Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Badanie – Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych

Spis treści

„Be water, my friend” – cytat klasyka, Bruce’a Lee doskonale odzwierciedla potrzebę zmiany. I my w SARE też postanowiliśmy zmienić nasze coroczne badanie wykorzystania poczty elektronicznej. A owa zmiana jest właśnie odzwierciedleniem naszego ciągłego dążenia do innowacji i także odpowiedzią na to, co najbardziej liczy się w dzisiejszym świecie marketingu: zrozumienie i spełnianie oczekiwań konsumentów.

Nowy rozdział – Omnichannel w programach lojalnościowych

Po dwudziestu latach pasji do poznawania preferencji użytkowników w zakresie efektywnej komunikacji, szczególnie w obszarze poczty elektronicznej, w tym roku postanowiliśmy otworzyć nowy rozdział. Wkraczamy na nieco inne, ale równie fascynujące terytorium: komunikację w programach lojalnościowych. Zostawiamy na chwilę nasze dotychczasowe badania dotyczące wykorzystania e-maili w pracy i życiu prywatnym, aby wejść w świat omnichannel w marketingu lojalnościowym.

Przejdź do badania

Dlaczego zmiana?

Zmiana to efekt naszej obserwacji rynku i dialogu z Wami – naszymi partnerami, klientami, przyjaciółmi. W dobie niekończącej się cyfryzacji i personalizacji, zrozumienie, jak kształtować relacje z konsumentami poprzez programy lojalnościowe, może być kluczem do ich serc i umysłów. Właśnie dlatego XX edycja naszego badania będzie jak dotąd najbardziej osobista – skupimy się na Was, Waszych oczekiwaniach, preferencjach i doświadczeniach. Do projektu zaprosiliśmy zaprzyjaźnione firmy z branży. Tę edycję wspiera przede wszystkim Biostat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, dzięki któremu dotrzemy do szerokiej grupy konsumentów. Jak co roku, patronat honorowy badania objął związek IAB Polska, a medialnie patronują nam: Marketer Plus, Tygrysy Biznesu, Szef Sprzedaży, INIS, Revhunter i Sales Intelligence.

Decyzja o zbadaniu strategii omnichannel w programach lojalnościowych podkreśla determinację SARE, aby dostarczać dane odpowiadające na aktualne wyzwania i potrzeby rynku. Zawsze jesteśmy na bieżąco z trendami i teraz również pragniemy zapewnić klientom i partnerom dostęp do najbardziej aktualnych danych. Nowe podejście wzbogaci dorobek badawczy SARE i dostarczy firmom wskazówek jak efektywnie budować relacje z klientami w coraz bardziej złożonym otoczeniu biznesowym. Projekt realizujemy we współpracy z szerokim gronem ekspertów, co gwarantuje interdyscyplinarne podejście do tematu. – Konrad Żaczek, CEO Digitree Group.

Dołącz do badania – Omnichannel w programach lojalnościowych

Zostań częścią tej ekscytującej zmiany. Twój głos i opinia to dla nas klucz do tworzenia lepszego jutra w świecie komunikacji lojalnościowej. Wspólnie możemy odkryć, jak zbudować relacje, które są wartościowe zarówno dla marek, jak i ich klientów. Badanie potrwa do 30 kwietnia 2024 roku.

Przejdź do badania

 

Do zobaczenia po drugiej stronie ankiety!

psychologia barw
Poprzedni

Psychologia barw w e-mail marketingu