Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
„Spółka SARE to znakomity przykład, że można wejść w wielki świat, również giełdowy” – powiedział podczas wręczenia nagrody prezydent Rybnika Piotr Kuczera.
SAREteam
15 lutego mija rok od debiutu Grupy Kapitałowej SARE na głównym parkiecie GPW. Jak zrodził się pomysł na stworzenie SARE, dokąd zaprowadził i co jeszcze przed nami?
Większość internautów nie wie, co tak naprawdę dzieje się z ich danymi (również osobowymi), które podają w internecie. Przez naszą nieuwagę i niewiedzę możemy stać się ofiarami cyberprzestępczości i handlu danymi. Przykłady możemy odnaleźć w niemal każdej branży.
Właśnie opublikowaliśmy Strategię Korporacyjną Grupy Kapitałowej SARE na lata 2017-2019. Przed nami intensywny czas, w którym planujemy skupić się na zapewnieniu naszym klientom wzrostu sprzedaży poprzez efektywne innowacje w segmencie digital marketingu oraz mobile.
CEL KAMPANII Konkurs endo to kampania przygotowana z myślą o rozbudowaniu i.weryfikacji bazy adresów e-mail oraz co ważniejsze, stworzeniu narzędzia do behawioralnej wysyłki mailingowej, opartej na szczegółowej analizie ścieżki zakupowej klientów największego sklepu internetowego w kategorii dziecięcej w Polsce. SARE zapewniło zaplecze programistyczne w kampanii, której koncepcję przygotowała Agencja Up. Konkurs został przeprowadzony w dniach … Konkurs „Urodzinowe rabaty”
Pierwsze miesiące nowego roku to czas intensywnego planowania. Jeśli właśnie zastanawiasz się, jakie działania warto podjąć i jakie narzędzia do komunikacji będą najlepszym rozwiązaniem, podpowiemy, jak najskuteczniej prowadzić komunikację z klientami!
Dobry newsletter dostarcza oczekiwanych treści. Zły – budzi niechęć. Choć newslettery przeżywają złoty wiek w e-marketingu, trzeba pamiętać o kilku zasadach, dzięki którym usatysfakcjonujemy swoich odbiorców.
Każdy marketer stara się jak może, aby dostarczyć handlowcom dostateczną ilość dojrzałych do zakupu leadów. W tym celu wykorzystuje różne sposoby, by utrzymać z nimi więź, dowiedzieć się więcej o potrzebach i zdobyć ich sympatię. Pochłania to sporo czasu, a w przypadku braku odpowiednich narzędzi, również energii pracowników. A zatem czy można zmniejszyć koszty i … Marketing automation – bo liczy się efekt!
Indywidualne podejście i motywowanie do osiągania celów, ale również możliwość spędzania czasu z rodziną. Tego wszystkiego, zdaniem ekspertów Gazety Finansowej, oczekują pracownicy. SARE znalazło się w wąskim gronie 25 nagrodzonych firm. Dlaczego warto z nami pracować?
Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88% ankietowanych! Dlaczego? Bo stawiają na content i szybki dostęp do informacji.
Właśnie rozpoczęło się szaleństwo wyprzedaży, które w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Sprawdź, jak skuteczna może być sprzedaż z SARE!
Nie daj się zaskoczyć Mikołajowi i zaplanuj soczystą kampanię marketingową z drużyną #SAREnaŚwięta!
Niektórzy twierdzą, że telewizja umiera, ale treści wideo stają się bardziej popularne. Coraz mniej czytamy, ale wciąż najważniejszy jest content. O najnowszych trendach opowiada Natalia Hatalska – analityk trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce.