Automatyzacja e-mail marketingu – wiadomości follow up

Pozyskanie danych kontaktowych Klienta to dopiero połowa sukcesu. Kluczem do zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki jest właściwe ich wykorzystanie. Jednym z ważniejszych działań w tym obszarze jest automatyzacja marketingu poprzez przygotowanie i wysyłkę wiadomości follow-up.

 

» Czytaj dalej

SAREhub i SARESystem w Programie Partnerskim Revhuntera

SAREhub to przede wszystkim intuicyjne narzędzie marketing automation, którego zadaniem jest usprawnienie procesów sprzedażowych. System SAREhub zwiększa konwersje, a także podnosi sprzedaż, dzięki gotowym scenariuszom kampanii. By oferować swoim klientom jeszcze bardziej kompleksowe rozwiązania wchodzimy właśnie w kooperacje z platformą email retargetingową, działającą na bazach zewnętrznych, czyli Revhunterem.

 

» Czytaj dalej

E-mail i marketing automation – zachęć użytkownika do poznania Twojej oferty

Życie części społeczeństwa już jakiś czas temu przeniosło się w dużej mierze do sieci. Nie tylko pracujemy za jej pośrednictwem czy szukamy w niej rozrywki, ale – co najistotniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców – robimy zakupy i szukamy usługodawców. Stąd niezwykle ważne jest, by odpowiednio wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi i zachęcić klientów do zapoznania się z ofertą sklepu. Takimi narzędziami dysponują także SAREsystemSAREhub – systemy do e-mail marketingu oraz marketing automation.

» Czytaj dalej

Realizuj kompleksowe kampanie, wykorzystując SAREsystem i SAREhub

Skuteczna komunikacja to taka, która nie tylko dociera do odbiorcy, ale jest też zrealizowana odpowiednim kanałem. Ponadto w łatwy sposób może zostać uzupełniona o dodatkowe działania. Dzięki systemom SARE i SAREhub zrealizujesz kompleksowe kampanie, wykorzystując różne kanały dotarcia do wszystkich osób, które zainteresują się Twoją działalnością.

» Czytaj dalej

Lockdown Twoich klientów — wykorzystaj go do budowy bazy e-mailowej

Czas kwarantanny możemy przesiedzieć, zastanawiając się nad przyszłością i kurczącymi się budżetami lub działając. My oczywiście stawiamy na rozwój! Właśnie teraz, gdy użytkownicy spędzają w sieci więcej czasu, mamy okazję prezentować się nowym odbiorcom i przyciągać ich do siebie z wykorzystaniem e-mail marketingu. Jak wykorzystać lockdown klientów do budowy bazy e-mailowej? 

» Czytaj dalej

Restauracja w Internecie — aplikacja do zbierania zamówień

Funkcjonowanie gastronomii w sieci ma wiele odsłon. Gdzie szukają nas nasi klienci? Serwisy z jedzeniem, strona www restauracji widoczna w wyszukiwarce, media społecznościowe — wszystko to może okazać się istotnym elementem wspierającym sprzedaż na wynos. Teraz możemy pójść o krok dalej! Stworzyliśmy narzędzie, które wspiera sprawną obsługę klienta od prezentacji oferty, poprzez przyjęcie zamówienia, aż po analizę statystyk ze sprzedaży. Mowa o aplikacji mobilnej dla Twojej restauracji!

» Czytaj dalej

#Zostańwdomu i skutecznie skontaktuj się z klientem

Z racji przymusowej izolacji od świata zewnętrznego, więcej czasu spędzamy online –
przeglądając serwisy społecznościowe, ale również na zakupach, w poszukiwaniu usług czy
planowaniu przyszłości na czasy po zakończeniu epidemii. Dla przedsiębiorców to idealny
moment, by wykorzystać go na powiększenie bazy odbiorców komunikatów. Jak? Dzięki
mądrze poprowadzonej komunikacji oraz narzędziom, które dostarcza SAREsystemSAREhub.

» Czytaj dalej

Marketing automation w dobie kwarantanny

Jak branża e-commerce zareagowała na koronawirusa? Jakie skutki kwarantanny obserwujemy w pierwszych tygodniach jej trwania i co będzie dalej? Jak w tym wszystkim najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia, w tym marketing automation? Każdy z nas zadaje sobie wiele pytań dotyczących obecnej nietypowej sytuacji. Zebraliśmy kilka wskazówek, które na ten moment mogą okazać się przydatne dla każdej firmy działającej w sieci oraz dla tych, które przygotowują się na wdrożenie takich działań.

» Czytaj dalej

3 sprawdzone scenariusze kampanii na walentynki

Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc walentynki niezależnie od naszej branży! To doskonały pretekst do zorganizowania dodatkowej promocji służącej rozbudowaniu bazy klientów, budowaniu relacji z obecnymi odbiorcami, a także podniesieniu sprzedaży.

» Czytaj dalej

Lead nurturing — buduj relacje dzięki automatyzacji

Klasyczny lead nurturing polega na przeprowadzaniu potencjalnego klienta przez kolejne etapy jego ścieżki zakupowej: od wzbudzenia potrzeby, poprzez edukowanie i prezentowanie poszczególnych wariantów oferty, aż po ostateczny wybór produktu i finalizację transakcji. W e-commerce nieustannie poddajemy temu procesowi naszych e-konsumentów, by z sukcesem doprowadzać ich do świadomego zakupu, po którym z chęcią powrócą do naszego sklepu. Po takiej transakcji rozpoczynamy lead nurturing powtórnie, by budować trwałe relacje z odbiorcami.

» Czytaj dalej

Zakupy online zależą od wieku kupującego – wnioski z raportu „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie. Takie dane potwierdza także raport „Klikasz i kupujesz” wydany przez Digitree Group S.A. Badanie przeprowadzone zostało przez BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe na próbie 1000 respondentów, w sierpniu 2019. Raport analizuje preferencje zakupowe Polaków z uwzględnieniem podziału na generację X (39-54 lat), Y (24-38 lat), Z (18-23). Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online, jednak to, co jest punktem wspólnym to ogólny wzrost świadomości i wyedukowanie e-klienta. Tendencję tę widać bez względu na wiek.

» Czytaj dalej

Czas to pieniądz — czyli jak mieć i klientów, i czas z marketing automation

Wraz z rozwojem biznesu e-commerce rosną potrzebne do jego prowadzenia nakłady. Przychodzi moment, kiedy nie jesteśmy w stanie samodzielnie obsłużyć tylu klientów, ilu przynosi nam nasza działalność. Aby nie ograniczać potencjału swojej firmy, to najlepszy czas na rozważenie wprowadzenia marketing automation. Dzięki automatyzacji procesów sprzedaży jesteśmy w stanie otoczyć właściwą opieką wszystkich, którzy trafią do naszego lejka zakupowego. Przyjrzyjmy się procesom, w jakich wyręczy nas system do marketingu automatycznego.

» Czytaj dalej

Jak skutecznie sprzedawać w internecie — 6 sprawdzonych sposobów

Nie jest tajemnicą, że nasza oferta oraz obsługa w sieci muszą nadążać za oczekiwaniami użytkowników. Tylko bieżąca obserwacja rynku e-commerce pozwala analizować i odkrywać istotne dla e-konsumenta kwestie. Wyjście naprzeciw tym potrzebom może zdecydować o naszym sukcesie. Prezentujemy 6 sprawdzonych sposobów na skuteczną sprzedaż w internecie: od tworzenia relacji z odbiorcami, poprzez budowanie spójnego doświadczenia konsumenta dzięki strategii omnichannel, aż po ciekawe akcje promocyjne.

 

» Czytaj dalej

Strategia omnichannel — połącz sprzedaż online z offline!

Nie od dziś mówi się o potrzebie wprowadzania strategii omnichannel do działań marketingowych oraz sprzedażowych w różnorodnych sektorach gospodarki. Wielokanałowe postrzeganie biznesu konieczne jest wszędzie tam, gdzie po drugiej stronie staje świadomy odbiorca. A ten jest już praktycznie wszędzie.

» Czytaj dalej

Mikołajkowy up-selling – czyli jak sprzedać więcej prezentów?

Up-selling to strategia sprzedaży, która polega na podwyższeniu wartości poszczególnych produktów w koszyku zakupowym klienta, a w efekcie zwiększaniu wartości całego zamówienia. Korzystamy z niej wtedy, gdy klient interesuje się produktem lub złożył wstępne zamówienie, ale nie sfinalizował jeszcze transakcji. Wychodzimy więc od wybranego już towaru podstawowego, by zaproponować klientowi coś o wyższych parametrach, większej liczbie funkcji czy wyższej klasie. Jak wykorzystać tę strategię z okazji zbliżających się mikołajek?

» Czytaj dalej

Znajdź gorącego leada i nadawaj punkty lead scoring

Każdy sprzedawca cieszy się z ruchu w swoim sklepie. Im więcej klientów wie o naszych usługach, im więcej użytkowników odwiedza naszą witrynę i im więcej internautów interesuje się naszymi produktami — tym lepsze będą efekty naszej sprzedaży. Jednak czy sprawdza się to w 100%? Oczywiście, duży ruch najczęściej proporcjonalnie zwiększa liczbę sfinalizowanych transakcji – zgodnie z regułą Pareto: 20% klientów może przynieść naszej firmie 80% zysków. Dlatego, by nie tracić energii na niezdecydowanych klientów stosujemy lead scoring. Z jego pomocą dzielimy użytkowników według poziomu ich zainteresowania naszymi usługami i sprzedajemy je tym, którzy są gotowi do zakupu.

» Czytaj dalej

Jak usprawnić lejek sprzedaży przy pomocy marketing automation?

Lejek sprzedaży w e-commerce to droga, którą prowadzimy nowego leada przez kolejne etapy, kierując go do finalizacji transakcji. Kroki te mogą różnić się w zależności od danego biznesu, przyjętej strategii czy aktualnych celów firmy. Jednak nadrzędnym celem każdego przedsiębiorstwa jest zawsze sprzedaż określonych usług czy towarów. I do tego ostatecznie mają prowadzić nasze lejki sprzedażowe. Warto więc pracować nad ich udoskonalaniem.

» Czytaj dalej

Marketing automation. Oczekiwania vs rzeczywistość

Na temat marketing automation powstało wiele artykułów, poradników oraz szkoleń. Naturalnie narosło wokół tego zagadnienia również mnóstwo mitów czy wyobrażeń, które w zderzeniu z rzeczywistością mogą być przyczyną rozczarowania u marketerów, stawiających pierwsze kroki w świecie automatyzacji. Rozprawmy się z nimi już na początku, by później w pełni korzystać z możliwości naszego systemu!

» Czytaj dalej

Personalizacja w praktyce — co analizować, by być bliżej użytkownika?

Wraz z rozwojem digital marketingu obserwujemy też rosnący trend personalizacji, szczególnie w komunikacji. Nie zawsze jest ona możliwa, dotyczy to głównie sfery offline. Jednak w świecie Internetu, zbieranie i wykorzystywanie informacji na temat użytkowników jest o wiele prostsze i praktycznie w 100% możliwe, a tworzenie dedykowanych przekazów reklamowych jest na porządku dziennym! Treści szyte na miarę już od kilku lat królują na rynku e-commerce [1]. 

» Czytaj dalej

Jak działa marketing automation? 5 przykładów

Liczba firm, które korzystają z marketingu automatycznego, stale rośnie. Nie wszystkie jednak w pełni wykorzystują potencjał, jaki drzemie w tych narzędziach! Z czego to wynika? Przez pośpiech, niedoinformowanie czy przeoczenie pewnych funkcji, marketerzy sami ograniczają swoje możliwości do niezbędnego minimum. Tracą okazję, by wynieść się na wyżyny obsługi oraz sprzedaży w sieci. Zebraliśmy dla Was 5 sposobów wykorzystania marketing automation w praktyce, które pozwolą Wam podnieść swoje kompetencje.

» Czytaj dalej