Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Email marketing to popularny i efektywny kanał komunikacji. Istotą tych działań jest zawsze mailing reklamowy, czyli wiadomość będąca formą marketingu bezpośredniego. Czy to to samo, co newsletter?
monika
Skuteczny email marketing bez testowania wiadomości przed wysyłką oraz wnikliwej analizy dotychczasowych działań nie istnieje. Na szczęście mamy odpowiednie narzędzia do testów oraz tworzenia raportów z kampanii. Jak umiejętnie je wykorzystać i na co zwrócić uwagę? Przybliżamy kilka podstawowych danych, których analiza wyniesie nasze wysyłki na wyższy poziom.
Wyskakujące okienka mają swoich zwolenników i przeciwników. Bądźmy jednak obiektywni. Jakie efekty przynoszą działania z okienkami pop up? Tracimy czy zyskujemy potencjalnych klientów? Czy bardziej irytują one odbiorców, czy też zachęcają do pozostawienia swoich danych? Zastanówmy się, o czym należy pamiętać, projektując skuteczny pop up.
Prowadzisz firmę w internecie? Chcesz zwiększyć efektywność sprzedaży? Chciałbyś, aby Twoja strona sprzedawała, a newsletter i mailing były czytane przez Twoich klientów? Jeśli przynajmniej na jedno z pytań odpowiedziałeś TAK, koniecznie spotkaj się z nami 7. listopada podczas Targów eHandlu w Warszawie!
Okienka web push to świetny i nowoczesny sposób na komunikację z klientami. Dzięki wygodnym ustawieniom sprawdzają się w niemal każdym biznesie e-commerce. Bo wszyscy klienci cenią sobie dopasowaną komunikację z ulubionymi firmami. Czy można robić to jeszcze lepiej?
CTA, czyli angielskie Call to action, to link w formie przycisku. Jego zadaniem jest zachęcenie odbiorcy do kliknięcia i wywołanie określonego działania w mailingu lub na stronie internetowej. Po jego kliknięciu użytkownik przeniesiony zostaje w miejsce docelowe. Może to być landing page, podstrona z ofertą czy karta z formularzem zapisu. CTA używamy więc często i … 10 kroków do skutecznego CTA
Optymalizacja działań w zakresie email marketingu pozwala wycisnąć z niego jeszcze więcej. 50% marketerów planuje w przyszłości wydać więcej środków na ten rodzaj reklamy [1]. A jak zwiększyć zyski z email marketingu bez zmiany budżetu? Dziś dzielimy się kolejną dawką trików, dzięki którym to możliwe.
Postawiłeś już na email marketing? Teraz czas na optymalizację efektów. Gdy działamy w e-commerce, nasze własne doświadczenia to najlepsza dawka wiedzy. Przyjrzyjmy się więc dotychczasowym efektom kampanii email marketingowych i wyciągnijmy wnioski. Co można jeszcze udoskonalić lub rozszerzyć?
Czy analizowałeś skuteczność swojej kampanii dla e-commerce? Jeśli nie — najwyższy czas to zmienić! Wszystkie nasze działania powinny przynosić określony zwrot z inwestycji, tzw. ROI (Return On Investment). Lecz by koszty przekładały się na wzrost sprzedaży, nie wystarczy już dobry produkt w atrakcyjnej cenie. Obecnie na rynku są tysiące produktów o podobnych właściwościach, więc sprzedaż … Skuteczna kampania e-commerce – tylko od święta?
W czasach tak wielkiego debiutu e-commerce łatwo zapomnieć, że sprzedaż nie zawsze miała miejsce w sieci i wcale nie ma za sobą długiej historii. Dlatego czasem nie pamiętamy o tym, jak wiele praktyk przenieśliśmy wprost z tradycyjnego handlu na rynek internetowy. Jak techniki sprzedaży przekładają się na zautomatyzowany e-marketing?
Sztuczna inteligencja rozpoznaje dokumenty, robot kompletuje elektroniczną teczkę pracowniczą. System rozpoznaje mowę, obrazy i analizuje zachowania, powstaje sztuczna twórczość… To już się stało! Dziś sztuczna inteligencja używana do zwiększenia korzyści biznesowych, już niedługo będzie powszechnie wykorzystywanym standardem. 1-2 października 2018 r. w The Westin Warsaw Hotel, odbędzie się AI & Big Data Congress. Wydarzenie pozwoli skonfrontować … Przyszłość według AI & Big Data Congress
Podczas gdy marketingowcy prześcigają się w wymyślaniu i wprowadzaniu nowych rozwiązań, email marketing ma się całkiem dobrze. Powiedzieć by można, że przechodzi swoiste odrodzenie. Dzięki nowym technologiom maile nie wyglądają już jak te sprzed lat, a nasza komunikacja z odbiorcą pozostaje spersonalizowana przy pełnej automatyzacji działań. Email marketing jest faworytem wśród klientów niezależnie od ich … Poczta elektroniczna – renesans email marketingu
Opadły już pierwsze emocje po wprowadzeniu ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta. Mimo wcześniejszych planów, dokument dotyczy tylko sklepów stacjonarnych, nie dotyka natomiast handlu e-commerce. W miesiącu wejścia ustawy w życie, czyli marcu, było naprawdę gorąco. Sprzeciwiali się sprzedawcy oraz konsumenci, a media wyprzedzały się w newsach i prognozach. Nowe prawo ma jednak … E-commerce w niedziele wolne od handlu
Dowiedz się kim jest Twój klient i jak trafić do jego serca? Pobierz bezpłatnie najnowszy materiał!
Pobierz ebooka