Zaufali nam między innymi:

Zajmujesz się marketingiem i przeprowadzasz setki rozmów z Klientami w poszukiwaniu najbardziej efektywnych sposobów budowania lojalności?

Pracując w digital marketingu doskonale wiesz, że sukces firmy zależy od wielu zmiennych, szczególnie jeśli chodzi o wybór idealnych kanałów komunikacji marketingowej. Postaw na jedno z najbardziej nowoczesnych i efektywnych kosztowo narzędzi.

Dołącz do programu

Korzyści dla Ciebie:

Osiągasz stałe i regularne przychody, bo zarabiasz na każdej sprzedaży

Kontrolujesz wyniki kampanii Twoich Klientów

Miesięczne prowizje od każdego Klienta otrzymujesz przelewem na konto

Dołączasz do ważnych Partnerów i Klientów SARE

Co otrzymujasz:

Autorski, zaawansowany system do e-mail marketingu

Wsparcie marketingowe: banery, reklamy i inne

Materiały szkoleniowe dotyczące Programu oraz systemu SARE

Dostęp do ogromnej bazy wiedzy i wsparcie ekspertów SARE

Pytania
i odpowiedzi

Jak dołączyć do programu partnerskiego w SARE?

To proste! Nie wymagamy zakładania konta na pierwszym kroku – wolimy najpierw z Tobą porozmawiać i ustalić wszelkie szczegoły współpracy. Umów się na spotkanie z nami https://sare.pl/porozmawiajmy/, albo napisz do nas na: kontakt@sare.pl.

W jaki sposób działa e-mail marketing?

E-mail marketing działa poprzez budowanie listy adresów e-mail i wysyłanie do niej spersonalizowanych wiadomości. Oprogramowanie do e-mail marketingu jest często używane do zarządzania i automatyzacji procesu wysyłania e-maili, a także do śledzenia skuteczności kampanii.

Czy e-mail marketing jest skuteczny?

E-mail marketing może być skutecznym sposobem dotarcia do i angażowania klientów, pod warunkiem, że jest prowadzony w sposób odpowiedni i aktualny. Ważne jest, aby mieć zgodę odbiorców przed wysyłaniem e-maili i zapewnić im łatwy sposób wypisania się, jeśli już nie chcą otrzymywać e-maili.

Zuzanna Maroszek

New Business Manager

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy