Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Dobre relacje z klientem są fundamentem naszego biznesu. Zadowolony konsument to taki, który do nas powraca oraz poleca nasze produkty czy usługi innym osobom, głównie znajomym. Obojętnie, czy działamy w sektorze B2B czy B2C — każdy człowiek, po drugiej stronie, powinien być dla nas równie ważny. W budowaniu trwałej więzi największą rolę odgrywa nasze podejście … Jak dbać o relacje z klientem? 5 sprawdzonych metod
Klaudia Szostok
Do wakacji tuż tuż, ale przed latem jeszcze jeden bardzo ważny punkt w kalendarzu każdego marketera. Bądź przygotowany na Dzień Dziecka! To święto budzi w nas mnóstwo dobrych skojarzeń, jak: miłość, beztroska, opieka, śmiech. Marki zachęcają do okazywania uczuć za pomocą prezentów dla najmłodszych, a konsumenci chętnie z tego korzystają. Warto już teraz zaplanować skuteczną … Mobile marketing w e-commerce — jak wykorzystać jego potencjał na Dzień Dziecka
Targetowanie, czyli kierowanie komunikacji do grup, które potencjalnie staną się nabywcami Twoich usług, to podstawa skutecznych działań email marketingowych. Jest jednak kilka dni w roku, które mogą zupełnie odmienić myślenie marketera o standardowych grupach docelowych. To Ty masz wtedy decydujący wpływ na zdobycie nowych odbiorców dzięki specjalnym okazjom w kalendarzu.
Klient zadowolony to klient lojalny czyli taki, który więcej kupuje? Marki coraz częściej stawiają więc na zadowolenie odbiorców. Ważny jest tutaj cały cykl życia klienta, każdy jego element. Satysfakcja na każdym etapie ścieżki zakupowej powoduje, że konsumenci przywiązują się do marki, chętniej do niej wracają i z przyjemnością polecają ją innym.
Spam oznacza niechciane, niepotrzebne wiadomości elektroniczne. Co to spam według respondentów XV badania poczty elektronicznej? Blisko 70% badanych wskazało, że są to trafiające na ich skrzynki pocztowe wiadomości, których nie chcą otrzymywać. Blisko połowa badanych określa spamem wszystkie niezamówione informacje handlowe. Wszystko to wskazuje na wysoką świadomość użytkowników w zakresie korzystania z poczty elektronicznej.
Niemal połowa ankietowanych w XV Badaniu Poczty przyznała, że na swoją skrzynkę otrzymuje do 20 wiadomości dziennie. Jedna trzecia badanych odbiera nawet 40 mailingów reklamowych każdego dnia! W związku z taką popularnością tego kanału marketingowego nasuwa się pytanie, jakie są wady, a jakie zalety mailingów reklamowych.
W swych początkach email marketing wydawał się zarezerwowany dla dużych firm i korporacji. Dziś już wiemy, że to podstawowe narzędzie każdego przedsiębiorcy. Małe i średnie firmy powinny z niego korzystać, bo to właśnie takiej komunikacji oczekuje współczesny odbiorca. 77% ankietowanych w XV Badaniu Poczty przyznaje się do subskrypcji newsletterów. A jedynie niewiele ponad 20% firm … 7 niezawodnych sposobów na skuteczny email marketing w małych i średnich firmach.
Polacy wydają z okazji Wielkanocy ponad 500 zł. 49% przyznaje, że nie są to jedynie wydatki na zakupy spożywcze, ale także budżet na prezenty [1]. By dowiedzieć się, co kupują, postaw na targetowanie behawioralne! Dlaczego? Nawet najskuteczniejszy przekaz reklamowy bywa nietrafiony. A być może to właśnie Twoja oferta jest idealną odpowiedzią na ich wielkanocne potrzeby, … Targetowanie behawioralne, czyli jak zwiększyć sprzedaż na Wielkanoc
Dlaczego wysyłamy newslettery? Chcemy dzielić się specjalistyczną wiedzą, być w kontakcie z naszymi odbiorcami i przede wszystkim — sprzedawać nasze usługi. W czasach świetności kanału e-mail bardzo ważne jest systematyczne poszerzanie bazy adresów kontaktowych i regularna komunikacja z pozyskanymi zainteresowanymi. Dla budowania bazy kluczowy jest natomiast skuteczny formularz zapisu na newsletter.
Sprzedaż krzyżowa zadebiutowała na polskim rynku e-commerce już dekadę temu [1]. Technika znana od lat w sprzedaży bezpośredniej jest skutecznie realizowana również online. Sprzedaż krzyżowa, zwana również komplementarną lub z angielskiego — cross-sellingiem, to strategia zakładająca proponowanie usług związanych z już nabytymi przez naszego klienta. Poznaj korzyści cross-sellingu, o jakich mogłeś nie wiedzieć!
Lead scoring pozwala ocenić, którzy użytkownicy są najbliżej finalizacji zakupów. Znając stopień zaangażowania potencjalnego klienta, możemy kierować do niego lepiej dopasowane komunikaty marketingowe i odpowiednio prowadzić go przez lejek sprzedażowy. Poznajmy więcej korzyści lead scoringu!
Ostatni Raport z XVII Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej potwierdził, że mailingi reklamowe to w polskich firmach wciąż jeden z najchętniej używanych kanałów komunikacji z klientem. 70% ankietowanych przyznaje, że z chęcią subskrybuje newslettery od swoich ulubionych marek. To ogromna szansa dla każdego biznesu e-commerce na skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami. Jak w pełni wykorzystać możliwości … Optymalizator wysyłek — czyli jak podkręcić efektywność mailingów reklamowych
E-mail już dawno przestał służyć wyłącznie prostej wymianie korespondencji pomiędzy indywidualnymi osobami. Wraz z postępem technologicznym stał się użytecznym narzędziem prowadzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej. W jaki sposób jest wykorzystywany przez profesjonalnych menedżerów?