Wszystkie

Analiza raportów

Stała analiza raportów, czyli statystyk realizacji kampanii ma znaczenie dla optymalizacji strategii i powinna podlegać stałej weryfikacji. System SARE posiada rozbudowany moduł raportowania, który umożliwi Ci bardzo szczegółową optymalizację komunikacji.

Zaawansowane raportowanie

Rozbudowany moduł raportowania pozwala na prześledzenie wyników poszczególnych kampanii i porównanie ich ze sobą. Analiza raportów, wskaźniki otwarć, kliknięć i zwrotów wskażą Ci poziom zainteresowania odbiorców poszczególnymi tematami oraz zasygnalizują ich aktywność. Wszystkie dane dostępne są w formie skalowalnych wykresów oraz tabel, które możesz wyeksportować do wybranego przez siebie formatu. Integracja z Google Analytics umożliwia dalsze śledzenie aktywności użytkowników na stronie www oraz określenie wskaźnika konwersji.

Raporty domenowe

Prowadząc wysyłki z systemu SARE możesz analizować domeny, w których są utrzymywane skrzynki klienta oraz definiować umiejscowienie największej liczby otwarć, kliknięć, zwrotów itp.

Raporty agentów pocztowych

System daje możliwość gromadzenia informacji dotyczących agentów pocztowych oraz wyszczególnienia statystyk otwarć dla każdego z nich. Możesz np. uzyskać informacje dotyczące otwarć za pomocą programu Outlook czy urządzeń mobilnych.

Raporty dynamiczne

To funkcjonalność w pełni oparta na wykorzystaniu SAREscript. Wypełnienie podstawowych danych (np. miejscowość, imię i nazwisko osoby przygotowującej) pozwala na wygenerowanie raportu z uwzględnieniem danych osoby przygotowującej, zawierającego statystyki numeryczne, procentowe, wykresy oraz dynamicznie skonstruowaną treść opisującą uzyskane wyniki. Możesz modyfikować raport (np. zmiana logo) poprzez edycję kodu HTML. To idealne narzędzie do raportowania wysyłek czy kampanii.

Poprzedni

Segmentacja bazy – targetowanie

Następny

Testy A/B/X