Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
6. Cierpliwością i pracą ludzie się bogacą. Co za dużo to nie zdrowo. Nic w nadmiarze. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Po prostu nie wysyłaj za dużo. To mądrość sama w sobie.
Katarzyna Ugorowska
Masz bazę kontaktów, nowe oferty i narzędzia do email marketingu w ręce, ale nie wiesz jak to wszystko połączyć, żeby było skutecznie? To co znajdziesz poniżej, to nie jest kompletny zestaw złotych rad, nie jest to okrągła „piętnastka” sposobów na idealną kampanię email marketingową. Ale przeczytaj kilka informacji, może któraś okaże się TĄ, której szukałeś?
Przez dwa miesiące podróżowaliśmy po Polsce z nowym cyklem warsztatów z zakresu efektywnej sprzedaży. Godziny rozmów z przedstawicielami e-commerce i marketingu, pozwoliły nie tylko na lepsze poznanie potrzeb rynku, ale przede wszystkim poznanie ludzi z branży.
Mówi, że zaczynał biznes wraz z narodzinami polskiego Internetu. Dodaje też, że dziecinnego zamiłowania do budowy z klocków nigdy nie stracił. Zmieniły się tylko klocki. O budowaniu biznesu w świecie nowych technologii opowiada nam Tomasz Pruszczyński, współzałożyciel i prezes SARE.
1. Unikalność formuły W tym podsumowaniu warto zacząć od tego co nas wyróżnia, czyli od formy. Każde nasze spotkanie zaczynamy pracą w grupach, gdzie uczestnicy mają okazję się poznać i razem określić pierwsze bariery w komunikacji i e-commerce. Podczas wydarzenia przeplatamy zagadnienia czysto prelekcyjne z warsztatami i mimo ograniczonego czasu, staramy się zaangażować każdego z … Warsztaty ESS są na półmetku!
Drogi Kliencie! Jeśli masz w swojej bazie adresy, które wyglądają jakby należały do tej samej osoby wiedz, że tak właśnie jest! Szczególnie, jeśli prowadzisz właśnie akcję promocyjną na swoje produkty lub usługi. Bądź zatem świadom, co wysyłasz do Klienta, a co rzeczywiście miało do niego trafić.
Dziś na tapetę wezmę temat, który właśnie z wartościami edukacyjnymi chce być kojarzony, czyli reklama natywna. Większość e-mail marketerów upatruje w „content marketingu” – marketingu treści, nowego SEO.
SARE to nie tylko bowiem narzędzie do wysyłki e-maili czy komunikacji. To przede wszystkim platforma możliwości i… oszczędności. I o tym drugim aspekcie dziś będzie mowa. Dzisiejszy marketing zazwyczaj skupia się na mnogości narzędzi, na ich funkcjonalności, a docelowo monetyzacji klientów. Podąża również za trendami, co jest zupełnie naturalne.
Zmiany w mediach społecznościowych. W ostatnich miesiącach Facebook wsłuchał się w głosy użytkowników i rozpoczął ograniczanie zasięgu organicznego dla profili firmowych. Statusy, zdjęcia czy filmy video będą z coraz mniejszą częstotliwością trafiać do odbiorców poprzez funkcję „Aktualności”.
Na to i wiele innych pytań odpowiada badanie przeprowadzone przez firmę Deloitte. Już po raz szósty sprawdzano co i dlaczego decyduje o wydatkach Polaków w tym okresie. Zapraszamy do zapoznania się z naszym krótkim podsumowaniem.
Salelifter (Grupa SARE SA), spółka specjalizująca się w marketingu efektywnościowym przeprowadziła analizę 98 tys. formularzy kontaktowych. Celem było sprawdzenie najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników pozostawiających swoje dane do dalszego kontaktu. Analiza została wykonana z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Expectus.
Tymczasem w e-commerce efektywność kosztowa jest szczególnie istotna, dlatego warto podążać za trendami i wykorzystywać coraz to nowsze możliwości oferowane przez systemy do e-mail marketingu. Aby wskazać właściwą drogę, krótko opiszę najważniejsze trendy:
Mimo, że od kilku lat widoczna jest tendencja zmniejszania się liczby otrzymywanych wiadomości typu spam (raport z 10. edycji badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE), ciągle mamy z nimi do czynienia w naszych skrzynkach pocztowych.