Ty i Twój biznes zasługujecie na precyzyjne mierzenie efektywności komunikacji marketingowej

Podstawą rozliczeń z kampanii marketingowych są dane z Google Analytics, prawda? Nasze podejście wykracza jednak poza jedno, ostatnie źródło transakcji - analizując wyniki prowadzonych akcji przypiszemy faktyczny udział każdego kanału komunikacji w wygenerowanej sprzedaży

Ponadto:

  • Spersonalizowane raporty atrybucji oraz zjawiska ROPO

  • Systemy predykcyjne i rekomendacyjne bazujące na historii działań użytkownika

  • Raporty z kampanii przedstawiające podział na kampanie w ujęciu czasowym + z wygenerowane przychody w online/offline

  • Raporty produktowe definiujące podział na określone produkty/kategorie w ujęciu czasowym + wygenerowane przychody w online/offline.

Karolina Macionczyk

Customer Success Director

Advisor photo

Kochamy pomagać.
Naprawdę!

Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

Porozmawiajmy