Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Zaczynamy ogólnopolskie badanie e-maila!

Spis treści

Właśnie wystartowała 14. edycja Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce!

  • Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie?
  • Mail o 9:00 we wtorek czy raczej w niedzielny wieczór?
  • Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam?
  • Dlaczego chętnie zapisujesz się na newsletter,  a z jakiego powodu najczęściej się wypisujesz?

Oto pytania, które zadajemy w tym roku użytkownikom Internetu w całym kraju.

Badanie wykorzystania poczty elektronicznej to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty email.
Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o omnichannel? Uzyskane odpowiedzi mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu mailingów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

  • Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?
  • Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy  na temat:
– skuteczniejszego  wykorzystania mailingów w  kampaniach reklamowych,
– rozwoju komunikacji elektronicznej,
– wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.

Raport, który publikujemy po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, żeby tu tylko wspomnieć Natalię Hatalską, analityczkę  trendów i autorkę bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.
Włącz się!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji Badania – kliknij w button „Rozpocznij badanie”  i odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Fakt, nie będzie ich mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią.

Będzie nagroda!

Tegoroczne badanie połączyliśmy z konkursem na najciekawszą propozycję jego optymalizacji. Dla autorów trzech najbardziej wartościowych przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.

Aby wypełnić ankietę wejdź tutaj:

Na Wasze opinie czekamy do 9 października 2017 r.

Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:

iab-polska_logo  Brief  logo2017omp  indeks  logo_mamstartup
 izba_ecommerce  Marketer_logo  imm  nowoczesnafirma  inis_logo
Koncept_logo mr_target_claim istotnie.pl_logo_RGB FORCE_logo salelifter-logo

Szczegóły i regulamin konkursu.

Poprzedni

Wiele kanałów, jeden klient

Następny

Mailing to nie tylko ładne grafiki, czyli dlaczego tekst jest tak ważny?