Marketing automation - must have w każdym biznesie

Marketing automation jest dziś rozwiązaniem niezbędnym w każdym biznesie zarówno online, jak i offline. Głównymi korzyściami stosowania marketing automation są optymalizacja kosztów kampanii marketingowych i oszczędność czasu poświęcanego na wszelkie procesy wysyłkowe w kanale e-mail lub SMS.

W dobie coraz droższych mediów reklamowych oraz zbliżającym się końcu wykorzystywania danych 3rd party cookies - własna baza klientów to prawdziwy skarb, który musisz potraktować jako kapitał. Rozwiązania marketing automation pozwolą na monetyzację własnych zasobów, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju Twojego biznesu.

MARKETING AUTOMATION - KORZYŚCI

Automatyzacja marketingu to proces. Wykorzystując marketing automation w swoich kampaniach zbudujesz pozytywne doświadczenia konsumenta z Twoją marką, wzmacniając jego life-time value.

Poznaj korzyści wdrożenia marketing automation:

  • oszczędność czasu na planowanie kampanii marketingowych, szczególnie tych mailowych i SMS dzięki automatycznym scenariuszom komunikacji
  • zwiększanie sprzedaży poprzez przypomnienie konsumentom o produktach pozostawionych w koszyku i rekomendacjach produktów na podstawie zachowania
  • maksymalna personalizacji komunikacji na linii marka-konsument, która w efekcie przełoży się na lojalizację klientów
  • optymalizacja budżetu na działania marketingowe i lepsza efektywność komunikacji

Możliwości marketing automation, które zapewnia SAREsystem to:

Dopasowanie komunikacji do zainteresowań użytkowników i wcześniejszych akcji (zachowań) klientów – wykorzystujemy do tego scoring i segmentację opartą o analizę RFM.

MA

Zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem e-maila i poprzez SMS – wysyłka komunikacji odzyskującej porzucone koszyki, porzucone karty produktów oraz zautomatyzowane maile z rekomendacjami produktów dopasowanych do zachowania użytkownika.

ma
ma

Komunikacja z konsumentem w podejściu omnichannel – czyli pozytywne doświadczenia klientów z marką w wielu punktach styku: email, sms, web push, strona www.

ma

Stały dostęp do danych o zachowaniu użytkowników - zaawansowany moduł raportów dostępny w systemie pozwala na monitorowanie ruchów użytkowników, a dzięki zapisywanym danym na temat ich aktywności wysnuwasz wnioski i optymalizujesz swoje kampanie.

marketing automation

Postaw na efekt w swoich działaniach marketingowych

Rozwiązania marketing automation w sprzedaży internetowej opieramy na zaprojektowaniu scenariuszy, które mają skłonić klientów do dokonania transakcji. Niezbędna ku temu jest analiza posiadanych zasobów danych i strategia - w której opracowaniu chętnie pomagamy. Nasze rozwiązania obejmują m.in. kampanie odzyskiwania porzuconego koszyka, rekomendacje produktów (up-selling i cross-selling), czy kampanie mające na celu zachęcenie klientów do powrotu do sklepu, np. po długiej nieobecności.

» SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Marketing automation - zobacz, co możemy Ci zaproponować:

  • Wysyłki cykliczne i follow up: zautomatyzowane e-maile lub SMSy, które są wyzwalane na podstawie założeń scenariusza komunikacji – np. wiadomość z okazji urodzin klienta, e-mail lub SMS z okazji rocznej obecności w programie lojalnościowym.
  • Segmentację bazy w jednym miejscu - system umożliwia tworzenie wielu grup, co pozwoli Ci na segmentowanie bazy według różnych kryteriów.
  • Personalizację wysyłek według potrzeb odbiorcy - dynamiczna treść wiadomości, dopasowana do zainteresowań i wcześniejszych akcji użytkownika.
  • Integrację z Twoimi systemami, np. CRM, ERP, programem lojalnościowym – dzięki niej jest możliwy szybki przepływ danych pomiędzy naszym systemem marketing automation, a dane o Twoich klientach wykorzystasz do spersonalizowanej komunikacji.
» UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ
marketing automation

Jakie funkcjonalności posiada nasze rozwiązanie marketing automation?

Odzyskiwanie porzuconego koszyka i porzuconej karty w komunikacji mailowej i SMS.

MA

Komunikacja transakcyjna - pozakupowa.

ma

Rekomendacje produktowe - cross-selling, up-selling na podstawie wcześniejszych działań użytkownika.

ma

Segmentacja zasobów bazodanowych na podstawie danych demograficznych, lokalizacji i transakcyjnych np. półka cenowa, kategorie produktowe, płeć, lokalizacja, częstotliwość zakupów.

ma
ma

Budowanie relacji dzięki wysyłkom cyklicznym: urodzinowym, rocznicowym, informującym o aktualnych promocjach.

ma

Zaawansowany system raportowania - na bieżąco możesz monitorować wyniki kampanii i dokonywać optymalizacji działań.

ma

Komunikacja w modelu omnichannel – poza wysyłaniem e-maili możesz kontaktować się automatyzację komunikacji SMS oraz web-push.

ma

Intuicyjne tworzenie mailingów w edytorze drag and drop - przygotujesz atrakcyjny mailing bez pomocy grafika i kodera.

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies

Nasz newsletter to nie spam. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z wysyłką Newsletteru jest Digitree Group S.A., z siedzibą w Rybniku, ul. Raciborska 35a, 44 – 200 Rybnik, NIP: 642-28-84-378, KRS: 0000369700, REGON: 240018741. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce prywatności.