Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Transformacja, reinkarnacja, (r)ewolucja – mówiąc o email marketingu i jego znaczeniu dzisiaj możemy określić jego rolę właśnie tak. Email marketing przeżył swoje gorsze czasy, kiedy to był wysyłany masowo, bez grama personalizacji, często traktowany jako spamerskie działanie. Dziś natomiast mówimy o jego (r)ewolucji. Dlaczego nadal warto inwestować w email marketing i dlaczego jest uznawany jako … Trzy twarze email marketingu – o kluczowych rolach emaila
Magdalena Niedobecka
Temat bezpieczeństwa w sieci… Nuuuda, przecież to Ciebie nie dotyczy… Jesteś ostrożny, starasz się nie klikać w podejrzane linki, masz różne hasła w każdym miejscu, złożone z co najmniej 12 znaków. Korzystasz z oprogramowania antywirusowego, etc…
Generowanie leadów – jedno z najważniejszych działań każdego marketera. W każdym materiale musi być miejsce na zachęcenie Twojego odbiorcy do działania i kliknięcia – czy to na stronie internetowej, reklamie display, czy też w mailingu.
Niemal w każdej branży mamy do czynienia z sezonowością, czyli z wybranym przedziałem czasu, w którym sprzedaż danego asortymentu jest na wysokim poziomie. Tak, jak na przykład jesienią i zimą – firmy prześcigają się z ofertami promocyjnymi na sprzęt sportowy, odzież zimową, przygotowaniami związanymi ze świętami Bożego Narodzenia (home decor i zabawki dla dzieci), ale … Zafunduj swojej komunikacji lifting – optymalizacja email marketingu w sezonie „ogórkowym”
Pamiętasz ten czas, kiedy Google wprowadził zakładki w Gmailu, które klasyfikowały wiadomości na Główne i Oferty? Stało się tak w 2013 roku. Wtedy to marketerzy mieli setki obaw, że ich komunikacja nie będzie powodowała dotychczasowego zaangażowania, dostarczalność spadnie, a e-mail marketing po prostu umrze śmiercią tragiczną.
Ciemna strona maila… czyli tryb dark mode. Funkcjonuje już od ponad roku, kiedy to giganci z doliny krzemowej, iOS i Microsoft ogłosili obsługę trybu ciemnego w przeglądarkach. Kwestią czasu było wdrożenie ciemnego trybu również do naszych skrzynek @.
Mówiąc o e-mail marketingu najczęściej poruszamy temat dostarczalności, targetingu, segmentacji, idealnego timingu i nienagannego designu. Ale e-mail to przede wszystkim słowa do osób, które z jakiegoś powodu trafiły na listę Twoich odbiorców. A to oznacza, że to, czym się zajmujesz, ma dla nich znaczenie i chcą, abyś mówił więcej…
Ostatnio poruszyliśmy temat automatyzacji marketingu w biznesie. Raport 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej obejmował między innymi to zagadnienie. Okazało się, że jeszcze wielu specjalistów nie korzysta z możliwości, jakie daje marketing automation.
Nie zawsze byłeś właścicielem e-commerce. Zanim zdecydowałeś się na dołączenie do e-sprzedawców sam także kiedyś „podróżowałeś” po różnych sklepach. Jednak zanim do nich dotarłeś, potrzebowałeś wskazówek i szlaków. Potem pewnie zwróciłeś uwagę na różne aspekty jego funkcjonowania – od zawartości oferty, przez szybkość działania strony, po komunikację transakcyjną… Jakie masz wspomnienia z Twoich customer journeys?
E-mail to jeden z najczęściej wykorzystywanych kanałów komunikacji z klientem. Dzięki niemu skutecznie możemy docierać z personalizowanym przekazem do konkretnej grupy docelowej. Dziś jednak odbiorcy naszych wiadomości uważniej patrzą na e-maile, które przychodzą na ich skrzynki, a providerzy programów i serwisów pocztowych chronią użytkowników, stawiając pułapki na spamerów, czyli tzw. spam trapy.
Czy wiesz, że w Polsce działa ok. 40 tys. sklepów internetowych? Nasz rodzimy rynek jest zatem jednym z większych i najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Spójrz na te dane jednak z punktu widzenia właściciela e-commerce – konkurencja jest ogromna i jeśli chcesz w morzu sprzedaży internetowej wypłynąć na właściwy kurs – musisz … Nie musisz być piękny i kreatywny – jakie maile wysyłać w e-commerce?
Sposób komunikacji i obsługi klientów przez firmy zdecydowanie różni się od tego co było, chociażby 10 lat temu. Wtedy e-commerce w Polsce dopiero raczkował, a Polacy nieufnie podchodzili do zakupów w sieci – jeśli chcieli dowiedzieć się czegoś więcej o sprzedawcy lub produkcie, to chętniej dzwonili do firm po więcej informacji – niż wysyłali e-maila.
Osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii komunikacji marketingowej muszą znać i operować wieloma skrótami, które są kluczowe w ich pracy, szczególnie w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych. Wśród nich, najczęściej używane i analizowane są następujące: OR – Open Rate – wskaźnik otwarć wiadomości.
Dowiedz się kim jest Twój klient i jak trafić do jego serca? Pobierz bezpłatnie najnowszy materiał!
Pobierz ebooka