Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
One small step for man, one giant leap for mankind. Słynne słowa Armstronga o małym kroku do zrobienia czegoś wielkiego, znajdują odzwierciedlenie również w obszarze skalowania biznesu. W tym przypadku, takim „small step’em” mogą być powiadomienia webpush dostępne w SAREsystem. Sprawią one, że zaangażowanie Twoich odbiorców się zwiększy, co w przyszłości pozytywnie wpłynie na konwersję.
Magdalena Niedobecka
Przed Tobą Black Friday i Cyber Monday. W 2020 roku co czwarty Polak wydał w tym czasie niemal pół tysiąca złotych! Wykorzystaj system do email marketing automation na maxa i dobrze przygotuj się na najgorętszy wyprzedażowy czas w roku!
Tradycji stało się… pełnoletność! Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzamy już po raz 18. Wspólnie z naszym Partnerem, firmą BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym, przyjrzymy się zmianom i nowym trendom związanym z korzystaniem z poczty email wśród użytkowników Internetu.
Kochamy akcje, które mają na celu zrobić coś dobrego dla innych – tych którzy dają głos, ale tak naprawdę go nie mają. Od 18 października, nasz Partner biznesowy – DHL Parcel Polska – rozpoczął inicjatywę dla czworonogów w szczytnym celu i o wspaniałej nazwie: DOBRA KARMA WRACA.
Działasz w marketingu, prowadzisz różnorakie kampanie reklamowe, korzystasz z różnych kanałów, aby trafić do nowych użytkowników i utrzymać tych lojalnych, ale także aktywizować pasywnych? Świetnie! Dziś zaprezentujemy Ci sposoby i przykłady emaili ostatniej szansy, tzw. last chance email – czyli takie wiadomości, które wywołują u odbiorcy poczucie, że omija go coś naprawdę wyjątkowego.
Prowadzenie własnej firmy w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie. Konkurencja jest przecież ogromna, zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes online. Aby ją wyprzedzić, potrzebujesz nienagannej strategii działań marketingowo-sprzedażowych, która skupia się na dogłębnym poznaniu konsumentów i umiejętności przewidywania ich kolejnego ruchu.
Czym byłby e-commerce bez e-mail marketingu? Niczym… niczym Szybcy i wściekli 9 bez Vin’a Diesel’a – po prostu nie miałby sensu. Dobrze przemyślana strategia marketingowa przyniesie wiele korzyści KAŻDEMU BIZNESOWI. Newslettery pomagają rozwijać świadomość marki, budować wiarygodność i nawiązywać relacje z klientem. Komunikacja mailingowa jest także doskonałym sposobem na generowanie leadów, napędzanie sprzedaży w e-commerce … E-mail marketing + e-commerce = Best Friends Forever ❤
Działając jako marketer, handlowiec, opiekun klienta (często w jednej osobie) – na pewno nie raz czułeś się sfrustrowany tym, że Twoja komunikacja, którą wysyłasz do swoich odbiorców, pozostaje bez echa.
Opinie klientów są jak złoto w biznesie. Badając satysfakcję z usług, firmy chcą móc dawać z siebie więcej, umacniać pozycję na rynku, w tych (bądź co bądź) niepewnych czasach. Dlaczego? Po to, abyś Ty, jako właściciel swojej firmy, mógł być spokojny o swój biznes. Najlepszym źródłem wiedzy o tym, czy potrzeby Twoich klientów są zaspokajane … Bo zależy nam na Twojej opinii – klientocentryczność a badania ankietowe w email marketingu
Jako marketer starasz się, aby Twoja marka przyciągała coraz więcej odbiorców, Twoje działania email marketingowe pobudzały zaangażowanie, a Twoje treści były szeroko share’owane w sieci. Z takimi działaniami ściśle wiąże się z dostarczalność Twoich maili.
Transformacja, reinkarnacja, (r)ewolucja – mówiąc o email marketingu i jego znaczeniu dzisiaj możemy określić jego rolę właśnie tak. Email marketing przeżył swoje gorsze czasy, kiedy to był wysyłany masowo, bez grama personalizacji, często traktowany jako spamerskie działanie. Dziś natomiast mówimy o jego (r)ewolucji. Dlaczego nadal warto inwestować w email marketing i dlaczego jest uznawany jako … Trzy twarze email marketingu – o kluczowych rolach emaila
Temat bezpieczeństwa w sieci… Nuuuda, przecież to Ciebie nie dotyczy… Jesteś ostrożny, starasz się nie klikać w podejrzane linki, masz różne hasła w każdym miejscu, złożone z co najmniej 12 znaków. Korzystasz z oprogramowania antywirusowego, etc…
Generowanie leadów – jedno z najważniejszych działań każdego marketera. W każdym materiale musi być miejsce na zachęcenie Twojego odbiorcy do działania i kliknięcia – czy to na stronie internetowej, reklamie display, czy też w mailingu.