raport badanie poczty sare

Raport

19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Nowy raport z 19. badania poczty już jest dla Ciebie! Sięgnij po ciekawe spostrzeżenia z dziedziny e-mail marketingu w Polsce, a także poznaj rolę, jaką sztuczna inteligencja może odegrać w kształtowaniu przyszłości tego rynku. Przygotuj się na sporą dawkę wiedzy! E-mail jako najważniejszy sposób komunikacji z konsumentem Z najnowszego raportu, wynika, że e-mail utrzymuje się 19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Pobierz raport

Nowy raport z 19. badania poczty już jest dla Ciebie! Sięgnij po ciekawe spostrzeżenia z dziedziny e-mail marketingu w Polsce, a także poznaj rolę, jaką sztuczna inteligencja może odegrać w kształtowaniu przyszłości tego rynku. Przygotuj się na sporą dawkę wiedzy!

E-mail jako najważniejszy sposób komunikacji z konsumentem

Z najnowszego raportu, wynika, że e-mail utrzymuje się na czołowej pozycji, jako główny kanał komunikacji dla wielu firm i marketerów. W dodatku, klienci oczekują coraz bardziej spersonalizowanych wiadomości e-mailowych, które idealnie trafiają w ich potrzeby i zainteresowania – uznało tak 50% ankietowanych. E-mail marketing to dzisiaj już nie tylko wysyłanie newsletterów czy maili reklamowych. To przede wszystkim budowanie relacji, dostarczanie treści, które Twoi klienci chcą czytać i rozwijanie interakcji z marką na nowych, ekscytujących poziomach.

Zautomatyzowany e-mail skłania konsumenta do działania

E-mail marketing jest liderem na rynku komunikacji marketingowej i często łączy się go z różnymi kanałami (np. social media, web push, kampanie SMS), a dzięki marketing automation jest coraz bardziej skuteczny, generując sprzedaż w firmach z różnych branż. Coraz więcej biznesów korzysta ze wspomnianej automatyzacji – dziś mówimy już o niemal 30% ankietowanych, z których ponad 60% widzi wzrost efektywności działań marketingowych. Wśród użytkowników poczty e-mail, aż sześć na dziesięć osób otrzymuje mailing oparty o działania (własne zachowania), wykonane na konkretnej stronie sklepu internetowego, którą wcześniej odwiedził. Ponad 30% konsumentów decyduje się na zakup po takiej wiadomości.

Jak marketerom może pomóc sztuczna inteligencja?

Właśnie tu pojawia się nasza hipoteza: Sztuczna Inteligencja (AI) może zrewolucjonizować e-mail marketing w Polsce, tworząc bardziej zindywidualizowane, skuteczne i interaktywne doświadczenia użytkowników. AI stanie się ważnym „partnerem” w analizie dużej ilości danych od użytkowników, aby lepiej zrozumieć ich zachowania i preferencje. Te informacje mogą być wykorzystane do tworzenia bardziej spersonalizowanych e-maili (i nie tylko), które zwiększą też zaangażowanie odbiorców i generowanie konwersji.

Dzięki AI e-mail marketing staje się bardziej efektywny i skuteczny. Pozwala ona na automatyczne selekcjonowanie najlepszych odbiorców i czasów wysyłania, a także na personalizację treści e-maili, tak aby były one bardziej skorelowane z zainteresowaniami odbiorców. – Konrad Żaczek, CEO Digitree Group

Sztuczna inteligencja może pomóc w automatyzacji procesów e-mail marketingu, co prowadzi do większej efektywności i skuteczności kampanii. AI już dziś potrafi automatycznie dostosowywać treść e-maili w zależności od zachowań użytkowników na stronie sklepu. To z kolei prowadzi do większej personalizacji i lepszego doświadczenia użytkownika. Wyobraź sobie, że twój e-mail marketing jest jak dobrze naoliwiona maszyna, która dostarcza prawdziwą wartość dla Twoich klientów i prowadzi do zwiększenia sprzedaży dla Twojej firmy. Dzięki AI, ta wizja może stać się rzeczywistością.

Zachęcamy do pobrania pełnego raportu badania poczty, które zrealizowaliśmy z pomocą Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat® i zanurzenia się w świecie e-mail marketingu. To prawdziwa kopalnia wiedzy dla każdego, kto nie chce pozostać w tyle w dziedzinie e-mail marketingu i budowania efektywnej komunikacji z konsumentami.

Pobierz raport

Patron honorowy:

Patron honorowy

Patroni medialni: