.com. Oczywiście w raporcie znalazł się również tekst autorstwa SARE.

» Czytaj dalej

Video mailing: gdzie działa i jak umieścić go w kodzie?

Video marketing cieszy się ogromną popularnością. Internauci dużo częściej sięgają po video-tutoriale niż instrukcje pisane. Video zapada w pamięć, jest łatwe do przyswojenia i może wzbudzić u odbiorcy silne emocje. Dlaczego w takim razie nie wykorzystać by tego w e-mail marketingu? Ograniczeniem może być nadal dość mała ilość klientów pocztowych, u których video działa. Z tego artykułu dowiesz się na jakich konkretnie pocztach działa video mailing, jak należy go umieścić oraz jak w prosty sposób poradzić sobie z pocztami, gdzie ta technologia jeszcze nie funkcjonuje?

» Czytaj dalej

Analiza wyników kampanii – rzecz święta. Jak czytać i badać raporty, aby wyniki kampanii były jeszcze lepsze?

Nareszcie! Wysyłka mailingowa została zaplanowana! Wiemy, że wyjdzie o określonej godzinie i będzie wysłana do bazy odbiorców, którą tak skutecznie dobraliśmy licząc na wysoką efektywność wysyłki. I w tym momencie można powiedzieć – praca została zakończona, można iść śmiało w kierunku kolejnych projektów i zadań. Czyżby? Tak naprawdę jesteśmy tylko w połowie drogi, a nawet na jej początku, ponieważ czeka nas jeszcze analiza zaplanowanej wysyłki. Właśnie od tego, na ile dokładnie przeanalizujemy raporty i jakie wyciągniemy wnioski, zależy sukces kolejnych kampanii.

» Czytaj dalej

Błędy w budowaniu bazy mailingowej. Co zrobić, aby ich uniknąć?

Wszystkie poradniki i artykuły proponują tysiące wskazówek w temacie skutecznego budowania bazy mailingowej. Niektóre metody okazują się bardziej, niektóre mniej skuteczne. W efekcie każda branża i każdy przedsiębiorca musi znaleźć dla siebie złoty środek. W tym tekście chcę pokazać najczęściej popełniane błędy. Sprawdź, czy również je popełniasz.

» Czytaj dalej

RODO czyli rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Jakie zmiany nas czekają?

Już 25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO, czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych, które ma na celu ujednolicenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Nowe przepisy będą dotyczyć wszystkich podmiotów, które na terenie UE przetwarzają dane osobowe. Warto zapoznać się z najważniejszymi zmianami, które będą obowiązywały już wkrótce i rozpocząć przygotowania już teraz, w szczególności po to by uniknąć dotkliwych kar finansowych.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies