Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Dzięki funkcjonalności retargetingu w kanale email, możesz przypominać swoim klientom o niedokończonych transakcjach, proponować nowe produkty, oferty specjalne lub zachęcać do ponownych zakupów. W ten sposób zwiększysz swoją sprzedaż i poziom zaangażowania klientów w Twoją markę.
Automatyzacja email marketingu oszczędzaj czas na inne działania
Segmentacja bazy owned media na podstawie danych transakcyjnych, geolokalizacyjnych, behawioralnych itp.
Komunikacja w modelu omnichannel wykorzystująca emaile, SMSy i powiadomienia web push
Business Development Director
Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.
PorozmawiajmyBłazen, Twórca czy Kochanek? Kim jest osobowość Twojej marki? Dowiedz się ASAP!
Pobierz ebooka