Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Przyszedł czas, gdy można już śmiało szukać inspiracji na nadchodzący rok. Co będzie modne w email marketingu w sezonie 2019? Szukamy odpowiedzi, jak w najbliższej przyszłości powinien wyglądać skuteczny e-mail — newsletter, który zachęca odbiorców do czytania i reagowania.
SAREteam
Przedświąteczny czas to gorący okres dla każdego e-marketera. Szukamy nowych rozwiązań, by wyróżnić się wśród konkurencji i trafić do naszego odbiorcy. Czy poświęcać więc uwagę tradycyjnym kanałom komunikacji? Wiele firm właśnie raz w roku stosuje klasyczny świąteczny direct mailing, czyli list lub kartkę wysłane pocztą tradycyjną. Czy w dobie prężnie rozwijającego się marketingu internetowego to … Świąteczny direct mailing — czy opłaca się w dobie digitalizacji?
Dobre wykorzystanie zbliżającego się okresu to gratka dla każdego marketera. Przedsmakiem świątecznej gorączki jest już dzień 6 grudnia. Ale to przygotowania do świąt Bożego Narodzenia są prawdziwą ceremonią zakupów. 85% badanych przez serwis Ceneo.pl deklaruje, że będzie kupować prezenty przez Internet [1]. To wielkie wyzwanie dla e-commerce. Jak wyróżnić się i przyciągnąć najwięcej zainteresowanych? Przedstawiamy kilka … Email marketing na święta — dlaczego warto?
Dobry mailing reklamowy jest nowoczesny, przyjazny dla odbiorcy i przede wszystkim — przynosi zamierzony efekt. Jaki jest jego cel? Oczywiście ma on za zadanie zachęcić odbiorców do wykonania określonej czynności: zapisu do newslettera, kupna nowego produktu czy skorzystania z oferty specjalnej. Zastanówmy się, co decyduje o jego skuteczności.
Uzyskaliśmy dane kontaktowe zainteresowanego konsumenta. Poszerzamy naszą bazę, budujemy sieć kontaktów, cieszymy się zainteresowaniem odbiorców. Jednak bez dodatkowych działań wszystkie dotychczasowe starania pójdą na marne. Ponawianie komunikacji z potencjalnym klientem jest elementem tzw. lead nurturing, czyli przygotowania kontaktu — leada do kupna naszej usługi. Bez obaw! Po to właśnie jest automatyczna wysyłka mailingu follow up. Objęcie każdego … Jak zwiększyć sprzedaż dzięki metodzie follow up?
Listopad i grudzień to dwa najbardziej wymagające miesiące dla e-handlu. Klienci pochłonięci przedświątecznym sezonem zakupowym znacznie chętniej odwiedzają wtedy sklepy internetowe, co przekłada się na większą liczbę transakcji i wyższą sprzedaż wśród platform posiadających spersonalizowaną ofertę czy atrakcyjne zniżki dla internautów. Oto najpopularniejsze okazje dla e-commerce, które powinieneś uwzględnić w strategii promocyjnej swojego e-sklepu.
Email marketing mianuje się najskuteczniejszym kanałem marketingu internetowego. Dlaczego? Niemal każdy użytkownik Internetu posiada pocztę elektroniczną, 70% konsumentów preferuje komunikację mailową ze swoimi usługodawcami czy partnerami biznesowymi, a otwieralność wiadomości elektronicznych szacuje się na około 18% [1]. Prócz skuteczności, email marketing charakteryzuje się stosunkowo niskimi nakładami finansowymi, jakie musimy ponieść na starcie. Dzięki temu na … Ile kosztuje email marketing?
Dobry sklep internetowy to przyjemność zakupów. To najkrótsze wyjaśnienie tego, dlaczego użytkownik wybiera akurat ten, nie inny sklep. Cena przestała być głównym elementem decydującym. Klienci natomiast chętniej kupują tam, gdzie mogą liczyć na lepszą obsługę potwierdzoną opiniami innych użytkowników, tam, gdzie żadna funkcjonalność strony nie utrudnia im finalizacji transakcji oraz tam, gdzie sprzedawca traktuje każdego … Skuteczny sklep internetowy w trzech krokach
Email marketing to popularny i efektywny kanał komunikacji. Istotą tych działań jest zawsze mailing reklamowy, czyli wiadomość będąca formą marketingu bezpośredniego. Czy to to samo, co newsletter?
Skuteczny email marketing bez testowania wiadomości przed wysyłką oraz wnikliwej analizy dotychczasowych działań nie istnieje. Na szczęście mamy odpowiednie narzędzia do testów oraz tworzenia raportów z kampanii. Jak umiejętnie je wykorzystać i na co zwrócić uwagę? Przybliżamy kilka podstawowych danych, których analiza wyniesie nasze wysyłki na wyższy poziom.
Wyskakujące okienka mają swoich zwolenników i przeciwników. Bądźmy jednak obiektywni. Jakie efekty przynoszą działania z okienkami pop up? Tracimy czy zyskujemy potencjalnych klientów? Czy bardziej irytują one odbiorców, czy też zachęcają do pozostawienia swoich danych? Zastanówmy się, o czym należy pamiętać, projektując skuteczny pop up.
Prowadzisz firmę w internecie? Chcesz zwiększyć efektywność sprzedaży? Chciałbyś, aby Twoja strona sprzedawała, a newsletter i mailing były czytane przez Twoich klientów? Jeśli przynajmniej na jedno z pytań odpowiedziałeś TAK, koniecznie spotkaj się z nami 7. listopada podczas Targów eHandlu w Warszawie!
Okienka web push to świetny i nowoczesny sposób na komunikację z klientami. Dzięki wygodnym ustawieniom sprawdzają się w niemal każdym biznesie e-commerce. Bo wszyscy klienci cenią sobie dopasowaną komunikację z ulubionymi firmami. Czy można robić to jeszcze lepiej?