Wdrożenia marketing automation opieramy o ideę klientocentryczności

"Pudełkowe rozwiązania"- tego u nas nie znajdziesz. Nasze doświadczenia i poznawanie partnerów biznesowych wykreowały nowy wymiar podejścia do rozmów. Zawsze dostosowujemy technologię do Twoich potrzeb i specyfiki biznesu

Ponadto:

  • Własna technologia śledzenia użytkownika na stronach www i uczenia się

  • Autorska Platforma komunikacji omnichannel komunikacja w kanałach email, SMS, web push

  • Zaawansowane mechanizmy priorytetyzacji oraz limitowania wysyłek

  • Tworzenie profilu 360 użytkownika opartego o zgromadzone dane

  • Systemy segmentacyjne i predykcyjne umożlwiające personalizację dalszej komunikacji

  • Model atrybucji multi-touch przypisujący udział każdego punktu styku na linii klient-marka

Anna Laubach

Customer Success Specialist

Advisor photo

Chcesz przekazać
realizację doświadczonemu zespołowi?

Chętnie pomożemy Ci w procesie wdrożenia rozwiązań automatyzujących sprzedaż.

Porozmawiajmy