Zaufali nam między innymi:

Zajmujesz się marketingiem i przeprowadzasz setki rozmów z Klientami w poszukiwaniu najbardziej efektywnych sposobów budowania lojalności?

Pracując w digital marketingu doskonale wiesz, że sukces firmy zależy od wielu zmiennych, szczególnie jeśli chodzi o wybór idealnych kanałów komunikacji marketingowej. Postaw na jedno z najbardziej nowoczesnych i efektywnych kosztowo narzędzi.

Dołącz do programu

Korzyści
dla Ciebie:

Miesięczne prowizje od każdego Klienta Ciesz się regularnymi wpływami na konto, dzięki miesięcznym prowizjom od sprzedaży generowanej przez klientów, których pozyskałeś.

Osiągasz stałe i regularne przychody Dzięki naszemu Programowi Partnerskiemu, każda sprzedaż przekłada się na Twoje zarobki. Uzyskujesz stałe i regularne przychody, które rosną w miarę rozwoju Twojej bazy klientów.

Kontrolujesz wyniki kampanii Twoich Klientów Monitoruj efektywność kampanii reklamowych prowadzonych dla Twoich klientów za pomocą naszego zaawansowanego systemu analitycznego.

Co
otrzymujesz:

30% prowizji od każdej faktury Zarabiaj 30% wartości każdej faktury w pierwszym roku współpracy, z możliwością kontynuacji na preferencyjnych warunkach

Nielimitowane czasowo 
i bezpłatne konsultacje Skorzystaj z możliwości nieograniczonych i bezpłatnych konsultacji z naszymi ekspertami. Oferujemy wsparcie w zakresie zarządzania kampaniami, optymalizacji działań oraz wszelkich technicznych aspektów korzystania z naszego systemu

Bezterminową zniżkę 30% na system SARE Jako nasz partner, otrzymujesz bezterminową zniżkę 30% na pełny dostęp do funkcji naszej platformy SARE

Dla kogo?

Agencje Dedykowane rozwiązania dla agencji reklamowych i marketingowych. Zwiększ skuteczność swoich kampanii i oferuj klientom jeszcze lepsze wyniki dzięki naszemu zaawansowanemu systemowi mailingowemu. Oferujemy narzędzia, które pomogą Ci zarządzać kampaniami dla wielu klientów jednocześnie, z łatwością monitorując ich efektywność.

Doradcy biznesowi Idealne rozwiązanie dla konsultantów i doradców biznesowych, którzy chcą dodać wartość do swoich usług przez skuteczne strategie komunikacji emailowej. Nasz system pozwoli Ci pomóc klientom w budowaniu relacji z ich odbiorcami oraz efektywnym zarządzaniu komunikacją marketingową.

Właściciele biznesów Nie ważne, czy zarządzasz małą firmą, czy większym przedsiębiorstwem, nasz system mailingowy jest stworzony, aby wspierać Twoje cele biznesowe. Ułatwiamy segmentację odbiorców, automatyzację kampanii i analizę danych, co pozwala na maksymalizację zwrotu z inwestycji w marketing.

Dołącz teraz!

Zostaw nam namiary do siebie.
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia – skontaktujemy się i wspólnie omówimy szczegóły.

Administratorem Danych Osobowych Partnerów przetwarzanych w związku z udziałem w Programie jest Administrator Programu (Digitree Group S.A. z siedzibą w Rybniku). Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się tutaj.



Więcej o przetwarzaniu danych w serwisie znajdziesz tutaj.
Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj.

Pytania
i odpowiedzi

Co to jest e-mail marketing?

E-mail marketing to strategia marketingu cyfrowego, polegająca na wysyłaniu reklamowych lub informacyjnych wiadomości do grupy osób za pośrednictwem e-maila. E-mail marketing może być wykorzystywany do budowania świadomości marki, promowania produktów lub usług oraz angażowania klientów.

W jaki sposób działa e-mail marketing?

E-mail marketing działa poprzez budowanie listy adresów e-mail i wysyłanie do niej spersonalizowanych wiadomości. Oprogramowanie do e-mail marketingu jest często używane do zarządzania i automatyzacji procesu wysyłania e-maili, a także do śledzenia skuteczności kampanii.

Czy e-mail marketing jest skuteczny?

E-mail marketing może być skutecznym sposobem dotarcia do i angażowania klientów, pod warunkiem, że jest prowadzony w sposób odpowiedni i aktualny. Ważne jest, aby mieć zgodę odbiorców przed wysyłaniem e-maili i zapewnić im łatwy sposób wypisania się, jeśli już nie chcą otrzymywać e-maili.

Jakie korzyści oferuje Program Partnerski SARE?

W ramach naszego Programu Partnerskiego oferujemy szeroką gamę korzyści, w tym nieograniczone szkolenia dla partnerów, zniżki na narzędzia do mailingu, dostęp do ekskluzywnych materiałów marketingowych i edukacyjnych przed ich oficjalnym wydaniem, a także nieograniczone konsultacje z naszymi ekspertami. Ponadto, udostępniamy miejsce na artykuły na naszym blogu i promujemy naszych partnerów na naszej stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych.

Jak mogę dołączyć do Programu Partnerskiego?

Dołączenie jest proste! Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie internetowej. Po jego przesłaniu i akceptacji regulaminu skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel, aby omówić szczegóły współpracy.

Jakie są wymagania, aby zostać partnerem?

Szukamy dynamicznych firm i osób, które są już zaangażowane w marketing cyfrowy lub mają doświadczenie w branży technologicznej. Idealni kandydaci to agencje marketingowe, doradcy biznesowi, oraz właściciele biznesów, którzy chcą rozszerzyć swoją ofertę o wysokiej jakości rozwiązania mailingowe.

Jakie są stawki prowizji w Programie Partnerskim?

Partnerzy otrzymują 30% prowizji od sprzedaży netto przez pierwsze 12 miesięcy współpracy, a po tym okresie prowizja wynosi 10% od sprzedaży netto.

Kiedy i jak są wypłacane prowizje?

Prowizje są wypłacane miesięcznie, zawsze 30 dni po opłaceniu faktury przez pozyskanego klienta. Warunkiem wypłaty prowizji jest opłacenie faktury przez klienta.

Czy istnieje możliwość otrzymania dodatkowego wsparcia lub szkoleń?

Tak, oferujemy naszym partnerom nieograniczony dostęp do szkoleń oraz indywidualne sesje konsultacyjne z naszymi ekspertami. Zapewniamy również dostęp do szerokiej gamy materiałów marketingowych, które mogą pomóc w promocji naszych usług.

Jakie materiały promocyjne są dostępne dla partnerów?

Partnerzy otrzymują dostęp do ebooków, raportów branżowych, szablonów email, grafik promocyjnych oraz innych narzędzi marketingowych, które mogą być używane do promocji produktów SARE.

Co się stanie, jeśli mój klient zrezygnuje z usługi?

W takim przypadku prowizje związane z tego typu klientem przestaną być naliczane. Zachęcamy do utrzymywania dobrych relacji z klientami, aby zminimalizować ryzyko rezygnacji.

Gdzie mogę znaleźć regulamin Programu Partnerskiego?

Regulamin jest dostępny na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do dokładnego zapoznania się z nim przed dołączeniem do programu.

Ada Rojewska

Customer Success Specialist

Advisor photo

Chcesz dowiedzieć się więcej
o naszym programie partnerskim?

Nazywam się Ada i chętnie rozwieję każdą wątpliwość!

Porozmawiajmy