Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Karma wraca? TAK, ale z DHL tylko ta dobra. Wstęp do case study

case_dhl_dobraKarma

Spis treści

Kochamy akcje, które mają na celu zrobić coś dobrego dla innych – tych którzy dają głos, ale tak naprawdę go nie mają. Od 18 października, nasz Partner biznesowy – DHL Parcel Polska – rozpoczął inicjatywę dla czworonogów w szczytnym celu i o wspaniałej nazwie: DOBRA KARMA WRACA.

O co chodzi?

DHL postanowił wesprzeć dwa wybrane schroniska dla zwierząt: Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt oraz Schronisko dla Zwierząt w Łodzi. W ramach akcji DOBRA KARMA WRACA, Partnerzy DHL – znane i lubiane e-sklepy oferujące karmę i akcesoria dla zwierząt –  przygotowali zniżki na produkty dla czworonogów. Dołączyć do akcji może każdy właściciel pupila, ale także osoby, które po prostu chcą pomóc zwierzakom w potrzebie.

Jak to zrobili?

Nasz Partner zwrócił się do nas z zadaniem okodowania dedykowanego landing page’a. Po omówieniu założeń i celów, nasz zespół programistów rozpoczął prace nad zbudowaniem landing page’a, poprzez który można zgłaszać się do akcji. Osoby, które chcą skorzystać z 50% zniżki na przesyłkę paczki do schroniska, wpisują w formularzu umieszczonym na stronie https://karma.paczking.pl/ swój adres email. 

case study dhl

 

Po wysłaniu formularza, SAREsystem uruchamia wysyłkę automatycznej wiadomości z prośbą o potwierdzenie adresu email (zasada double opt-in). To działanie zgodne z wymogami RODO, które daje pewność, że w bazie znajdują się adresy tylko o dobrej jakości. Po potwierdzeniu adresu, skrypt SAREsystem generuje indywidualny kod rabatowy, który można wykorzystać podczas wysyłki paczki do schroniska. Akcja jest promowana omnichannelowo

Nasz zespół, oprócz zbudowania landing page, zajął się także kodowaniem mailingu informującego o akcji oraz wiadomości email z treścią dynamiczną, zawierającej wspomniany wcześniej kod rabatowy, wysyłany do osób biorących udział w akcji.

case study DHL SARE

Jak wziąć udział w akcji?

Wystarczy, że wejdziesz na stronę https://karma.paczking.pl/ i wypełnisz formularz. Możesz skorzystać z oferty Partnerów akcji, robiąc zakupy w ich sklepach, albo samodzielnie skomponować paczkę. Wrzucisz do niej np. karmę dla czworonogów, obroże, smycze, zabawki – nawet te rzeczy, które nie są już potrzebne Twojemu pupilowi.

Akcja trwa do 31 października 2021. O jej wynikach powiemy więcej już niebawem. Stay tuned 😊

Wspieramy i pomagamy! 

 

 

 

last_chance_email
Poprzedni

Zanim będzie za późno. Email ostatniej szansy – last chance email

Następny

Let’s get it started! 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej rusza właśnie teraz

badanie