Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Za nami XV Ogólnopolskie Badanie wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi i podsumowując badanie, możemy zaprzeczyć plotkom, że email marketing czasy świetności ma już za sobą. Nadal zajmuje on pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej!
patrycja
E-mail marketing ma na tyle bogatą tradycję, że powinniśmy już wiedzieć o nim wszystko. Nic bardziej mylnego! Nowe technologie pozwalające na ciągłe optymalizacje zakazują nam zwalniać tempa w odkrywaniu nowych możliwości tego kanału. Jak udoskonalać nasze wysyłki i wyróżniać się wśród konkurencji? W dobie personalizacji coraz większą rolę odgrywa dynamiczna treść, która jeszcze bardziej dopasowuje … Dynamiczna treść – jak ją zastosować w e-mail marketingu?
Porzucone koszyki to bolączka marketerów. Warto jednak dostrzec w nich szansę! Użytkownik, który rozpoczął zakupy w naszym sklepie, jest bardzo wartościowym leadem. Zostawił swoje dane oraz informację, czym jest zainteresowany. Dotarcie do potencjalnego klienta, który jest już gotowy do zakupu, to must have każdego sprzedawcy. Z badania przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że wiadomość … Jak ratować porzucone koszyki? – przykładowy e-mail dla e-commerce
Aby nasze działania marketingowe były skuteczne, musimy stale monitorować i analizować ich efekty. Mierzenie rezultatów kampanii mobile pozwala na optymalizację w zakresie tego niedocenianego kanału dotarcia. W jaki sposób? Udoskonalenia możliwe są dzięki wiedzy o tym, jak na otrzymane wiadomości reagują nasi odbiorcy.
Przyszedł czas, gdy można już śmiało szukać inspiracji na nadchodzący rok. Co będzie modne w email marketingu w sezonie 2019? Szukamy odpowiedzi, jak w najbliższej przyszłości powinien wyglądać skuteczny e-mail — newsletter, który zachęca odbiorców do czytania i reagowania.
Przedświąteczny czas to gorący okres dla każdego e-marketera. Szukamy nowych rozwiązań, by wyróżnić się wśród konkurencji i trafić do naszego odbiorcy. Czy poświęcać więc uwagę tradycyjnym kanałom komunikacji? Wiele firm właśnie raz w roku stosuje klasyczny świąteczny direct mailing, czyli list lub kartkę wysłane pocztą tradycyjną. Czy w dobie prężnie rozwijającego się marketingu internetowego to … Świąteczny direct mailing — czy opłaca się w dobie digitalizacji?
Dobre wykorzystanie zbliżającego się okresu to gratka dla każdego marketera. Przedsmakiem świątecznej gorączki jest już dzień 6 grudnia. Ale to przygotowania do świąt Bożego Narodzenia są prawdziwą ceremonią zakupów. 85% badanych przez serwis Ceneo.pl deklaruje, że będzie kupować prezenty przez Internet [1]. To wielkie wyzwanie dla e-commerce. Jak wyróżnić się i przyciągnąć najwięcej zainteresowanych? Przedstawiamy kilka … Email marketing na święta — dlaczego warto?
Dobry mailing reklamowy jest nowoczesny, przyjazny dla odbiorcy i przede wszystkim — przynosi zamierzony efekt. Jaki jest jego cel? Oczywiście ma on za zadanie zachęcić odbiorców do wykonania określonej czynności: zapisu do newslettera, kupna nowego produktu czy skorzystania z oferty specjalnej. Zastanówmy się, co decyduje o jego skuteczności.
Uzyskaliśmy dane kontaktowe zainteresowanego konsumenta. Poszerzamy naszą bazę, budujemy sieć kontaktów, cieszymy się zainteresowaniem odbiorców. Jednak bez dodatkowych działań wszystkie dotychczasowe starania pójdą na marne. Ponawianie komunikacji z potencjalnym klientem jest elementem tzw. lead nurturing, czyli przygotowania kontaktu — leada do kupna naszej usługi. Bez obaw! Po to właśnie jest automatyczna wysyłka mailingu follow up. Objęcie każdego … Jak zwiększyć sprzedaż dzięki metodzie follow up?
Listopad i grudzień to dwa najbardziej wymagające miesiące dla e-handlu. Klienci pochłonięci przedświątecznym sezonem zakupowym znacznie chętniej odwiedzają wtedy sklepy internetowe, co przekłada się na większą liczbę transakcji i wyższą sprzedaż wśród platform posiadających spersonalizowaną ofertę czy atrakcyjne zniżki dla internautów. Oto najpopularniejsze okazje dla e-commerce, które powinieneś uwzględnić w strategii promocyjnej swojego e-sklepu.
Email marketing mianuje się najskuteczniejszym kanałem marketingu internetowego. Dlaczego? Niemal każdy użytkownik Internetu posiada pocztę elektroniczną, 70% konsumentów preferuje komunikację mailową ze swoimi usługodawcami czy partnerami biznesowymi, a otwieralność wiadomości elektronicznych szacuje się na około 18% [1]. Prócz skuteczności, email marketing charakteryzuje się stosunkowo niskimi nakładami finansowymi, jakie musimy ponieść na starcie. Dzięki temu na … Ile kosztuje email marketing?
Dobry sklep internetowy to przyjemność zakupów. To najkrótsze wyjaśnienie tego, dlaczego użytkownik wybiera akurat ten, nie inny sklep. Cena przestała być głównym elementem decydującym. Klienci natomiast chętniej kupują tam, gdzie mogą liczyć na lepszą obsługę potwierdzoną opiniami innych użytkowników, tam, gdzie żadna funkcjonalność strony nie utrudnia im finalizacji transakcji oraz tam, gdzie sprzedawca traktuje każdego … Skuteczny sklep internetowy w trzech krokach
Email marketing to popularny i efektywny kanał komunikacji. Istotą tych działań jest zawsze mailing reklamowy, czyli wiadomość będąca formą marketingu bezpośredniego. Czy to to samo, co newsletter?