Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

„Przesyłka do rąk własnych” – storytelling dla marketerów i nie tylko!

storytelling - przesyłka

Spis treści

Przesyłka do rąk własnych to pierwsza w Polsce historia kryminalna wykorzystująca rozwiązania technologiczne z zakresu automatyzacji zarządzania komunikacją. Opowiadanie jest podane zarówno w formie audiobooka jak i e-booka. 

E-commerce nabiera tempa

Trzech na czterech polskich internautów kupuje regularnie online. Zamówione towary podróżują z odległych zakątków świata zamknięte w ogromnych kontenerach. Następnie przesyłki trafiają do automatów paczkowych albo do rąk własnych dostarczone przez kurierów, których rozpoznajemy już z twarzy. 

Częścią złożonego łańcucha komunikacyjnego jest komunikacja między jego najważniejszymi uczestnikami – sprzedawcą i klientem. To nasza domena, zwłaszcza część odpowiedzialna za komunikację mailową i automatyzację marketingu, którą w SARE zajmujemy się od kilkunastu lat. 

Edukacja marketerów poprzez storytelling

Edukacja rynku wpisana jest w naszą działalność od początku – wszak to także komunikacja. W tym roku postanowiliśmy poszukać nowej konwencji – postawić na format, który nie skupia się tylko na czystej informacji, ale jest nośnikiem emocji i jednocześnie źródłem przyjemności. Rozwiązaniem naszego równania z kilkoma niewiadomymi okazał się storytelling

Jako że najbardziej angażujące są historie kryminalne, nie mieliśmy wątpliwości, w jakim kontekście umieścimy motyw dotyczący e-mail marketingu i jego automatyzacji. Kryminał to gatunek, który rządzi się swoimi prawami, jest osadzony w rzeczywistości, ale pozostawia jednocześnie duże pole do eksperymentu. 

Tak narodziła się historia kryminalna Przesyłka do rąk własnych z podinspektorem Orłem w roli głównej. Bohater podąża tropem mordercy, który zostawia cyfrowe ślady. Opowiadania przygotowaliśmy siłami własnymi zespołu SARE, traktując je jako wyzwanie, ciekawe doświadczenie, ale również jako eksperyment komunikacyjny. 

POBIERZ HISTORIĘ

Rozwiązania marketing automation jako milczący bohater

Częścią komunikacji jest marketing automation, postrzegany często jak czarna skrzynka, ale ze swej natury podobny jest do języka programowania. To zestaw procesów i działań, które zarządzają internetową komunikacją w inteligentny sposób, reagując na potrzeby klienta. Czyniąc marketing automation milczącym bohaterem naszej opowieści, chcemy pokazać, że każdy konsument korzysta z jego możliwości – często nie zdając sobie z tego sprawy.

Aby nadać historii przyjazny charakter, zdecydowaliśmy, że oprócz e-booka przygotujemy również audiobook. Tekst przeczytała Urszula Morga, która jak się okazało, jest mieszkanką miasta, w którym toczy się nasza opowieść kryminalna. Przypadek? 

POBIERZ HISTORIĘ

Historie są domeną wyobraźni, a gdzieś głęboką w niej kiełkują, rodzą się i dojrzewają pomysły, aby w końcu ujrzeć światło dziennie. Takich pomysłów życzymy naszym partnerom biznesowym.

 

POBIERZ HISTORIĘ

 

 

 

Model PESO
Poprzedni

Osiągnij cel swojej podróży dzięki PESO – czyli jak dobrze zaplanować dystrybucję treści?

Następny

Mailing na Święta — inspiracje i protipy

mailing świąteczny