
Spis treści
CEL KAMPANII
• zaangażowanie klientów jako ambasadorów marki;
• zwiększenie liczby leadów koszyka zakupowego klienta;
• stworzenie narzędzia do behawioralnej wysyłki mailingowej, opartej na …szczegółowej analizie ścieżki zakupowej klientów.

GRUPA DOCELOWA

REALIZACJA

MECHANIZM I NARZĘDZIA
Endo. W zamian za polecenie newslettera otrzymywali

20% zniżki na zakupy, dodatkowo mogli ofiarować
znajomym 10% rabatu, kiedy oni polecali na
konkursowym LP. Zaplanowano dodatkową
nagrodę- bon na zakupy w sklepie Endo
dla osoby, która najwięcej razy
poleci konkurs.
2. Landing page konkursowy umożliwił
wpisywanie adresów i podarowanie
rabatów 10%. Działanie zostało połączone
z bazą, co pozwoliło na bieżąco kontrolę
czy dany adres znajduje się w bazie, czy nie.
Nieskończona ilość pól do adresów,nie ograniczała
użytkowników we wpisywaniu polecanych adresów.
3. Mailing z zaproszeniem. Mail z zaproszeniem do udziału w grze do osoby wpisanej w pole na landing page, był wysyłany automatycznie a jego treść była spersonalizowana. Każdy odbiorca mógł zobaczyć polecający go adres.
4. Mailing z kodem rabatowym. Podobnie jak w mailingu z zaproszeniem, mail z.kodem rabatowym wysyłany był automatycznie wraz z spersonalizowaną treścią. Każda kolejna osoba, która trafiała do bazy miała możliwość grania o główną nagrodę polecając kolejnych znajomych, a możliwość odebrania kodu 10% zniżki kod wysyłany był jednocześnie na maila.
EFEKTY
• Open rate- 17.5%
• Łącznie 37 522 nowych adresów – 44.5% (ponad 20 tys. więcej niż zakładany cel)
• Powiązanie 8 543 danych historycznych klientów sklepu na potrzeby rozwoju systemu wysyłek behawioralnych (tylko w czasie trwania akcji)