Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Ostatnio poruszyliśmy temat automatyzacji marketingu w biznesie. Raport 17. edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej obejmował między innymi to zagadnienie. Okazało się, że jeszcze wielu specjalistów nie korzysta z możliwości, jakie daje marketing automation.
Magdalena Niedobecka
Nie zawsze byłeś właścicielem e-commerce. Zanim zdecydowałeś się na dołączenie do e-sprzedawców sam także kiedyś „podróżowałeś” po różnych sklepach. Jednak zanim do nich dotarłeś, potrzebowałeś wskazówek i szlaków. Potem pewnie zwróciłeś uwagę na różne aspekty jego funkcjonowania – od zawartości oferty, przez szybkość działania strony, po komunikację transakcyjną… Jakie masz wspomnienia z Twoich customer journeys?
E-mail to jeden z najczęściej wykorzystywanych kanałów komunikacji z klientem. Dzięki niemu skutecznie możemy docierać z personalizowanym przekazem do konkretnej grupy docelowej. Dziś jednak odbiorcy naszych wiadomości uważniej patrzą na e-maile, które przychodzą na ich skrzynki, a providerzy programów i serwisów pocztowych chronią użytkowników, stawiając pułapki na spamerów, czyli tzw. spam trapy.
Czy wiesz, że w Polsce działa ok. 40 tys. sklepów internetowych? Nasz rodzimy rynek jest zatem jednym z większych i najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Spójrz na te dane jednak z punktu widzenia właściciela e-commerce – konkurencja jest ogromna i jeśli chcesz w morzu sprzedaży internetowej wypłynąć na właściwy kurs – musisz … Nie musisz być piękny i kreatywny – jakie maile wysyłać w e-commerce?
Sposób komunikacji i obsługi klientów przez firmy zdecydowanie różni się od tego co było, chociażby 10 lat temu. Wtedy e-commerce w Polsce dopiero raczkował, a Polacy nieufnie podchodzili do zakupów w sieci – jeśli chcieli dowiedzieć się czegoś więcej o sprzedawcy lub produkcie, to chętniej dzwonili do firm po więcej informacji – niż wysyłali e-maila.
Osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii komunikacji marketingowej muszą znać i operować wieloma skrótami, które są kluczowe w ich pracy, szczególnie w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych. Wśród nich, najczęściej używane i analizowane są następujące: OR – Open Rate – wskaźnik otwarć wiadomości.
Z powodu pandemii wiele biznesów musiało odrobić szybką lekcję z digitalizacji i przenieść swoją sprzedaż do sieci. Z perspektywy upływającego czasu to bardzo dobra decyzja – dziś rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, ponieważ zmieniły się nawyki zakupowe Polaków, którzy coraz chętniej robią zakupy w internecie.
Jak rozmawiasz ze swoim klientem? Jak często do niego mówisz? Czy Twój klient Cię słucha? I finalnie, czy Twoja komunikacja email marketingowa z klientem jest skuteczna?
Kończymy już nasz autorski cykl (nie)bezpiecznych czwartków z SARE. Podczas blogowych spotkań poruszaliśmy różne tematy. Od tworzenia bezpiecznych haseł i rozpoznania ataku hakerskiego, przez listę sposobów na zachowanie minimum bezpieczeństwa w sieci, po metody zachowania prywatności podczas przeglądania Internetu.
Pokaż mi swoją przeglądarkę, a powiem Ci kim jesteś. Pozostać anonimowym w sieci jest bardzo trudno. Można skusić się na stwierdzenie, że dzisiaj jest to wręcz niemożliwe. Pozostaje nam jedynie pogodzić się z tym i ograniczyć do minimum dostęp do informacji o nas, którymi dzielić się po prostu nie chcemy. Jak to zrobić? Dziś właśnie … Twoje zachowanie wyryte na kartach… historii
Branża e-commerce rozwija się w niesamowitym tempie. Pod koniec 2020 roku w Polsce było już 40 tys. zarejestrowanych sklepów internetowych (Bisnode). Trwająca pandemia spowodowała decyzję o przeniesieniu wielu biznesów do Internetu, co z kolei wpłynęło na wzrost konkurencji i istną walkę o klienta. Dlatego wiele firm dwoi się i troi, aby pozyskać nowych klientów oraz pozostać … Do rozbudowania bazy jeden kod, jeden jedyny kod i… coś więcej!
Kalendarz jest pełen ważnych dat i wydarzeń, które stają się kolejnymi inspiracjami dla każdego marketera. Już wkrótce święto wszystkich pań. Doskonała okazja na komunikację z Twoimi klientami.
Pewnie pomyślisz, że ten problem Cię nie dotyczy, bo przecież zabezpieczasz swój komputer czy smartfon silnym hasłem. Wiesz także, czym jest phishing i używasz oprogramowania antywirusowego zarówno prywatnie, jak i w swojej firmie.