Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Postawiłeś już na email marketing? Teraz czas na optymalizację efektów. Gdy działamy w e-commerce, nasze własne doświadczenia to najlepsza dawka wiedzy. Przyjrzyjmy się więc dotychczasowym efektom kampanii email marketingowych i wyciągnijmy wnioski. Co można jeszcze udoskonalić lub rozszerzyć?
SAREteam
Czy analizowałeś skuteczność swojej kampanii dla e-commerce? Jeśli nie — najwyższy czas to zmienić! Wszystkie nasze działania powinny przynosić określony zwrot z inwestycji, tzw. ROI (Return On Investment). Lecz by koszty przekładały się na wzrost sprzedaży, nie wystarczy już dobry produkt w atrakcyjnej cenie. Obecnie na rynku są tysiące produktów o podobnych właściwościach, więc sprzedaż … Skuteczna kampania e-commerce – tylko od święta?
W czasach tak wielkiego debiutu e-commerce łatwo zapomnieć, że sprzedaż nie zawsze miała miejsce w sieci i wcale nie ma za sobą długiej historii. Dlatego czasem nie pamiętamy o tym, jak wiele praktyk przenieśliśmy wprost z tradycyjnego handlu na rynek internetowy. Jak techniki sprzedaży przekładają się na zautomatyzowany e-marketing?
Sztuczna inteligencja rozpoznaje dokumenty, robot kompletuje elektroniczną teczkę pracowniczą. System rozpoznaje mowę, obrazy i analizuje zachowania, powstaje sztuczna twórczość… To już się stało! Dziś sztuczna inteligencja używana do zwiększenia korzyści biznesowych, już niedługo będzie powszechnie wykorzystywanym standardem. 1-2 października 2018 r. w The Westin Warsaw Hotel, odbędzie się AI & Big Data Congress. Wydarzenie pozwoli skonfrontować … Przyszłość według AI & Big Data Congress
Podczas gdy marketingowcy prześcigają się w wymyślaniu i wprowadzaniu nowych rozwiązań, email marketing ma się całkiem dobrze. Powiedzieć by można, że przechodzi swoiste odrodzenie. Dzięki nowym technologiom maile nie wyglądają już jak te sprzed lat, a nasza komunikacja z odbiorcą pozostaje spersonalizowana przy pełnej automatyzacji działań. Email marketing jest faworytem wśród klientów niezależnie od ich … Poczta elektroniczna – renesans email marketingu
Opadły już pierwsze emocje po wprowadzeniu ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta. Mimo wcześniejszych planów, dokument dotyczy tylko sklepów stacjonarnych, nie dotyka natomiast handlu e-commerce. W miesiącu wejścia ustawy w życie, czyli marcu, było naprawdę gorąco. Sprzeciwiali się sprzedawcy oraz konsumenci, a media wyprzedzały się w newsach i prognozach. Nowe prawo ma jednak … E-commerce w niedziele wolne od handlu
W poprzedniej części artykułu przedstawiliśmy kilka najczęściej popełnianych błędów podczas tworzenia newslettera. Dzisiaj kontynuujemy temat i pokazujemy, czego jeszcze należy unikać, a o czym warto pamiętać wysyłając wiadomości. Pamiętaj, że każdy pozorny drobiazg może zaważyć na konwersji! Sprawdźmy…
Walka o konsumenta w e-commerce toczy się na różnych poziomach. Klient oczekuje od przedsiębiorców znajomości jego potrzeb, intuicyjnych rozwiązań, dopasowanej oferty, ale przede wszystkim: szybkości. Same day delivery to odpowiedź na te oczekiwania. W świecie zakupów internetowych króluje trend natychmiastowych reakcji i płynnej komunikacji. Użytkownicy chcą mieć dostęp do wszystkiego w tej chwili. Do oferty, … Nowość w e-commerce – SAME DAY DELIVERY
Jak tworzyć newsletter, żeby ktoś go czytał? A dlaczego ktoś ma go przeczytać? No właśnie – w pierwszej kolejności ustalmy cel wysyłki newslettera. Czy ma on budować obraz naszej marki w oczach odbiorcy? A może ma pełnić jedynie funkcje promocyjne? Kiedy już odpowiemy sobie na to pytanie, będziemy wiedzieć, jakie treści umieścimy w mailu do … Najczęstsze błędy w newsletterach, cz. I
Skoro opowiedzieliśmy już o kuluarach zakładania sklepu internetowego w poprzednich artykułach, to nadszedł czas na zagraniczną sprzedaż online. Oczywiście w pierwszej kolejności kluczowe będzie poznanie przepisów obowiązujących w innym kraju. Ale po ich analizie obce rynki stają przed nami otworem. Raport firmy DHL Express[1] dowodzi, że po uruchomieniu sprzedaży międzynarodowej przedsiębiorcy mogą liczyć na zysk … Sprzedaż online globalnie? Czemu NIE!
Lead scoring to istotny element działań marketingowych. Każdego z nas cieszy ruch na stronie. Ale czy zawsze wiemy, jaka jest jego realna wartość? Żeby ją poznać, warto podjąć pewien wysiłek i zacząć przyznawać punkty użytkownikom. Lead scoring polega na ocenie potencjalnych klientów pod kątem stopnia zainteresowania naszą ofertą i gotowości do zakupu. Czy warto?
W poprzedniej części przedstawiliśmy nieco danych na temat email marketingu. Dziś pokrewna dziedzina e-commerce w liczbach: marketing automation. Jak wyglądają najświeższe dane i prognozy? Branża rozwija się bardzo dynamicznie, ale udało nam się uchwycić kilka nowości. A może już o tym wiedzieliście? Sprawdźcie sami.
Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych faktów z branży marketingowej. Dzisiaj pierwsza garść statystyk e-commerce, które z pewnością zainteresują każdego przedsiębiorcę.