Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Podstawą rozliczeń z kampanii marketingowych są dane z Google Analytics, prawda? Nasze podejście wykracza jednak poza jedno, ostatnie źródło transakcji - analizując wyniki prowadzonych akcji przypiszemy faktyczny udział każdego kanału komunikacji w wygenerowanej sprzedaży
Spersonalizowane raporty atrybucji oraz zjawiska ROPO
Systemy predykcyjne i rekomendacyjne bazujące na historii działań użytkownika
Raporty z kampanii przedstawiające podział na kampanie w ujęciu czasowym + z wygenerowane przychody w online/offline
Raporty produktowe definiujące podział na określone produkty/kategorie w ujęciu czasowym + wygenerowane przychody w online/offline.
Customer Success Director
Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.
PorozmawiajmyBłazen, Twórca czy Kochanek? Kim jest osobowość Twojej marki? Dowiedz się ASAP!
Pobierz ebooka