Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Przed nami kolejne ważne święto w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie marketingu kontekstowego, który stosuje coraz więcej marek. Dlaczego?
Martyna Witosz
Zwiększone zaangażowanie klientów w zautomatyzowaną komunikację e-mail marketingową to dobra wiadomość dla marketerów. Dziś chcemy Ci zapreznetować swoisty plan działań około email marketingowych akcentując to, czego unikać w prowadzeniu tego typu kampanii i na czym się koncentrować.
Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc Walentynki niezależnie od branży!
Czym są treści tworzone przez użytkowników? Jak User Generated Content może wpłynąć na markę i jej marketing? Czy UGC jest zarezerwowany wyłącznie dla Social Media? Odpowiadamy.
Twój sklep jest zbudowany na platformie Shoper? Zintegruj go z SAREsystem, zapewnij sobie zautomatyzowaną synchronizację swojej bazy danych pomiędzy platformą Shoper i naszym systemem.
Potrendsettujemy razem? Koniec roku to dobry czas na podsumowania, ale także idealny moment na wskazanie tego, co będzie HOT trendem w nowym roku. Dziś przybliżymy 8 obszarów email marketingu, które prawdopodobnie będą dominować w 2022 roku. Dowiedz się o nich nieco więcej i koniecznie rozważ wprowadzenie do swojej strategii marketingowej.
Święta – zapach choinki, spokój, rozmowy przy wspólnym stole, smaczna strawa i prezenty. Ale zanim jednak dojdzie do tych wszystkich pozytywnych chwil…
One small step for man, one giant leap for mankind. Słynne słowa Armstronga o małym kroku do zrobienia czegoś wielkiego, znajdują odzwierciedlenie również w obszarze skalowania biznesu. W tym przypadku, takim „small step’em” mogą być powiadomienia webpush dostępne w SAREsystem. Sprawią one, że zaangażowanie Twoich odbiorców się zwiększy, co w przyszłości pozytywnie wpłynie na konwersję.
Przed Tobą Black Friday i Cyber Monday. W 2020 roku co czwarty Polak wydał w tym czasie niemal pół tysiąca złotych! Wykorzystaj system do email marketing automation na maxa i dobrze przygotuj się na najgorętszy wyprzedażowy czas w roku!
Tradycji stało się… pełnoletność! Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzamy już po raz 18. Wspólnie z naszym Partnerem, firmą BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym, przyjrzymy się zmianom i nowym trendom związanym z korzystaniem z poczty email wśród użytkowników Internetu.
Kochamy akcje, które mają na celu zrobić coś dobrego dla innych – tych którzy dają głos, ale tak naprawdę go nie mają. Od 18 października, nasz Partner biznesowy – DHL Parcel Polska – rozpoczął inicjatywę dla czworonogów w szczytnym celu i o wspaniałej nazwie: DOBRA KARMA WRACA.
Działasz w marketingu, prowadzisz różnorakie kampanie reklamowe, korzystasz z różnych kanałów, aby trafić do nowych użytkowników i utrzymać tych lojalnych, ale także aktywizować pasywnych? Świetnie! Dziś zaprezentujemy Ci sposoby i przykłady emaili ostatniej szansy, tzw. last chance email – czyli takie wiadomości, które wywołują u odbiorcy poczucie, że omija go coś naprawdę wyjątkowego.
Prowadzenie własnej firmy w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie. Konkurencja jest przecież ogromna, zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes online. Aby ją wyprzedzić, potrzebujesz nienagannej strategii działań marketingowo-sprzedażowych, która skupia się na dogłębnym poznaniu konsumentów i umiejętności przewidywania ich kolejnego ruchu.